IKM uke 17!!

6 DPO i dag og jeg lurer sååååå fælt på om det har klaffet eller ikke. Dagene går så sakte! Vasker og rydder i alle skap for å få tiden til å gå :hilarious:

Ja man blir virkelig helt tullete :p og det er såå slitsomt! Håper jeg slipper det nå :hilarious:

slitsomt ja! Krysser for oss begge, at det bare klaffer og vi ikke trenger tenke mer på dette :hilarious: så får heller glede seg til en god dose med hyperemesis.. flaks jeg jobber på gyn da, så alle kommer til å skjønne med en gang hva som skjer i denne kroppen :hilarious:

6 DPO i dag og jeg lurer sååååå fælt på om det har klaffet eller ikke. Dagene går så sakte! Vasker og rydder i alle skap for å få tiden til å gå :hilarious:

Samme her :hilarious: Dro nettopp og shoppet litt for å få tiden til å gå fortere:rolleyes:

Jeg tror det har klaffet jeg da:shy: Fallhøyden er stor:nailbiting:

slitsomt ja! Krysser for oss begge, at det bare klaffer og vi ikke trenger tenke mer på dette :hilarious: så får heller glede seg til en god dose med hyperemesis.. flaks jeg jobber på gyn da, så alle kommer til å skjønne med en gang hva som skjer i denne kroppen :hilarious:
Haha ja, en god dose hyperemesis er det helt klart at kommer hit :p men jeg er klar!

Bare 2 dpo, og jeg begynner å kjenne tvilen komme allerede :p kan jeg ikke bare tenke positivt om at det kan ha klaffet? Blir bare såå skuffa når det ikke klaffer, blir fort til at jeg da bare tenker at det aldri klaffer :p blæææ.. dpo land er så dritt!:hilarious:

Samme her :hilarious: Dro nettopp og shoppet litt for å få tiden til å gå fortere:rolleyes:

Jeg tror det har klaffet jeg da:shy: Fallhøyden er stor:nailbiting:
Det hadde jeg gjort også om butikkene var åpne! Har til gjengjeld "vindus shoppet" på nettet og lagt masse ting i handlekurven :hilarious:

Kan relatere til det du sier altså. Hvis man har gjort alt "etter boka" så er det veldig logisk i mitt hode at det må ha klaffet. Meeeen det er jo det jo ikke :oops: Krysser fingrene for oss :smiley-angelic001

Kan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?:rolleyes::oops:
El kom et par dager senere enn forventet her, så ble 5 dager på rad :rolleyes: annenhver dag fra tr til vi hadde 5 dager på rad. Ble vel 3, 2, 1 dag før, el-dagen og dagen etter el.. håper det gjorde susen da :)

El kom et par dager senere enn forventet her, så ble 5 dager på rad :rolleyes: annenhver dag fra tr til vi hadde 5 dager på rad. Ble vel 3, 2, 1 dag før, el-dagen og dagen etter el.. håper det gjorde susen da :)
Kunne vel ikke gjort så mye mer enn det, nei:p

[QUOTE

Her blir det vm i samleie fremover for å ikke gå glipp av el som eg på ingen måte har kontroll på når kommer pga medisinsk abort(MA) for snart tre uker siden:rolleyes:Vi har til nå hatt sex 7 av de 9 siste dagene:troll:(<- vet ikke hva han her luringen er for noe, bare liker å bruke den, haha)

Edit: blir vel heller 8 av 9 da vi sikkert aksjonerer i kveld også. Hallooo gnagsår

71E30E0F-A60C-4557-808B-3BB3E690AA28.jpeg

Dette som kalles kort lh topp? :hilarious: Real tempstigning i dag og komplett negativ test igjen nå på morgenen!

A7FE5F79-F40F-41C7-9FA6-F445B28AE483.jpeg

Tempen stiger :D kanskje jeg får kryss imorgen:bored:

Vedlegg

• 9D55AB64-48BA-4FA4-9D56-E1B2CB213C79.jpeg
    9D55AB64-48BA-4FA4-9D56-E1B2CB213C79.jpeg
    74,1 KB · Visninger: 51
Last edited:
Denne gangen ble det veldig ofte. Dag 4, 3, 2 og 1 før el + på el-dagen og dagen etter el. Ikke hatt dagen etter el tidligere. Vanligvis går vi for kvalitet fremfor kvantitet :hilarious:

Røk på første test i dag, 8 dpo, og den var selvsagt negativ :D Herlig å være på testekjøret igjen:joyful:

Røk på første test i dag, 8 dpo, og den var selvsagt negativ :D Herlig å være på testekjøret igjen:joyful:
Så gøy!!! Jeg er så spent på om jeg klarer å holde meg til 10 dpo som er på fredag, eller ikke. Dagene er fullpakket til og onsdag, så torsdag bør jeg i det minste klare :p

Er 8 dpo i morgen selv og kommer til å ryke på test jeg og. Lenge leve testekjøret! :wacky:

Back
Topp