Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mister litt troa i dag Negativ test i dag og, 9dpo! Vet det enda er tidlig, men får så dårlig magefølelse!
Vis vedlegget 355332
Test fra igår og idag. Kunne ikke se noe innen fristen når jeg tok testen ca kl 08. Men nå er det strek
Synes jeg skimter en skygge hos deg. Men jeg ser skygger og streker over alt for tiden,så vet ikke om jeg er til å stole påTok en ny en i kveld likevel - og ser ingenting. Litt vondt i korsryggen og litt murringer i livmoren. Får se imorgen!
Er begge disse fra i dag?
Den er fra i dag. Fant en enda mer sensitiv fra cb som det kom en svak strek på.Er begge disse fra i dag?
Ser noe på begge jeg
Oja, så det var to bilder av samme test her? Jeg så klart en strek på ene bildet og skimter noe på andre. Ser også noe på CBDen er fra i dag. Fant en enda mer sensitiv fra cb som det kom en svak strek på.
Gjør du? Kjenner jeg får litt håpet tilbake Kan det være at jeg har for lav HCG enda til at det kan slå ut på en test med 25? Den fra cb er på 10Ser noe på begge jeg
Jeg plagdes veldig medOja, så det var to bilder av samme test her? Jeg så klart en strek på ene bildet og skimter noe på andre. Ser også noe på CB
åj ser jeg har lastet opp to bilder det første er fra i dag, det som ligger på en litt ruglete dukOja, så det var to bilder av samme test her? Jeg så klart en strek på ene bildet og skimter noe på andre. Ser også noe på CB
Samme!!Ser noe på begge jeg
Jeg ser11 dpo. Skimter fremdeles strek, men det er sikkert bare skygge eller øynene mine som ser det jeg vil se
Jeg ser her uten å måtte «skimte». Krysser fingrene.Kan kanskje skimte "noe" idag.. Men vanskelig å fange opp på kamera. Får se når det tørker!