Jeg ser en strek. Håper for deg11 dpo. Skimter fremdeles strek, men det er sikkert bare skygge eller øynene mine som ser det jeg vil se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en strek. Håper for deg11 dpo. Skimter fremdeles strek, men det er sikkert bare skygge eller øynene mine som ser det jeg vil se
Ja jeeg gjør det altså Hvor mange dpo er du igjen?Gjør du? Kjenner jeg får litt håpet tilbake Kan det være at jeg har for lav HCG enda til at det kan slå ut på en test med 25? Den fra cb er på 10
Jeg ser en strek. Håper for deg
Jeg ser
Håper for deg
Så lenge ikm ikke har vært er det fortsatt en sjanseBra det ikke bare er meg Er nok skygge, men skal fortsette å teste fram til IKM.
Ikm er på søndagSå lenge ikm ikke har vært er det fortsatt en sjanse
Jeg ser her uten å måtte «skimte». Krysser fingrene.
Slutta på p-plaster i slutten av januar.Hei!
Har et spm som jeg trenger svar på. Min forrige syklus varte bare 25 dager før mens kom. Denne ganga varer den lengre. Er på dag 27 i syklusen i dag. Har ikke testa for har fått så mye falske forhåpninger de forrige pp. Er det mange av dere som har veldig forskjellig lengde på syklusen? Eller kan det nå være sjanse for at det sitter en spire? Jeg føler tr kommer, så er ikke så optimist Jeg har tålig kontroll på EL. Da jeg får vondt under den. Håper noen har noen svar. For jeg snakker ikke så veldig om dette med andre og samboer vet ikke hva han skal si
Slutta på p-plaster i slutten av januar.
Alle 3 syklusene til nå har hatt forskjellig lengde, forskjellig lutealfase og forskjellig dag i syklus med positiv el test
Håper det stabiliserer seg etterhvert for oss begge to
Man må visst regne med litt kluss i syklusen rett etter prevensjonsslutt.Takk! Jeg slutta på pilla i Januar jeg og. Så da er det kanskje «vanlig» at det er sånn. Hjertelig takk
Man må visst regne med litt kluss i syklusen rett etter prevensjonsslutt.
Ca 11 dpo da regner jeg el den dagen el test var negJa jeeg gjør det altså Hvor mange dpo er du igjen?
Veldig spennende daCa 11 dpo da regner jeg el den dagen el test var neg
Vi kan prøve iallefallBare å smøre seg med tålmodighet da
Altfor spennende Tok en RFSU tidligtest nå som ble NEG, men samtidig så kan jeg ikke skjønne at cb testen skumme vært en skyggetest siden den et lyseblå og breiVeldig spennende da
Hvordan er RFSU tidligtestene? Var å kjøpte en på butikken nå etter jobb for å sjekke siden det kom en tydelig blå strek på cb early i dagtidlig. RFSU ble negativ
Så håpløst Har aldri prøvd denne før, eneste de har her på bygda skal til byen og kjøpe noen andre tester i morgen om det ikke blir tydeligere strek på bpTror rfsu må tas med en klype salt. Har sett flere som ikke får utslag på el-tester også.
Stol på cb!