Hmm. Føler jeg ser noe på dagens test som jeg ikke har sett tidligere, men SÅÅ vanskelig å få med på kamera men tenker at det burde vært en Tydeligere strek nå om det var noe? Er 10 dpo, bruker få mensen 12-13 dpo..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser noeKan dere skimte noe på denne, eller er det jeg som har streksyn? Syns det er noe der, mer enn i går. Men, sikkert skygge
Jeg ser!Hmm. Føler jeg ser noe på dagens test som jeg ikke har sett tidligere, men SÅÅ vanskelig å få med på kamera men tenker at det burde vært en Tydeligere strek nå om det var noe? Er 10 dpo, bruker få mensen 12-13 dpo..
Vis vedlegget 355285
Jeg ser noe og 10 DPO er jo igrunn tidlig?Hmm. Føler jeg ser noe på dagens test som jeg ikke har sett tidligere, men SÅÅ vanskelig å få med på kamera men tenker at det burde vært en Tydeligere strek nå om det var noe? Er 10 dpo, bruker få mensen 12-13 dpo..
Vis vedlegget 355285
Så bra at det ikke bare er mine øyne så ser noe ja det e er jo egentlig det. Så håper det kommer en sterkere strekJeg ser noe og 10 DPO er jo igrunn tidlig?
Håper vi får sterkere strek!! Orker ikke noe annetSyns jeg ser noe
EnigHåper vi får sterkere strek!! Orker ikke noe annet
Testet på nytt og sett innenfor tidsfrist?Test fra igår og idag. Kunne ikke se noe innen fristen når jeg tok testen ca kl 08. Men nå er det strek
Testet på nytt og sett innenfor tidsfrist?
Ser den godtOmg ser dere streken!? Så den med en gang fikk den nå ette jobb. Dør. Så redd for skyggestrek, men syns den er tydelig rosa men svak. Må ikke myse eller vri for å se den
Vis vedlegget 355308
Det er jo enda veldig tidlig. Kanskje ta en ny i morgen?Jeg fikk sterkere strek i dag etter jobb 10dpo, så håper ikke det er skygge.Blenda test, 9/10 dpo ;( er håpet ute for denne gangen? Når burde man kunne «forvente» positiv test når man er gravid?
Tror jeg må ta en til så redd for at det skal være en stygg skygge Den kom ganske med en gang og var rosa, men nå når den har tørket ser det nesten ut så øverste halve delen har mer farge enn restenSer den godt
Spennende! jeg har troa! Mine streker har vært sterkere på ettermiddag/kveldTror jeg må ta en til så redd for at det skal være en stygg skygge Den kom ganske med en gang og var rosa, men nå når den har tørket ser det nesten ut så øverste halve delen har mer farge enn resten
Klarte bare å holde meg i u setjast av 2t etter litt for mye brus så ble negativ, eller kan Kanskje skimte noe baki der så får heller vente til i morgen men syns streken tidligere i dag er litt for sterk og rosa til at det skal være en skygge.Spennende! jeg har troa! Mine streker har vært sterkere på ettermiddag/kveld
Klarte bare å holde meg i underkant av 2t etter litt for mye brus så ble negativ, eller kan Kanskje skimte noe baki der så får heller vente til i morgen men syns streken tidligere i dag er litt for sterk og rosa til at det skal være en skygge.
Du får ta en til imorgen å se håper for deg!Klarte bare å holde meg i u setjast av 2t etter litt for mye brus så ble negativ, eller kan Kanskje skimte noe baki der så får heller vente til i morgen men syns streken tidligere i dag er litt for sterk og rosa til at det skal være en skygge.