Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må ikke miste håpet se så fin og høy tempen din erHer svinner håpet. Hadde negativ test i dag tidlig også... kanskje skygge om jeg legger godvilje til.. 10 dpo!
Men tempen steg litt igjen i dag da:
Vis vedlegget 355418
Sniker litt her- Ikke gi opp! Min første positive test kom 10 dpo kveld og er nå 4+1! Den streken var altså heeeelt svak og ikke synlig på morgen 10 dpo. Helt sikker på El pga test +temp. Har 9 PP bak meg nå og ingen positive tester i noen PP før denneHer svinner håpet. Hadde negativ test i dag tidlig også... kanskje skygge om jeg legger godvilje til.. 10 dpo!
Men tempen steg litt igjen i dag da:
Vis vedlegget 355418
Sniker litt her- Ikke gi opp! Min første positive test kom 10 dpo kveld og er nå 4+1! Den streken var altså heeeelt svak og ikke synlig på morgen 10 dpo. Helt sikker på El pga test +temp. Har 9 PP bak meg nå og ingen positive tester i noen PP før denne
Å for noen fine ryddige grafer du harja den holder seg oppe den, men det har den gjort tidligere også! Legger ved graf, den turkise er denne syklusen.:
Vis vedlegget 355432
Å for noen fine ryddige grafer du har
Men forstår hvis du er bekymra for et tempdropp som på den lilla.
Se på mine bare rot og sikksakk overalt
Vis vedlegget 355435
Hurra for ny syklus og nye muligheterJeg kan settes på mensen Og jeg er superfornøyd! Skulle selvfølgelig heller vært gravid,men hele denne syklusen har vært helt merkelig,og i følge temp har jeg ikke hatt el. Så var veldig redd for at denne PP’n skulle vare i en evighet!
Hurra for en ny start!
på den grønne fikk jeg jo TR mens tempen var oppe.. så ingen fasit på dette. åssen går det med deg da? Har tanta dukket opp enda?
Fin stigning på testene håper lille spire holder hele veien masse lykke til dere som fortsatt venter
Ekstra god luktesans og litt støl livmor her, men g-testene har bare svake skyggestreker så jeg venter på tanta.
Men så langt spotter jeg ikke engang
Åå, håper det snur snart! Håpet du skulle følge etterheier på deg og håper spiren sitter helt til januar!
hadde håper å følge etter, men ser ikke heeelt lovende ut, når testene er hvit som snø på 10 dpo!
Vi får vente og seher er det bare skygge om jeg legger godviljen ekstra til... men er også støl/eller det «romsterer» nedi der.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, og jeg brøt meg når samboeren nevnte noe ekkelt ved middagsbordet i går... jeg er egentlig ikke sensitiv på å prate om ekle ting mens jeg spiser, siden jeg jobber som sykepleier.
jaja, får se hva de neste dagene bringer..
håper du får en avklaring snart også
Vi får vente og se
Jeg synes det er bedre å få tanta på besøk og starte på ny syklus enn denne seige ventingen som foregår nå
10 dagers lutealfase er så kort at man rekker knapt å teste.ja det skjønner jeg godt! Er helt enig! Håper tanta venter noen dager til her hvis den bestemmer seg for å komme, for vil jo helst at lutealfasen skal være mer enn 10 dager, men hvis det ikke er klaff denne mnd, så håper jeg i grunn tanta dukker opp fremfor å drøye ut!
Så like grafer! Temper du i munnen?ja den holder seg oppe den, men det har den gjort tidligere også! Legger ved graf, den turkise er denne syklusen.:
Vis vedlegget 355432
10 dagers lutealfase er så kort at man rekker knapt å teste.
Krysser fingrene for at du får 13-14 dager istedet
Så like grafer! Temper du i munnen?