IKM uke 17!!

Her svinner håpet. Hadde negativ test i dag tidlig også... kanskje skygge om jeg legger godvilje til.. 10 dpo! :hilarious:
Men tempen steg litt igjen i dag da:
E8493266-D917-4B38-8F05-22A40C3A92AA.jpeg

Jeg kan settes på mensen:) Og jeg er superfornøyd!:joyful: Skulle selvfølgelig heller vært gravid,men hele denne syklusen har vært helt merkelig,og i følge temp har jeg ikke hatt el. Så var veldig redd for at denne PP’n skulle vare i en evighet!
Hurra for en ny start!:D

Her svinner håpet. Hadde negativ test i dag tidlig også... kanskje skygge om jeg legger godvilje til.. 10 dpo! :hilarious:
Men tempen steg litt igjen i dag da:
Vis vedlegget 355418
Sniker litt her- Ikke gi opp! Min første positive test kom 10 dpo kveld og er nå 4+1! Den streken var altså heeeelt svak og ikke synlig på morgen 10 dpo. Helt sikker på El pga test +temp. Har 9 PP bak meg nå og ingen positive tester i noen PP før denne

Sniker litt her- Ikke gi opp! Min første positive test kom 10 dpo kveld og er nå 4+1! Den streken var altså heeeelt svak og ikke synlig på morgen 10 dpo. Helt sikker på El pga test +temp. Har 9 PP bak meg nå og ingen positive tester i noen PP før denne

Dagens test er tatt ca kl 16.. så tester nok ikke noe mer i kveld. Ganske så sikker på el her også pga temp og el tester. Jeg testet ikke før to dager etter ikm ca sist, og da var det ikke noe tvil. Men han ble laget på cerazette da, så hadde ingen grunn til å teste tidligere heller egentlig.
Har kjent litt «romstering» nedi der i dag, men tenker jo bare at tanta forbereder seg.. selv om jeg egentlig ikke bruker å få smerter før det braker løs.

Jeg kan settes på mensen:) Og jeg er superfornøyd!:joyful: Skulle selvfølgelig heller vært gravid,men hele denne syklusen har vært helt merkelig,og i følge temp har jeg ikke hatt el. Så var veldig redd for at denne PP’n skulle vare i en evighet!
Hurra for en ny start!:D
Hurra for ny syklus og nye muligheter :) :)

Jeg er også der at denne syklusen er bare rar og at jeg heller vil starte på ny :bag:

Fin stigning på testene :) håper lille spire holder hele veien:dummy::smiley-angelic001 masse lykke til dere som fortsatt venter :Heartred

Vedlegg

• 1C1A7FFD-1891-468B-86BC-11696E582ACE.jpeg
    1C1A7FFD-1891-468B-86BC-11696E582ACE.jpeg
    332,6 KB · Visninger: 113
på den grønne fikk jeg jo TR mens tempen var oppe.. så ingen fasit på dette. åssen går det med deg da? Har tanta dukket opp enda?

Ekstra god luktesans og litt støl livmor her, men g-testene har bare svake skyggestreker så jeg venter på tanta.
Men så langt spotter jeg ikke engang :confused005

eltestet for sikkerhetsskyld idag i tilfelle det ikke var el da jeg fikk positiv el-test, men dagens var den mest negative eltesten jeg har sett til nå

Ekstra god luktesans og litt støl livmor her, men g-testene har bare svake skyggestreker så jeg venter på tanta.
Men så langt spotter jeg ikke engang :confused005

her er det bare skygge om jeg legger godviljen ekstra til... men er også støl/eller det «romsterer» nedi der.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, og jeg brøt meg når samboeren nevnte noe ekkelt ved middagsbordet i går... jeg er egentlig ikke sensitiv på å prate om ekle ting mens jeg spiser, siden jeg jobber som sykepleier.

jaja, får se hva de neste dagene bringer..

håper du får en avklaring snart også :)

her er det bare skygge om jeg legger godviljen ekstra til... men er også støl/eller det «romsterer» nedi der.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, og jeg brøt meg når samboeren nevnte noe ekkelt ved middagsbordet i går... jeg er egentlig ikke sensitiv på å prate om ekle ting mens jeg spiser, siden jeg jobber som sykepleier.

jaja, får se hva de neste dagene bringer..

håper du får en avklaring snart også :)
Vi får vente og se :)
Jeg synes det er bedre å få tanta på besøk og starte på ny syklus enn denne seige ventingen som foregår nå

Vi får vente og se :)
Jeg synes det er bedre å få tanta på besøk og starte på ny syklus enn denne seige ventingen som foregår nå

ja det skjønner jeg godt! Er helt enig! Håper tanta venter noen dager til her hvis den bestemmer seg for å komme, for vil jo helst at lutealfasen skal være mer enn 10 dager, men hvis det ikke er klaff denne mnd, så håper jeg i grunn tanta dukker opp fremfor å drøye ut! :)

ja det skjønner jeg godt! Er helt enig! Håper tanta venter noen dager til her hvis den bestemmer seg for å komme, for vil jo helst at lutealfasen skal være mer enn 10 dager, men hvis det ikke er klaff denne mnd, så håper jeg i grunn tanta dukker opp fremfor å drøye ut! :)
10 dagers lutealfase er så kort at man rekker knapt å teste.
Krysser fingrene for at du får 13-14 dager istedet :)

Back
Topp