6 DPO i dag og jeg lurer sååååå fælt på om det har klaffet eller ikke. Dagene går så sakte! Vasker og rydder i alle skap for å få tiden til å gå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man blir virkelig helt tullete og det er såå slitsomt! Håper jeg slipper det nå
6 DPO i dag og jeg lurer sååååå fælt på om det har klaffet eller ikke. Dagene går så sakte! Vasker og rydder i alle skap for å få tiden til å gå
Haha ja, en god dose hyperemesis er det helt klart at kommer hit men jeg er klar!slitsomt ja! Krysser for oss begge, at det bare klaffer og vi ikke trenger tenke mer på dette så får heller glede seg til en god dose med hyperemesis.. flaks jeg jobber på gyn da, så alle kommer til å skjønne med en gang hva som skjer i denne kroppen
Haha ja, en god dose hyperemesis er det helt klart at kommer hit men jeg er klar!
Det hadde jeg gjort også om butikkene var åpne! Har til gjengjeld "vindus shoppet" på nettet og lagt masse ting i handlekurvenSamme her Dro nettopp og shoppet litt for å få tiden til å gå fortere
Jeg tror det har klaffet jeg da Fallhøyden er stor
El kom et par dager senere enn forventet her, så ble 5 dager på rad annenhver dag fra tr til vi hadde 5 dager på rad. Ble vel 3, 2, 1 dag før, el-dagen og dagen etter el.. håper det gjorde susen daKan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Kunne vel ikke gjort så mye mer enn det, neiEl kom et par dager senere enn forventet her, så ble 5 dager på rad annenhver dag fra tr til vi hadde 5 dager på rad. Ble vel 3, 2, 1 dag før, el-dagen og dagen etter el.. håper det gjorde susen da
Kan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Denne gangen ble det veldig ofte. Dag 4, 3, 2 og 1 før el + på el-dagen og dagen etter el. Ikke hatt dagen etter el tidligere. Vanligvis går vi for kvalitet fremfor kvantitetKan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Her ble det på cd 9, 11 og 14. EL på cd 14 . Ikke så ofte jeg hadde håpet, men håper det holder.Kan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Vi fikk bare lagt inn aksjer på fredag, el på søndag. Så veldig spentKan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Kan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Så gøy!!! Jeg er så spent på om jeg klarer å holde meg til 10 dpo som er på fredag, eller ikke. Dagene er fullpakket til og onsdag, så torsdag bør jeg i det minste klareRøk på første test i dag, 8 dpo, og den var selvsagt negativ Herlig å være på testekjøret igjen
Er 8 dpo i morgen selv og kommer til å ryke på test jeg og. Lenge leve testekjøret!Røk på første test i dag, 8 dpo, og den var selvsagt negativ Herlig å være på testekjøret igjen