IKM uke 17!!

Tok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk:smiley-angelic001
Jeg våger meg til å si gratulerer :Heartred Denne streken er mer enn god nok til digital slår ut!!:wav

Jeg gikk på apoteket jeg gitt... :smiley-bounce016 8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk! :D

Vedlegg

• 9AC860BD-F550-4781-BFF8-F154E8325B3F.jpeg
    9AC860BD-F550-4781-BFF8-F154E8325B3F.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 154
Så morsomt:happy: har du testet, eller klarer du la vær?:dead::hilarious:
Jeg testet i dag, men den var negativ :) tror jeg burde vente noen dager selv om det er vanskelig! Men føler liksom at jeg har en del tegn, så blir spennende å se :) (kan jo så klart bare være ønsketenkning også, men lov å håpe) største tegnet mitt er at jeg har fått kvise i dag! Jeg har aldri kviser, men i starten av de to andre svangerskapene mine så fikk jeg kviser ved munnen! I dag dukket den opp! Så blir spennende å se

Jeg testet i dag, men den var negativ :) tror jeg burde vente noen dager selv om det er vanskelig! Men føler liksom at jeg har en del tegn, så blir spennende å se :) (kan jo så klart bare være ønsketenkning også, men lov å håpe) største tegnet mitt er at jeg har fått kvise i dag! Jeg har aldri kviser, men i starten av de to andre svangerskapene mine så fikk jeg kviser ved munnen! I dag dukket den opp! Så blir spennende å se
Så spennende da:joyful::joyful: Ekstra spennende når man har symptomer:D Jeg har ingen annet enn litt murringer av å på. 8 dpo et jo veldig tidlig egentlig, ikke mange som får positiv så tidlig.

Eg kan settes på ? siden jeg ikke vet noen ting:troll::grumpy:

Jeg har kommet til 8 dpo i rekord sneglefart! Ikke mye symptomer, litt sensitive nippler, en del mer hvit lotion aktig utflod enn jeg normalt har og i går kveld syns jeg det var litt murring og strekning nedi der.
men ingen vits å teste enda, for jeg har kun 25 mlu test liggende... :hilarious:

Idag endret premom dagen for el, nå er jeg mer enig :p 10 dpo idag ifølge den. FF mener fortsatt det samme.(9 dpo)

Vedlegg

• 719B35CF-03E2-40A3-8933-F88B02ACFD5A.jpeg
    719B35CF-03E2-40A3-8933-F88B02ACFD5A.jpeg
    192,7 KB · Visninger: 74
Last edited:
Back
Topp