IKM uke 17!!

Dag 27 i syklusen. Negativ test. Får vanligvis mensen på dag 28, men ingen tegn på det heller.. Er jeg ikke gravid, så må jo mensen bare komme:sorry:

TR her, og litt ekstra skuffa siden jeg må vente 2 hele sykluser til neste forsøk fordi mannen reiser bort :(

Jeg kan settes på tr. Nå har jeg endelig fått tilbake min 28 dagers syklus :gen014 etter fødselen for straks 1 år siden:happy: så jeg er fornøyd!
Får se om lutealfasen også er tilbake til normalen neste runde :love2

Gratulerer til alle som er og blir gravide denne runden :love7

14F55C4F-28CD-4BB8-9F8C-A6EB901A7679.jpeg

I dag kom det tempdropp.. foreløpig ikke tegn på TR og temp er godt over coverlåter, men tr kommer jo helt sikkert innen et døgn eller to!

E6DAC4C8-9E8F-4F47-A5B4-930FEDF0FED2.jpeg 2D8950C2-1C5A-4F44-873F-43CF2DA774FC.jpeg

Kanskje det er kjemisk på G?... hadde jo tempdropp , men over coverline, er enten 11 eller 13 dpo, FF blir ikke helt enig med seg selv..
men tappen er også så høyt oppe at jeg ikke får tak i den.. merkelig syklus dette her :hilarious::hilarious:

Ikm i dag, men ingen tegn til Tr og Helt blenda g.test.. Frustrerende... Måtte bare Tr komme, så jeg får begynt på nå syklus..

ja, klarer ikke helt å se om den er grå eller rosa i virkeligheten, men den kom liksom med en gang..
Men tenker ut i fra at jeg er 11 eller 13 dpo burde den uansett vært sterkere ? Og også med tanke på tempdroppen jeg hadde i dag..
men stusset også over at tappen var så høyt oppe fortsatt, den skal vel i teorien komme nedover igjen når TR kommer..

ja, klarer ikke helt å se om den er grå eller rosa i virkeligheten, men den kom liksom med en gang..
Men tenker ut i fra at jeg er 11 eller 13 dpo burde den uansett vært sterkere ? Og også med tanke på tempdroppen jeg hadde i dag..
men stusset også over at tappen var så høyt oppe fortsatt, den skal vel i teorien komme nedover igjen når TR kommer..
Ja man blir jo veldig forvirra i disse prøveperiodene. Jeg håper du får sterkere streker fra nå:Heartred

Back
Topp