Samme Blir så lei.. Våknet opp med hodepine i dag i tillegg9dpo. Ny dag å ny blenda. Vil se strek snart
Vis vedlegget 355163
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme Blir så lei.. Våknet opp med hodepine i dag i tillegg9dpo. Ny dag å ny blenda. Vil se strek snart
Vis vedlegget 355163
Så utrolig kjedelig! Min el var å forsinket denne syklusen med 15 dager.. mest sannsynlig pga vaksine og feber.
Har du testet mer da ?? Liksom akkurat som jeg kan se noe på denne jeg også <39dpo. Ny dag å ny blenda. Vil se strek snart
Vis vedlegget 355163
Hmm, 6 DPO idag, og enten så har kroppen tulla det til med eggløsning dagen etter forrige mens og ny mens i dag, eller så er det en kraftig festeblødning... hater å vente...
Ser og høres lovende ut krysser fingrene for deg har du testet?8 dpo i dag her og. Stikkinger nederst i magen, masse hvit lotion-aktig utflod, må faktisk ha truseinnlegg, og det bruker jeg vanligvis ikke å ha behov for.. og ømme nippler!
Sånn ser grafen ut i foreløpig :
Vis vedlegget 355234
Ser og høres lovende ut krysser fingrene for deg har du testet?
Ja det er veldig nervepirrende! min digitale slo ut 8dpo, men jeg tror selv at jeg var 10 dpo daHar bare 25 mlu tester, så det har jeg ikke gjort enda... kjenner jeg gruer meg litt til test jeg nå
For en Berg og dalbane dette prøver-livet er!
Ja det er veldig nervepirrende! min digitale slo ut 8dpo, men jeg tror selv at jeg var 10 dpo da
Skal ta en ny i morgentidligHar du testet mer da ?? Liksom akkurat som jeg kan se noe på denne jeg også <3
Åå satse på det blir strek om få dager! Jeg hadde tidligtester, mulig derfor jeg fikk strek tidlig. At den digitale slo ut, skjønner jeg ikke annet enn at el var når jeg selv mener den var
Åå satse på det blir strek om få dager! Jeg hadde tidligtester, mulig derfor jeg fikk strek tidlig. At den digitale slo ut, skjønner jeg ikke annet enn at el var når jeg selv mener den var
Hvor mange dpo er du?
Hvor mange dpo er du?
Jeg set det er noe derKan dere skimte noe på denne, eller er det jeg som har streksyn? Syns det er noe der, mer enn i går. Men, sikkert skygge