IKM uke 17!!

De er veldig nye svakere enn babyplan, så nå blir det fint å få babyplan testene i posten imorgen :p

var det jeg trodde .. ikke lett å tolke de da sikkert .. fant en rsfu (fikk noen tester av en venninne som ble gravid raskt) test.. og den ble den mest deprimerende i rekka så langt :hilarious:

7E6AB298-A201-45D7-8627-34639E49D171.jpg

kun på cd 10 da.. blinkende smiley på clearblue advanced eggløsningstest med to hormoner, så den har jo oppdaget østrogenstigning, så da bør vel lh følge etter snart.
 
var det jeg trodde .. ikke lett å tolke de da sikkert .. fant en rsfu (fikk noen tester av en venninne som ble gravid raskt) test.. og den ble den mest deprimerende i rekka så langt :hilarious:

Vis vedlegget 354125
kun på cd 10 da.. blinkende smiley på clearblue advanced eggløsningstest med to hormoner, så den har jo oppdaget østrogenstigning, så da bør vel lh følge etter snart.
Ja de er veldig deprimerende her også :p jeg får krysse fingrene for at el ikke har vært og at babyplan fanger opp lh stigning snart nå, håper på ikveld! :p
 
Ifølge denne tempen her så ser det ut som jeg ikke har eggløsning faktisk.. :( ikke har jeg fått positiv el test enda heller. Får klamre meg fast til at det kan være en lang syklus denne mnd da! Ddt varierer jo så mye. Sist det klaffet fikk jeg el på dag 19, så kanskje imorgen da :hilarious: hadde ganske mye el smerter igår så..
 

Vedlegg

  • EC3E2D3B-EAF7-4609-A796-04A1D5CB37D8.jpeg
    EC3E2D3B-EAF7-4609-A796-04A1D5CB37D8.jpeg
    63,7 KB · Visninger: 60
1 dpo i dag:happy: positiv el test på tirsdag, el slim og el smerter i går kveld og tempstigning i dag. Nå begynner de grusomt lange ukene i dpo land :banghead::hilarious:

upload_2021-4-15_7-42-50.jpeg
 
Da tror jeg at jeg kan begynne å stole på el-testene! Utifra hcgblodprøve tirsdag og gjennomsnittlig nedgang vil nivået være ca 50 idag. El-testen idag tidlig var også ‘low’, så nå blir det testing fremover! Kjenner jeg kroppen rett blir el ila lør/søn/man:)
 
Ifølge denne tempen her så ser det ut som jeg ikke har eggløsning faktisk.. :( ikke har jeg fått positiv el test enda heller. Får klamre meg fast til at det kan være en lang syklus denne mnd da! Ddt varierer jo så mye. Sist det klaffet fikk jeg el på dag 19, så kanskje imorgen da :hilarious: hadde ganske mye el smerter igår så..
Ser ut som en litt lengre syklus på deg der ja. Min nr 2 ble til på EL dag 23, så det trenger jo ikke å gjøre noe (bortsett fra at det er lengre å vente da :O). Håper tempen din stiger snartsnart!
 
Juhu, tydelig stigning på temperaturen hos meg nå, så jeg er 2 dpo i dag :hello2
 
Ifølge denne tempen her så ser det ut som jeg ikke har eggløsning faktisk.. :( ikke har jeg fått positiv el test enda heller. Får klamre meg fast til at det kan være en lang syklus denne mnd da! Ddt varierer jo så mye. Sist det klaffet fikk jeg el på dag 19, så kanskje imorgen da :hilarious: hadde ganske mye el smerter igår så..
Ser ikke ut som om du har hatt EL, nei! Med mindre det var på dag 4 :hilarious:
 
Ifølge denne tempen her så ser det ut som jeg ikke har eggløsning faktisk.. :( ikke har jeg fått positiv el test enda heller. Får klamre meg fast til at det kan være en lang syklus denne mnd da! Ddt varierer jo så mye. Sist det klaffet fikk jeg el på dag 19, så kanskje imorgen da :hilarious: hadde ganske mye el smerter igår så..
Den er nok rett rundt hjørnet :)
Jeg krysser fingrene for deg :)
 
Ifølge denne tempen her så ser det ut som jeg ikke har eggløsning faktisk.. :( ikke har jeg fått positiv el test enda heller. Får klamre meg fast til at det kan være en lang syklus denne mnd da! Ddt varierer jo så mye. Sist det klaffet fikk jeg el på dag 19, så kanskje imorgen da :hilarious: hadde ganske mye el smerter igår så..
Hold ut! Vet hvordan det er å vente på EL. Kom igjen liksom!! :eek: Sikker på at det er rett rundt hjørnet :love2
 
BDBC765B-65EA-4173-A77F-F673C78E18E1.jpeg

Mye feil hos meg denne uken. Selvfølgelig den viktigste uken :shifty: Men ikke mye å gjøre. Føler ikke jeg har hatt el,så satser på at jeg får kontroll nå:p
 
4dpo allerede :) men sånn blir det nå el plutselig kommer tidligere.
Den første syklusen jeg tempet hadde 10 dagers lutealfase, den andre 13. vet ikke hva jeg skal tippe det blir denne syklusen. Kanskje 14?

Jeg har ikke fått tempdropp 2 dager på rad i dpo-land før.


7AFE5D65-011A-4ACD-9280-AF3C950CC940.jpeg
 
Ser ut som en litt lengre syklus på deg der ja. Min nr 2 ble til på EL dag 23, så det trenger jo ikke å gjøre noe (bortsett fra at det er lengre å vente da :O). Håper tempen din stiger snartsnart!
Tar sååå lang tiiid :p håpe tempen viser el snart. Kanskje idag! :D :p lov å håpe :p
 
Uuu, ser ut som starten på noe slimerier(haha, verste ordet eg har laget) her i gården! Satser på mengder i morgen!
 
Ifølge denne tempen her så ser det ut som jeg ikke har eggløsning faktisk.. :( ikke har jeg fått positiv el test enda heller. Får klamre meg fast til at det kan være en lang syklus denne mnd da! Ddt varierer jo så mye. Sist det klaffet fikk jeg el på dag 19, så kanskje imorgen da :hilarious: hadde ganske mye el smerter igår så..

cd 11 og helt negative el tester, fortsatt blinkende smiley på digital som målet østrogen og lh... håper det syns på el testene snart og og fast smiley :hilarious:
 
det er helt riktig.. asså.. lh testen var på 0,16 i dag liksom... men det er positivt at østrogener er oppdaget... for den stiger jo litt før el.. skal ta en ny el test strimmel i kveld ..
Ja den dukker nok opp snart hos deg tenker jeg :D hos meg vet jeg ikke helt, litt skeptisk :p
 
Back
Topp