Ja vet ikke helt hva her tenkte eller hadde forventet så tidlig på utvannet 1timers urinNesten godt å høre.. haha. Da er ikke håpet for meg ute endahaha

hvor mange dpo er du?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vet ikke helt hva her tenkte eller hadde forventet så tidlig på utvannet 1timers urinNesten godt å høre.. haha. Da er ikke håpet for meg ute endahaha

hvor mange dpo er du?Jeg våger meg til å si gratulererTok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk![]()
Denne streken er mer enn god nok til digital slår ut!!
Krysser fingrene for degTok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk![]()
Hvisker gratulererBare 8dpo ja, men jeg er ikke enig med appen når jeg hadde el dajeg mener selv at jeg er 10 dpo
![]()

Håper for degTok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk![]()
Tror jeg er likt som deg. Er 8 dpo i dag =)Ja vet ikke helt hva her tenkte eller hadde forventet så tidlig på utvannet 1timers urinhvor mange dpo er du?
ååååååå Gratulere så mye <3Jeg gikk på apoteket jeg gitt...8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!
![]()
Så morsomtTror jeg er likt som deg. Er 8 dpo i dag =)
har du testet, eller klarer du la vær?

Jeg gikk på apoteket jeg gitt...8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!
![]()

Jeg testet i dag, men den var negativSå morsomthar du testet, eller klarer du la vær?
![]()
Tusen takkherlig! Gratulerer så masse! Håper jeg følger etter snart!![]()
Det håper jeg også! 
Tuusen takkååååååå Gratulere så mye <3

Så spennende daJeg testet i dag, men den var negativtror jeg burde vente noen dager selv om det er vanskelig! Men føler liksom at jeg har en del tegn, så blir spennende å se
(kan jo så klart bare være ønsketenkning også, men lov å håpe) største tegnet mitt er at jeg har fått kvise i dag! Jeg har aldri kviser, men i starten av de to andre svangerskapene mine så fikk jeg kviser ved munnen! I dag dukket den opp! Så blir spennende å se

Ekstra spennende når man har symptomer
GratulererJeg gikk på apoteket jeg gitt...8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!
![]()