IKM uke 17!!

Gikk nettopp på en sikkelig godteri smell :p vært ganske flink denne pp, men kunne vært flinkere! Klaffer det ikke må enda mer skjerpings til neste runde :p hvorfor må søtsaker være såå godt :p

CD10 og venter EL i løpet av de neste fire-fem dagene! Nå begynner spenninga! :coldfeet::dead:

Gikk nettopp på en sikkelig godteri smell :p vært ganske flink denne pp, men kunne vært flinkere! Klaffer det ikke må enda mer skjerpings til neste runde :p hvorfor må søtsaker være såå godt :p
Enig i at det er vanskelig å holde seg unna snop og at det er dumt at det er så digg, ikke at du må skjerpe deg :hilarious:

Enig i at det er vanskelig å holde seg unna snop og at det er dumt at det er så digg, ikke at du må skjerpe deg :hilarious:
Er så vanskelig å holde seg unna når jeg egentlig har bestemt meg for å ikke ha det :p jeg endte med å ta en halvtime løpetur da:hilarious: stabilisere blodsukkeret litt igjen si :hilarious::hilarious:

Er så vanskelig å holde seg unna når jeg egentlig har bestemt meg for å ikke ha det :p jeg endte med å ta en halvtime løpetur da:hilarious: stabilisere blodsukkeret litt igjen si :hilarious::hilarious:
Så flink du er! :woot: Er sinnsykt glad i snop selv, men har greid å la være i ukedagene denne uken :joyful: og føler selv at jeg ikke har gådd helt bananas i helgen heller :woot: prøver å tenke at oppskjært frukt er like digg, men det slår jo ikke sjokolade :hilarious:

Så flink du er! :woot: Er sinnsykt glad i snop selv, men har greid å la være i ukedagene denne uken :joyful: og føler selv at jeg ikke har gådd helt bananas i helgen heller :woot: prøver å tenke at oppskjært frukt er like digg, men det slår jo ikke sjokolade :hilarious:
Ja samme her, går bedre i ukedagene men helgene er litt vanskelig :p har heldigvis ikke tatt helt av jeg heller :p fikk lettet litt på samvittigheten ved en joggetur vartfall, så får jeg prøve litt ekstra hard nå framover :hilarious:

Ja samme her, går bedre i ukedagene men helgene er litt vanskelig :p har heldigvis ikke tatt helt av jeg heller :p fikk lettet litt på samvittigheten ved en joggetur vartfall, så får jeg prøve litt ekstra hard nå framover :hilarious:

så flink du er :) spiste kake i går så jeg gikk 1,5 time på ski i dag :hilarious: ble nok årets siste skitur.. var rimelig trått føre nå..

Endelig har tempen fyket opp! :D spent på når den mener el er, om den er enig med testen :p

Vedlegg

• 2603B843-8FF7-41F2-84B1-EEE3D8448A4A.jpeg
    2603B843-8FF7-41F2-84B1-EEE3D8448A4A.jpeg
    72,7 KB · Visninger: 48
Haha ja ikke sant :p flink du også :D hvordan ligger du ann med el? :)

venter enda. Får blinkesmiley på digital (ikke tatt i dag for må kjøpe nye) men helt negative strimler.. men i dag føk tempen nedover.. så håper det skjer noe innen de nærmeste dagene nå.. :hilarious: skal ut å handle tester i dag:facepalm:

venter enda. Får blinkesmiley på digital (ikke tatt i dag for må kjøpe nye) men helt negative strimler.. men i dag føk tempen nedover.. så håper det skjer noe innen de nærmeste dagene nå.. :hilarious: skal ut å handle tester i dag:facepalm:
Kanskje du får el sent sånn som meg denne pp, hvilken cd er du på nå? :)

Endelig har tempen fyket opp! :D spent på når den mener el er, om den er enig med testen :p

ser jo lovende ut med den tempstigningen du har det da :) men blir jo ikke kryss før det er 3 temperaturer som stiger..
min temp oppfører seg merkelig ifht de to foregående syklusene:
1F521D3C-0D4B-4DB4-A98C-50D86468A6C2.jpeg

den lyseblå er denne syklusen .. men den stiger når de forrige har sunket og synker når de forrige har steget :hilarious: ikke lett å bli klok på!

ser jo lovende ut med den tempstigningen du har det da :) men blir jo ikke kryss før det er 3 temperaturer som stiger..
min temp oppfører seg merkelig ifht de to foregående syklusene: Vis vedlegget 354415

den lyseblå er denne syklusen .. men den stiger når de forrige har sunket og synker når de forrige har steget :hilarious: ikke lett å bli klok på!
Ja jeg er spent, håper tempen holder seg høyt der oppe nå :p ja se der ja, rart hvor forskjellig det skal være. Kanskje positivt da :D

:hilarious::hilarious:
Ja jeg er spent, håper tempen holder seg høyt der oppe nå :p ja se der ja, rart hvor forskjellig det skal være. Kanskje positivt da :D

Vi får håpe det. :angelic::hilarious: Det har jo ikke endt med graviditet i noen av de syklusene (nå prøvde vi ikke så veldig på den første der, siden jeg fjernet spiral på cd 7 eller 8.. så anser meg for å være i pp2 likevel)

men ja, veldig merkelig at det er så forskjellig altså! :hilarious: Ikke veldig lett å bli klok på!

Jeg skjønner fint lite her nå... Så lav temperatur midt i lutealfasen, hva skjer? Dette tror jeg ikke jeg har sett før, men antar at det ikke er et godt tegn i alle fall :wtf:

Vedlegg

• Screenshot_20210419_083014.jpg
    Screenshot_20210419_083014.jpg
    64,1 KB · Visninger: 47
TMI: Endelig el-slim!

Kanskje el kommer ila de neste dagene? Er lei av å vente nå. CD20 i dag(etter cytotec).
El-testene gir fortsatt low og graviditetstestene er svakt positive. Noen som vet om hcg vises lengre i urin enn blodprøve? Blodprøven tirsdag viste jo 205. Utfra normal halvering burde jeg ha hatt rundt 6 i hcg i går, men gårsdagens test var lik fredagens.. Svak, men likevel.. Lamee

Jeg skjønner fint lite her nå... Så lav temperatur midt i lutealfasen, hva skjer? Dette tror jeg ikke jeg har sett før, men antar at det ikke er et godt tegn i alle fall :wtf:
Kanskje festedipp?:dontknow Ser at flere har fått tempfall rundt 5-7dpo og vært gravid:) Håper for deg og sender masse babystøv:dummy:

6dpo og testingen er i gang for meg :p
Blenda såklart, men gøy å være i gang :happy:

Vedlegg

• IMG_20210419_091407__01.jpg
    IMG_20210419_091407__01.jpg
    6,5 KB · Visninger: 61
Back
Topp