Krysser fingrene for at du får en ny start veldig snart! Men helst en positiv test seffHurra for ny syklus og nye muligheter
Jeg er også der at denne syklusen er bare rar og at jeg heller vil starte på ny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at du får en ny start veldig snart! Men helst en positiv test seffHurra for ny syklus og nye muligheter
Jeg er også der at denne syklusen er bare rar og at jeg heller vil starte på ny
Tusen takk, det hjalpKrysser fingrene for at du får en ny start veldig snart! Men helst en positiv test seff
Håper du får en litt sterkere skygge i morgenVis vedlegget 355462
Vis vedlegget 355464
antydning til strek i dag, men tipper det er skygge.. og tempen stiger.. 11 dpo..
men jeg har jo et temp hopp til 3 dpo, så kanskje egget slapp litt senere til tross for positiv test og temphopp like etterpå?
Har uansett ikke så veldig tro på denne runden her noe mer nå
Jeg kan settes på gravidNå har jeg en del å redigere inn ser jeg Forsvunnet helt jeg tydeligvis Gratulerer så mye til dere med positive tester, vil dere settes opp på gravid?
og beklager så mye til dere som fikk TR
Skal redigere inn nå
Da kan jeg settes på gravid
tok clear blue idag, eller akkurat nå. Og streken kom med en gang. Ingen tvil. Ble helt sjokka. Sitter i sjokk ennå. 4+0 idag. Termin 10. Januar
Jeg ser noe sånn så min ut 7 dpoJeg tror jeg har blitt smågal jenter, men som jeg sa så kom jeg til å teste samtidig med flere av dere
ser jeg syner??? Kom innenfor tidsramma
Ikke den tydeligste streken.. er kun 6/7dpo
Jeg ser noe sånn så min ut 7 dpo
Så artig du får fortsette å teste så krysser jeg fingrene for en sterk strek snartOmggg! nå gjør du meg håpefull Jeg tror egentlig jeg kun er 6 dpo for fikk pos el test 23.april, og negativ igjen 24.april , så teknisk sett er jeg jo bare 5/6 dpo Men!! Se på denne tempøkningen idag!
Vis vedlegget 355509
Fikk denne skyggen i dag..
lurer på om jeg er 11 eller 9 dpo..
El tester var positiv på cd 15 og pga temp hopp dagen etter regnet FF el samme dagen som positiv test.. men fikk jo et nytt temphopp to dager senere..
Vis vedlegget 355510
Forvirrende
wow jeg ser den!! Krysser fingrene for en sterkere strek imorgen!!
ÅåKan settes på tr