IKM uke 17!!

Hvordan går dagene i dpo-land for dere som befinner dere der...? :) 4 dpo her i dag, og jeg har spottet unormalt mye.. Kan av og til kone litt fra 6-7 dpo som varer i et par dager, men ikke så "mye" og tidlig som nå... Håper bare at det ikke er et veldig dårlig tegn :nailbiting:

Tonnis - 31år - PP2 - B2 - EL 18/4 - IKM 2/5.

Legger meg til her om det går bra:cat:
Vi skulle egentlig ikke prøve denne mnd pga koronavaksine som jeg tok for 3 uker siden og skal ta ny om 3 uker.. men så skjedde det da.. Testet for el i går, den var veldig negativ og jeg får vanligvis stigning før el, men nå er el 14 dager forsinket etter vaksine.. vi hadde sex i går, og var uforsiktig siden el testen var negativ..:blackeye: Fikk litt sånn typisk «el mage» på kvelden, tok en onestep å der kom teststreken før Kontrollstreken, babyplan var nesten positiv.. i dag er den veldig positiv:hilarious: vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal kjøre på flere ganger i kveld eller vente til neste pp.. frister mest å bare kjøre på siden uhellet allerede har skjedd å jeg blir ikke lett gravid..

44DAE421-601D-4387-90B8-0A52E6733BEF.jpeg
B7605599-6360-4959-AF22-F0BB0AE002CD.jpeg

Har aldri sett noen noe annet sted enn meny på mine kanter.
Har dere vaktapotek innen rimelig avstand kanskje?

ingen vaktapotek rundt dessverre .. rakk akkurat ikke senteret.. har igjen nok til i morgen tror jeg.. men ikle mandag morgen :hilarious: og null stigning i dag, så har ikke akkurat trua.. om jeg ikke har misset toppen .. men tror egentlig ikke det heller

Hvordan går dagene i dpo-land for dere som befinner dere der...? :) 4 dpo her i dag, og jeg har spottet unormalt mye.. Kan av og til kone litt fra 6-7 dpo som varer i et par dager, men ikke så "mye" og tidlig som nå... Håper bare at det ikke er et veldig dårlig tegn :nailbiting:

4dpo her også. Går treigt:shifty: Har heldigvis lite fritid i helgene, men tror nok jeg kanskje ryker på en test i morgen allerede:facepalm:

Merker ingenting egentlig, ingen "symptomer" eller noe som helst:p

4dpo her også. Går treigt:shifty: Har heldigvis lite fritid i helgene, men tror nok jeg kanskje ryker på en test i morgen allerede:facepalm:

Merker ingenting egentlig, ingen "symptomer" eller noe som helst:p
Det er vel litt tidlig for symptomer enda, ja... Jeg har et lite håp om å holde meg unna test fram til neste helg, men jeg er jammen ikke helt skråsikker på om den planen kommer til å bli gjennomført :angelic:

3 eller 4 dpo her. Merker ingenting, men det er jo også tidlig. De gangene jeg har blitt gravid har jeg ikke merka noe før rett før ikm. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig...

5 dpo her, og intet å melde om. Blir spennende med testing neste helg iallefall! Kjedelig med spotting! Har du fått det undersøkt? Jeg hadde progesteronmangel da jeg prøvde på første, og da spotter jeg alltid i lutealfasen. Kan være verd å sjekke opp i!

5 dpo her, og intet å melde om. Blir spennende med testing neste helg iallefall! Kjedelig med spotting! Har du fått det undersøkt? Jeg hadde progesteronmangel da jeg prøvde på første, og da spotter jeg alltid i lutealfasen. Kan være verd å sjekke opp i!
Nei, ikke i nyere tid i alle fall. Det kan høres ut som at jeg bør få dette undersøkt om det vedvarer, jeg har nemlig kort lutealfasen også. Alltid hatt det, men spotting er relativt nytt for meg... Hvilken hjelp får man om det skulle være progesteronmangel?

Nei, ikke i nyere tid i alle fall. Det kan høres ut som at jeg bør få dette undersøkt om det vedvarer, jeg har nemlig kort lutealfasen også. Alltid hatt det, men spotting er relativt nytt for meg... Hvilken hjelp får man om det skulle være progesteronmangel?
Man kan få progesteron som tas etter at el har vært. Jeg har selv brukt Crinone noen ganger, mens andre har brukt Lutinus. Begge settes vaginalt, så det blir litt gris med sånt:joyful:

Man kan få progesteron som tas etter at el har vært. Jeg har selv brukt Crinone noen ganger, mens andre har brukt Lutinus. Begge settes vaginalt, så det blir litt gris med sånt:joyful:
Skjønner, så det er kun ifbm det å bli gravid at det trengs behandling da? Håper jeg slipper, men skal absolutt ha det i bakhodet.

Skjønner, så det er kun ifbm det å bli gravid at det trengs behandling da? Håper jeg slipper, men skal absolutt ha det i bakhodet.
Tviler på at man får noe sånt fordi man vil ha lengre lutealfase, men ikke ønsker å bli gravid. Hos meg ordnet det seg heldigvis selv etter første svangerskap, der jeg også brukte Crinone fra EL til uke 12. Hadde kun kort lutealfase da jeg prøvde på førstemann, har hatt normal lengde og ingen spotting siden :)

Må vel kanskje hoppe til ikm uke 18 jeg siden el ikke har dukket opp enda. Eller at jeg melder meg i begge gruppene kanskje? Dag 6 med blinkesmiley digitalt og negativ strimmel.. regnet med ikm kanskje flytter seg også da .. de to siste syklusene har el kommet på cd 14 og cd 15.. cd 14 i dag..

E50D1D4D-4138-4F37-B7BE-B77C74D58EFD.jpeg

Altså,hva skjer?! Jeg var sikker på at jeg hadde el i går,men tempen gikk ned i dag:( Har lyst å være i dpo-land:sorry:

Positiv el-test, og aksjer lagt inn i dag. Får se om det holder med den ene gangen :)

Vedlegg

• AFFACF30-31DC-4002-B730-10AA3B500DF4.jpeg
    AFFACF30-31DC-4002-B730-10AA3B500DF4.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 59
Nicoline90 - 31år - PP2 - B2 - EL 18/4 - IKM 2/5.
Skreiv feil navn i nick først, herregud
Legger meg til her om det går bra:cat:
Vi skulle egentlig ikke prøve denne mnd pga koronavaksine som jeg tok for 3 uker siden og skal ta ny om 3 uker.. men så skjedde det da.. Testet for el i går, den var veldig negativ og jeg får vanligvis stigning før el, men nå er el 14 dager forsinket etter vaksine.. vi hadde sex i går, og var uforsiktig siden el testen var negativ..:blackeye: Fikk litt sånn typisk «el mage» på kvelden, tok en onestep å der kom teststreken før Kontrollstreken, babyplan var nesten positiv.. i dag er den veldig positiv:hilarious: vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal kjøre på flere ganger i kveld eller vente til neste pp.. frister mest å bare kjøre på siden uhellet allerede har skjedd å jeg blir ikke lett gravid..

Vis vedlegget 354345 Vis vedlegget 354347

1-2 dpo og myye hvit utflod:wtf: hoppet på trampolinen med barna ista og kjente det ble vått, det var mye guffe med hvit utflod:wacky: men tempen viser ikke noe el enda:meh:

Back
Topp