Mammaentil1
Glad i forumet
Håper det går fint her også bare så dumt at jeg blir så innmari syk de første 2 mnd
det var jeg og.. hadde hyperemesis og var vel bokstavelig borte hele svangerskap med enten hyperemesis eller bekken som ikke funka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går fint her også bare så dumt at jeg blir så innmari syk de første 2 mnd
Akkuratt det jeg ligger med også når jeg er gravid. Så får bare krysse fingrene for at det går bra når den tid kommerdet var jeg og.. hadde hyperemesis og var vel bokstavelig borte hele svangerskap med enten hyperemesis eller bekken som ikke funka
Akkuratt det jeg ligger med også når jeg er gravid. Så får bare krysse fingrene for at det går bra når den tid kommer
Det er sååå fælt å ha det sånn hva man går igjennom for å få en skatt, si takk! Det var deilig å endelig få peak. Snart i dpo land nå! Bare å krysse alt som krysses kankastet opp til uke 18, sånn 12 ganger i døgnet, og så kunne jeg ikke gå ommentrent resten av svangerskapet gratulerer med peak! Fortsatt svak strimmel her men blinkesmiley på digital, så fortsatt tydelig østerogen tydeligvis
Det er sååå fælt å ha det sånn hva man går igjennom for å få en skatt, si takk! Det var deilig å endelig få peak. Snart i dpo land nå! Bare å krysse alt som krysses kan
Det er sååå fælt å ha det sånn hva man går igjennom for å få en skatt, si takk! Det var deilig å endelig få peak. Snart i dpo land nå! Bare å krysse alt som krysses kan
ja, rent misunnelig på den PEAKen altså! Vil også ha sterk test Den må da dukke opp snart! Rsfu gir jo bare usynlige streker på eggløsningstester også!
Du får strek snart du også jeg trudde ikke jeg skulle få det, men på cd19 kom den da de rfsu testene er noe møkk altså! Men var nå den jeg fikk strek på da, så jeg slapp å tyde så mye på den litt enten eller på de hos meg håper din peak kommer rett rundt hjørnetoooog jeg klarer ikke krysse så mye.. meeen jeg gjør det i tankene lell
Du får strek snart du også jeg trudde ikke jeg skulle få det, men på cd19 kom den da de rfsu testene er noe møkk altså! Men var nå den jeg fikk strek på da, så jeg slapp å tyde så mye på den litt enten eller på de hos meg håper din peak kommer rett rundt hjørnet
Mine streker stiger ikke noe særlig egentlig, ikke de andre gangene jeg har brukt el tester heller. De blir bare plutselig sterke på morningen den dagen jeg får positiv, for så å få negativ igjen på kvelden. Derfor prøver jeg ut temping framover også, kanskje jeg klarer å regne ut selv ettervært bår el kommer lov å håpe på det vartfall lykke til på el jakten!ja, det blir spennende å se. Er jo bare cd 12. men tror jo el skal komme rundt cd 14 og da bør jo strekene begynne å å stige snart Neida, den kommer vel etterhvert
Mine streker stiger ikke noe særlig egentlig, ikke de andre gangene jeg har brukt el tester heller. De blir bare plutselig sterke på morningen den dagen jeg får positiv, for så å få negativ igjen på kvelden. Derfor prøver jeg ut temping framover også, kanskje jeg klarer å regne ut selv ettervært bår el kommer lov å håpe på det vartfall lykke til på el jakten!
Man føler jo tiden går enda saktere når det ikke skjer noe på disse testene tempen min viser ikke noe tegn til el enda vartfall, spent på tempen imorgen og dagen etter altså. Se om den og testen er enigjeg temper også har ikke testet med strimler så lenge, men hadde 0,48 på premom på cd 8... og må siste to dagene sånn 0,12-0,25 eller noe sånn på premom.. så ikke veldig oppløftende
Man føler jo tiden går enda saktere når det ikke skjer noe på disse testene tempen min viser ikke noe tegn til el enda vartfall, spent på tempen imorgen og dagen etter altså. Se om den og testen er enig
Mannen sa nettopp at jeg snakker så mye om dette med å bli gravid osv. Han syns det ble litt mye når vi prøver å legge inn aksjer,og så snakker jeg om det ellers også.
Altså....Jeg sier ikke 10% av det jeg har lyst å si om temaet i løpet av dagen en gang Å det blir for meget for hans mannehjerne
Godt jeg har dere jenter!
Mannen sa nettopp at jeg snakker så mye om dette med å bli gravid osv. Han syns det ble litt mye når vi prøver å legge inn aksjer,og så snakker jeg om det ellers også.
Altså....Jeg sier ikke 10% av det jeg har lyst å si om temaet i løpet av dagen en gang Å det blir for meget for hans mannehjerne
Godt jeg har dere jenter!