Gråspurv
Glad i forumet
Har aldri sett noen noe annet sted enn meny på mine kanter.Noen matvarebutikker som selger el tester? Meny er stengt her nå, men typ Kiwi /rema/obs?
Har dere vaktapotek innen rimelig avstand kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri sett noen noe annet sted enn meny på mine kanter.Noen matvarebutikker som selger el tester? Meny er stengt her nå, men typ Kiwi /rema/obs?
Har aldri sett noen noe annet sted enn meny på mine kanter.
Har dere vaktapotek innen rimelig avstand kanskje?
Hvordan går dagene i dpo-land for dere som befinner dere der...? 4 dpo her i dag, og jeg har spottet unormalt mye.. Kan av og til kone litt fra 6-7 dpo som varer i et par dager, men ikke så "mye" og tidlig som nå... Håper bare at det ikke er et veldig dårlig tegn
Det er vel litt tidlig for symptomer enda, ja... Jeg har et lite håp om å holde meg unna test fram til neste helg, men jeg er jammen ikke helt skråsikker på om den planen kommer til å bli gjennomført4dpo her også. Går treigt Har heldigvis lite fritid i helgene, men tror nok jeg kanskje ryker på en test i morgen allerede
Merker ingenting egentlig, ingen "symptomer" eller noe som helst
3 eller 4 dpo her. Merker ingenting, men det er jo også tidlig. De gangene jeg har blitt gravid har jeg ikke merka noe før rett før ikm. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig...Hvordan går dagene i dpo-land for dere som befinner dere der...? 4 dpo her i dag, og jeg har spottet unormalt mye.. Kan av og til kone litt fra 6-7 dpo som varer i et par dager, men ikke så "mye" og tidlig som nå... Håper bare at det ikke er et veldig dårlig tegn
5 dpo her, og intet å melde om. Blir spennende med testing neste helg iallefall! Kjedelig med spotting! Har du fått det undersøkt? Jeg hadde progesteronmangel da jeg prøvde på første, og da spotter jeg alltid i lutealfasen. Kan være verd å sjekke opp i!Hvordan går dagene i dpo-land for dere som befinner dere der...? 4 dpo her i dag, og jeg har spottet unormalt mye.. Kan av og til kone litt fra 6-7 dpo som varer i et par dager, men ikke så "mye" og tidlig som nå... Håper bare at det ikke er et veldig dårlig tegn
Nei, ikke i nyere tid i alle fall. Det kan høres ut som at jeg bør få dette undersøkt om det vedvarer, jeg har nemlig kort lutealfasen også. Alltid hatt det, men spotting er relativt nytt for meg... Hvilken hjelp får man om det skulle være progesteronmangel?5 dpo her, og intet å melde om. Blir spennende med testing neste helg iallefall! Kjedelig med spotting! Har du fått det undersøkt? Jeg hadde progesteronmangel da jeg prøvde på første, og da spotter jeg alltid i lutealfasen. Kan være verd å sjekke opp i!
Man kan få progesteron som tas etter at el har vært. Jeg har selv brukt Crinone noen ganger, mens andre har brukt Lutinus. Begge settes vaginalt, så det blir litt gris med såntNei, ikke i nyere tid i alle fall. Det kan høres ut som at jeg bør få dette undersøkt om det vedvarer, jeg har nemlig kort lutealfasen også. Alltid hatt det, men spotting er relativt nytt for meg... Hvilken hjelp får man om det skulle være progesteronmangel?
Skjønner, så det er kun ifbm det å bli gravid at det trengs behandling da? Håper jeg slipper, men skal absolutt ha det i bakhodet.Man kan få progesteron som tas etter at el har vært. Jeg har selv brukt Crinone noen ganger, mens andre har brukt Lutinus. Begge settes vaginalt, så det blir litt gris med sånt
Tviler på at man får noe sånt fordi man vil ha lengre lutealfase, men ikke ønsker å bli gravid. Hos meg ordnet det seg heldigvis selv etter første svangerskap, der jeg også brukte Crinone fra EL til uke 12. Hadde kun kort lutealfase da jeg prøvde på førstemann, har hatt normal lengde og ingen spotting sidenSkjønner, så det er kun ifbm det å bli gravid at det trengs behandling da? Håper jeg slipper, men skal absolutt ha det i bakhodet.
Håper tempen fyker til himmels i morgen, og at EL er i dagVis vedlegget 354379
Altså,hva skjer?! Jeg var sikker på at jeg hadde el i går,men tempen gikk ned i dag Har lyst å være i dpo-land
Takk! Håper også det! Kjenner jeg er ferdig med denne pp’n,å det er mannen ogsåHåper tempen fyker til himmels i morgen, og at EL er i dag
Nicoline90 - 31år - PP2 - B2 - EL 18/4 - IKM 2/5.
Skreiv feil navn i nick først, herregud
Legger meg til her om det går bra
Vi skulle egentlig ikke prøve denne mnd pga koronavaksine som jeg tok for 3 uker siden og skal ta ny om 3 uker.. men så skjedde det da.. Testet for el i går, den var veldig negativ og jeg får vanligvis stigning før el, men nå er el 14 dager forsinket etter vaksine.. vi hadde sex i går, og var uforsiktig siden el testen var negativ.. Fikk litt sånn typisk «el mage» på kvelden, tok en onestep å der kom teststreken før Kontrollstreken, babyplan var nesten positiv.. i dag er den veldig positiv vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal kjøre på flere ganger i kveld eller vente til neste pp.. frister mest å bare kjøre på siden uhellet allerede har skjedd å jeg blir ikke lett gravid..
Vis vedlegget 354345 Vis vedlegget 354347
Håper at det betyr EL i dag, og at tempen har steget til i morgenVis vedlegget 354379
Altså,hva skjer?! Jeg var sikker på at jeg hadde el i går,men tempen gikk ned i dag Har lyst å være i dpo-land