IKM uke 17!!

Dagens blenda :p 7dpo:hilarious:

Vedlegg

• IMG_20210420_092416__01.jpg
    IMG_20210420_092416__01.jpg
    21,4 KB · Visninger: 96
Bah.. lei!
El lar vente på seg.. har hatt en del fysiske symptomer på det de siste dagene, men testene er ikke enige:(

Vedlegg

• 9D981759-ADAC-491D-AB68-3A59C45820BF.png
    9D981759-ADAC-491D-AB68-3A59C45820BF.png
    106,8 KB · Visninger: 66
Og jeg som ikke har hjemmekontor med mulighet til å teste mer. Blir nok en tur på apoteket i lunsjen nå :nailbiting: Eller burde vel kanskje vente med å teste mer uansett da :rolleyes:
Hihi, skjønner at det blir vanskelig, men sånn logisk sett er det gjerne det lureste å vente til i morgen (det er lenge til det!) :p

Hihi, skjønner at det blir vanskelig, men sånn logisk sett er det gjerne det lureste å vente til i morgen (det er lenge til det!) :p

Sto og holdt i en cb tidlig på apoteket nettopp. Det var litt kø så jeg bare droppa det :p Klapper meg selv på skuldra for det :p

6 dpo og symptomjakta er i gang for fullt:hilarious: Men merkelig nok kjenner jeg ingenting:eek: De siste månedene har jeg skrevet logg fra 1 dpo til ikm om alt mulig som kan være symtom, alt i fra murringer, oppblåsthet, trøtthet, halsbrann osv. Til nå er det nada å melde... eeeeller kanskje litt kiling i livmorområdet bare for å ha noe å dokumentere:hilarious:

9dpo allerede :wideyed: Tempen fløy opp til sitt høyeste i denne syklusen.
Alt lukter så sterkt idag, men ellers ingen symptomer på noe som helst.
Hat ikke merket noen festesmerter heller.

Jeg testet i morges, siste rfsu vanlig og en makesure. Det er altfor tidlig egentlig, men i tilfelle jeg plutselig har 10 dagers lutealfase i denne syklusen også synes jeg det er greit. Da har jeg ihvertfall fått testet en gang og to.
Det var ikke strek. Ikke skyggestrek engang.
Jeg lyste på begge testene med lommelykta på mobilen og kunne skimte hvor streken skal komme.
Det la jeg ikke merke til sist syklus.
Jeg vet ikke jeg..

Jeg lurer på om eggløsningen allerede har funnet sted jeg? Positiv test både strimmel og digital i går , helt blenda i dag, temphopp fra 36,19 i går og 36,53 i dag, og utflod gått over til veldig kremete (sorry info)

Nå har jeg hatt tydelig verkende korsrygg den siste timen :bored: Googler symptomer:bookworm::bookworm:

Blir sliten av meg selv :hilarious:

I forhold til smertene jeg hadde ved eggløsning er jeg 5 dpo, men hvis jeg skal stole på kun tempen er jeg 4 dpo. Herregud. Lovte meg selv at jeg skulle overse det hele denne måneden og bare la dagene gå. Men ingen skjønner vel bedre enn dere her inne at det er enklere sagt enn gjort :hilarious: har lovet mannen at jeg ikke skal teste før ikm heller.. Hvordan skal det gå tro? :rolleyes:

Bare 2 dpo, og jeg begynner å kjenne tvilen komme allerede :p kan jeg ikke bare tenke positivt om at det kan ha klaffet? Blir bare såå skuffa når det ikke klaffer, blir fort til at jeg da bare tenker at det aldri klaffer :p blæææ.. dpo land er så dritt!:hilarious:
Må bare spørre siden jeg er helt grønn på dette! Når du sier du er 2 dpo når hadde du eggløsning da ? For da tror jeg kanskje jeg er likt med deg, men syntes det er så vanskelig å vite når jeg er hva

Back
Topp