IKM uke 17!!

Hmm. Føler jeg ser noe på dagens test som jeg ikke har sett tidligere, men SÅÅ vanskelig å få med på kamera:dead: men tenker at det burde vært en Tydeligere strek nå om det var noe? Er 10 dpo, bruker få mensen 12-13 dpo..
4594CE96-466C-489A-B6AE-C726C640E31B.jpeg

Hmm. Føler jeg ser noe på dagens test som jeg ikke har sett tidligere, men SÅÅ vanskelig å få med på kamera:dead: men tenker at det burde vært en Tydeligere strek nå om det var noe? Er 10 dpo, bruker få mensen 12-13 dpo..
Vis vedlegget 355285
Jeg ser noe og 10 DPO er jo igrunn tidlig?

Test fra igår og idag. Kunne ikke se noe innen fristen når jeg tok testen ca kl 08. Men nå er det strek:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20210428_121001.jpg
    IMG_20210428_121001.jpg
    217,4 KB · Visninger: 118
Blenda test, 9/10 dpo ;( er håpet ute for denne gangen? Når burde man kunne «forvente» positiv test når man er gravid?

Omg ser dere streken!? Så den med en gang:bag: fikk den nå ette jobb. Dør. Så redd for skyggestrek, men syns den er tydelig rosa men svak. Må ikke myse eller vri for å se den:wideyed::nailbiting:
D223CA33-BC33-4E85-9139-1CB0108E2A5F.jpeg

Tror jeg må ta en til:joyful: så redd for at det skal være en stygg skygge:bag: Den kom ganske med en gang og var rosa, men nå når den har tørket ser det nesten ut så øverste halve delen har mer farge enn resten:dead:
Spennende! :D jeg har troa! Mine streker har vært sterkere på ettermiddag/kveld :)

Spennende! :D jeg har troa! Mine streker har vært sterkere på ettermiddag/kveld :)
Klarte bare å holde meg i u setjast av 2t etter litt for mye brus så ble negativ, eller kan Kanskje skimte noe baki der så får heller vente til i morgen:hilarious: men syns streken tidligere i dag er litt for sterk og rosa til at det skal være en skygge.

Klarte bare å holde meg i u setjast av 2t etter litt for mye brus så ble negativ, eller kan Kanskje skimte noe baki der så får heller vente til i morgen:hilarious: men syns streken tidligere i dag er litt for sterk og rosa til at det skal være en skygge.
Du får ta en til imorgen å se :D håper for deg!

Back
Topp