Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens blenda 7dpo
Er den blenda? Synes nesten jeg skimter noe
Jeg ser en skyggestrek Svak, svak, men noe er det.Gjør du?
Jeg ser ingenting jeg. Jeg som trodde jeg hadde streksyn
Jeg ser en skyggestrek Svak, svak, men noe er det.
Hihi, skjønner at det blir vanskelig, men sånn logisk sett er det gjerne det lureste å vente til i morgen (det er lenge til det!)Og jeg som ikke har hjemmekontor med mulighet til å teste mer. Blir nok en tur på apoteket i lunsjen nå Eller burde vel kanskje vente med å teste mer uansett da
Positiv eltest allerede på cd11.Kan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Hihi, skjønner at det blir vanskelig, men sånn logisk sett er det gjerne det lureste å vente til i morgen (det er lenge til det!)
*applaus*Sto og holdt i en cb tidlig på apoteket nettopp. Det var litt kø så jeg bare droppa det Klapper meg selv på skuldra for det
Føler også jeg ser noe på denneDagens blenda 7dpo
Føler også jeg ser noe på denne
Kan jeg spørre når dere har hatt sex den prøveperioden her?
Må bare spørre siden jeg er helt grønn på dette! Når du sier du er 2 dpo når hadde du eggløsning da ? For da tror jeg kanskje jeg er likt med deg, men syntes det er så vanskelig å vite når jeg er hvaBare 2 dpo, og jeg begynner å kjenne tvilen komme allerede kan jeg ikke bare tenke positivt om at det kan ha klaffet? Blir bare såå skuffa når det ikke klaffer, blir fort til at jeg da bare tenker at det aldri klaffer blæææ.. dpo land er så dritt!
Jeg ogsåEr den blenda? Synes nesten jeg skimter noe