Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at det er vanskelig å holde seg unna snop og at det er dumt at det er så digg, ikke at du må skjerpe degGikk nettopp på en sikkelig godteri smell vært ganske flink denne pp, men kunne vært flinkere! Klaffer det ikke må enda mer skjerpings til neste runde hvorfor må søtsaker være såå godt
Er så vanskelig å holde seg unna når jeg egentlig har bestemt meg for å ikke ha det jeg endte med å ta en halvtime løpetur da stabilisere blodsukkeret litt igjen siEnig i at det er vanskelig å holde seg unna snop og at det er dumt at det er så digg, ikke at du må skjerpe deg
Så flink du er! Er sinnsykt glad i snop selv, men har greid å la være i ukedagene denne uken og føler selv at jeg ikke har gådd helt bananas i helgen heller prøver å tenke at oppskjært frukt er like digg, men det slår jo ikke sjokoladeEr så vanskelig å holde seg unna når jeg egentlig har bestemt meg for å ikke ha det jeg endte med å ta en halvtime løpetur da stabilisere blodsukkeret litt igjen si
Ja samme her, går bedre i ukedagene men helgene er litt vanskelig har heldigvis ikke tatt helt av jeg heller fikk lettet litt på samvittigheten ved en joggetur vartfall, så får jeg prøve litt ekstra hard nå framoverSå flink du er! Er sinnsykt glad i snop selv, men har greid å la være i ukedagene denne uken og føler selv at jeg ikke har gådd helt bananas i helgen heller prøver å tenke at oppskjært frukt er like digg, men det slår jo ikke sjokolade
Ja samme her, går bedre i ukedagene men helgene er litt vanskelig har heldigvis ikke tatt helt av jeg heller fikk lettet litt på samvittigheten ved en joggetur vartfall, så får jeg prøve litt ekstra hard nå framover
Haha ja ikke sant flink du også hvordan ligger du ann med el?så flink du er spiste kake i går så jeg gikk 1,5 time på ski i dag ble nok årets siste skitur.. var rimelig trått føre nå..
Haha ja ikke sant flink du også hvordan ligger du ann med el?
Kanskje du får el sent sånn som meg denne pp, hvilken cd er du på nå?venter enda. Får blinkesmiley på digital (ikke tatt i dag for må kjøpe nye) men helt negative strimler.. men i dag føk tempen nedover.. så håper det skjer noe innen de nærmeste dagene nå.. skal ut å handle tester i dag
Endelig har tempen fyket opp! spent på når den mener el er, om den er enig med testen
Kanskje du får el sent sånn som meg denne pp, hvilken cd er du på nå?
Ja jeg er spent, håper tempen holder seg høyt der oppe nå ja se der ja, rart hvor forskjellig det skal være. Kanskje positivt daser jo lovende ut med den tempstigningen du har det da men blir jo ikke kryss før det er 3 temperaturer som stiger..
min temp oppfører seg merkelig ifht de to foregående syklusene: Vis vedlegget 354415
den lyseblå er denne syklusen .. men den stiger når de forrige har sunket og synker når de forrige har steget ikke lett å bli klok på!
Ja jeg er spent, håper tempen holder seg høyt der oppe nå ja se der ja, rart hvor forskjellig det skal være. Kanskje positivt da
Kanskje festedipp? Ser at flere har fått tempfall rundt 5-7dpo og vært gravid Håper for deg og sender masse babystøvJeg skjønner fint lite her nå... Så lav temperatur midt i lutealfasen, hva skjer? Dette tror jeg ikke jeg har sett før, men antar at det ikke er et godt tegn i alle fall
6dpo og testingen er i gang for meg
Blenda såklart, men gøy å være i gang