IKM uke 17!!

Heier på alle dere i testeland!

Noen tanker om testene fra mandag og den i dag?

Mulighet for at det ikke er rester etter SA men en ny graviditet?:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20210426_093429.jpg
    20210426_093429.jpg
    838 KB · Visninger: 111
  • Screenshot_20210429-100134_Gallery.jpg
    Screenshot_20210429-100134_Gallery.jpg
    733 KB · Visninger: 105
Hei!
Har et spm som jeg trenger svar på. Min forrige syklus varte bare 25 dager før mens kom. Denne ganga varer den lengre. Er på dag 27 i syklusen i dag. Har ikke testa for har fått så mye falske forhåpninger de forrige pp. Er det mange av dere som har veldig forskjellig lengde på syklusen? Eller kan det nå være sjanse for at det sitter en spire? Jeg føler tr kommer, så er ikke så optimist:wacky: Jeg har tålig kontroll på EL. Da jeg får vondt under den. Håper noen har noen svar. For jeg snakker ikke så veldig om dette med andre og samboer vet ikke hva han skal si:yuck:

Hei!
Har et spm som jeg trenger svar på. Min forrige syklus varte bare 25 dager før mens kom. Denne ganga varer den lengre. Er på dag 27 i syklusen i dag. Har ikke testa for har fått så mye falske forhåpninger de forrige pp. Er det mange av dere som har veldig forskjellig lengde på syklusen? Eller kan det nå være sjanse for at det sitter en spire? Jeg føler tr kommer, så er ikke så optimist:wacky: Jeg har tålig kontroll på EL. Da jeg får vondt under den. Håper noen har noen svar. For jeg snakker ikke så veldig om dette med andre og samboer vet ikke hva han skal si:yuck:
Slutta på p-plaster i slutten av januar.
Alle 3 syklusene til nå har hatt forskjellig lengde, forskjellig lutealfase og forskjellig dag i syklus med positiv el test :dead:
Håper det stabiliserer seg etterhvert for oss begge to :)

Slutta på p-plaster i slutten av januar.
Alle 3 syklusene til nå har hatt forskjellig lengde, forskjellig lutealfase og forskjellig dag i syklus med positiv el test :dead:
Håper det stabiliserer seg etterhvert for oss begge to :)

Takk! Jeg slutta på pilla i Januar jeg og. Så da er det kanskje «vanlig» at det er sånn. Hjertelig takk:Heartred

Hvordan er RFSU tidligtestene? Var å kjøpte en på butikken nå etter jobb for å sjekke siden det kom en tydelig blå strek på cb early i dagtidlig. RFSU ble negativ:blackeye:

Vedlegg

• 3616F6F4-53EC-4E2D-8A2C-761DDD7FED7A.jpeg
    3616F6F4-53EC-4E2D-8A2C-761DDD7FED7A.jpeg
    142,6 KB · Visninger: 105
  • F3D2DEAE-800A-4AC0-9C03-0FA13D78A78A.jpeg
    F3D2DEAE-800A-4AC0-9C03-0FA13D78A78A.jpeg
    470,8 KB · Visninger: 109
Hvordan er RFSU tidligtestene? Var å kjøpte en på butikken nå etter jobb for å sjekke siden det kom en tydelig blå strek på cb early i dagtidlig. RFSU ble negativ:blackeye:

Tror rfsu må tas med en klype salt. Har sett flere som ikke får utslag på el-tester også.
Stol på cb!:)

Tror rfsu må tas med en klype salt. Har sett flere som ikke får utslag på el-tester også.
Stol på cb!:)
Så håpløst:hungover: Har aldri prøvd denne før, eneste de har her på bygda:hilarious: skal til byen og kjøpe noen andre tester i morgen om det ikke blir tydeligere strek på bp

Back
Topp