IKM uke 17!!

Tok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk:smiley-angelic001
Jeg våger meg til å si gratulerer :Heartred Denne streken er mer enn god nok til digital slår ut!!:wav

Jeg gikk på apoteket jeg gitt... :smiley-bounce016 8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk! :D

Vedlegg

• 9AC860BD-F550-4781-BFF8-F154E8325B3F.jpeg
    9AC860BD-F550-4781-BFF8-F154E8325B3F.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 193
Så morsomt:happy: har du testet, eller klarer du la vær?:dead::hilarious:
Jeg testet i dag, men den var negativ :) tror jeg burde vente noen dager selv om det er vanskelig! Men føler liksom at jeg har en del tegn, så blir spennende å se :) (kan jo så klart bare være ønsketenkning også, men lov å håpe) største tegnet mitt er at jeg har fått kvise i dag! Jeg har aldri kviser, men i starten av de to andre svangerskapene mine så fikk jeg kviser ved munnen! I dag dukket den opp! Så blir spennende å se

Jeg testet i dag, men den var negativ :) tror jeg burde vente noen dager selv om det er vanskelig! Men føler liksom at jeg har en del tegn, så blir spennende å se :) (kan jo så klart bare være ønsketenkning også, men lov å håpe) største tegnet mitt er at jeg har fått kvise i dag! Jeg har aldri kviser, men i starten av de to andre svangerskapene mine så fikk jeg kviser ved munnen! I dag dukket den opp! Så blir spennende å se
Så spennende da:joyful::joyful: Ekstra spennende når man har symptomer:D Jeg har ingen annet enn litt murringer av å på. 8 dpo et jo veldig tidlig egentlig, ikke mange som får positiv så tidlig.

Da ser det ut til at jeg kan settes på TR jeg også.
Gratulerer til alle med positive tester :Heartred

Eg kan settes på ? siden jeg ikke vet noen ting:troll::grumpy:

Jeg har kommet til 8 dpo i rekord sneglefart! Ikke mye symptomer, litt sensitive nippler, en del mer hvit lotion aktig utflod enn jeg normalt har og i går kveld syns jeg det var litt murring og strekning nedi der.
men ingen vits å teste enda, for jeg har kun 25 mlu test liggende... :hilarious:

Idag endret premom dagen for el, nå er jeg mer enig :p 10 dpo idag ifølge den. FF mener fortsatt det samme.(9 dpo)

Vedlegg

• 719B35CF-03E2-40A3-8933-F88B02ACFD5A.jpeg
    719B35CF-03E2-40A3-8933-F88B02ACFD5A.jpeg
    192,7 KB · Visninger: 110
Last edited:
Back
Topp