Skikkelig kjedelig men bare å prøve på nytt neste mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig kjedelig men bare å prøve på nytt neste mnd
Masse lykke tilSkikkelig kjedelig men bare å prøve på nytt neste mnd
Jeg kan settes på gravidNå har jeg en del å redigere inn ser jeg Forsvunnet helt jeg tydeligvis Gratulerer så mye til dere med positive tester, vil dere settes opp på gravid?
og beklager så mye til dere som fikk TR
Skal redigere inn nå
Jeg kan settes på gravid
TR her, og litt ekstra skuffa siden jeg må vente 2 hele sykluser til neste forsøk fordi mannen reiser bort
Ser strekVis vedlegget 355645 Vis vedlegget 355646
Kanskje det er kjemisk på G?... hadde jo tempdropp , men over coverline, er enten 11 eller 13 dpo, FF blir ikke helt enig med seg selv..
men tappen er også så høyt oppe at jeg ikke får tak i den.. merkelig syklus dette her
Ser strek
Ja man blir jo veldig forvirra i disse prøveperiodene. Jeg håper du får sterkere streker fra nåja, klarer ikke helt å se om den er grå eller rosa i virkeligheten, men den kom liksom med en gang..
Men tenker ut i fra at jeg er 11 eller 13 dpo burde den uansett vært sterkere ? Og også med tanke på tempdroppen jeg hadde i dag..
men stusset også over at tappen var så høyt oppe fortsatt, den skal vel i teorien komme nedover igjen når TR kommer..
Jeg har også ikm i dag. Har ikke testet siden torsdag, men regner med den blir negativ i morgen. Håper på tr asap!!!Ikm i dag, men ingen tegn til Tr og Helt blenda g.test.. Frustrerende... Måtte bare Tr komme, så jeg får begynt på nå syklus..
Ja man blir jo veldig forvirra i disse prøveperiodene. Jeg håper du får sterkere streker fra nå