Ja vet ikke helt hva her tenkte eller hadde forventet så tidlig på utvannet 1timers urin hvor mange dpo er du?Nesten godt å høre.. haha. Da er ikke håpet for meg ute enda haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vet ikke helt hva her tenkte eller hadde forventet så tidlig på utvannet 1timers urin hvor mange dpo er du?Nesten godt å høre.. haha. Da er ikke håpet for meg ute enda haha
Jeg våger meg til å si gratulerer Denne streken er mer enn god nok til digital slår ut!!Tok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk
Krysser fingrene for deg håper det er en babystrek Det var jo en fin strek!Tok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk
Hvisker gratulererBare 8dpo ja, men jeg er ikke enig med appen når jeg hadde el da jeg mener selv at jeg er 10 dpo
Håper for deg og er ikke tvil på at det er strek hvertfallTok en til nå når jeg kom hjem. Håååper det er babystrek og ikke kjemisk
Tror jeg er likt som deg. Er 8 dpo i dag =)Ja vet ikke helt hva her tenkte eller hadde forventet så tidlig på utvannet 1timers urin hvor mange dpo er du?
ååååååå Gratulere så mye <3Jeg gikk på apoteket jeg gitt... 8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!
Så morsomt har du testet, eller klarer du la vær?Tror jeg er likt som deg. Er 8 dpo i dag =)
Jeg gikk på apoteket jeg gitt... 8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!
Jeg testet i dag, men den var negativ tror jeg burde vente noen dager selv om det er vanskelig! Men føler liksom at jeg har en del tegn, så blir spennende å se (kan jo så klart bare være ønsketenkning også, men lov å håpe) største tegnet mitt er at jeg har fått kvise i dag! Jeg har aldri kviser, men i starten av de to andre svangerskapene mine så fikk jeg kviser ved munnen! I dag dukket den opp! Så blir spennende å seSå morsomt har du testet, eller klarer du la vær?
Tusen takk Det håper jeg også!herlig! Gratulerer så masse! Håper jeg følger etter snart!
Tuusen takkååååååå Gratulere så mye <3
Så spennende da Ekstra spennende når man har symptomer Jeg har ingen annet enn litt murringer av å på. 8 dpo et jo veldig tidlig egentlig, ikke mange som får positiv så tidlig.Jeg testet i dag, men den var negativ tror jeg burde vente noen dager selv om det er vanskelig! Men føler liksom at jeg har en del tegn, så blir spennende å se (kan jo så klart bare være ønsketenkning også, men lov å håpe) største tegnet mitt er at jeg har fått kvise i dag! Jeg har aldri kviser, men i starten av de to andre svangerskapene mine så fikk jeg kviser ved munnen! I dag dukket den opp! Så blir spennende å se
GratulererJeg gikk på apoteket jeg gitt... 8dpo!! Den digitale har aldri slått ut ved kjemisk!