IKM uke 17!!

Tok ny test nå. Ser dere noe her også?

Vedlegg

• IMG_20210420_160101__01.jpg
    IMG_20210420_160101__01.jpg
    8,6 KB · Visninger: 109
Må bare spørre siden jeg er helt grønn på dette! Når du sier du er 2 dpo når hadde du eggløsning da ? For da tror jeg kanskje jeg er likt med deg, men syntes det er så vanskelig å vite når jeg er hva
Tror el var på lørdag :) så er 3 dpo idag :)

Last edited:
Okei da har jeg det samme som deg, for jeg fikk positiv eggløsningstest lørdag, så hadde jeg el smerter på søndag, så ikm er den 2 mai :) stemmer det da ?
Ja :cat: jeg fikk å positiv lørdag så var den negativ igjenn søndag. Hadde el slim og alt så ganske sikker på at det var el søndag egentlig:hilarious:

På denne ser jeg ikke det samme som på den fra i morges :/ Men morgenurin er vel fortsatt mest pålitelig, jeg har troa og krysser fingrene for morgendagens :happy:

Ja, det kan stemme jeg ser ikke på noen av de jeg har lagt ut bilde av, altså i virkeligheten. Jeg tok en til på kvelden nå og der kan jeg se en slags stripe/skygge faktisk. Gleder meg til i morgen :nailbiting:

Bah.. Emo her i kveld. Føler meg i pms-land uten å egentlig vite om jeg har hatt noe form for el. Er irritabel, kjenner på noe ubehag på venstre side av livmor/eggstokk(?), har hatt minimalt med utflod i dag og fortsatt negative el-tester og svake g-tester. Kjenner uvissheten ødelegger humøret. Limboland. Usj.

Bah.. Emo her i kveld. Føler meg i pms-land uten å egentlig vite om jeg har hatt noe form for el. Er irritabel, kjenner på noe ubehag på venstre side av livmor/eggstokk(?), har hatt minimalt med utflod i dag og fortsatt negative el-tester og svake g-tester. Kjenner uvissheten ødelegger humøret. Limboland. Usj.
Kjære deg, det høres ikke godt ut :Heartred Det kan ikke være greit å gå slik og ikke vite hvordan det ligger an :/ håper du snart får noe litt mer konkret å forholde deg til :)

Kjære deg, det høres ikke godt ut :Heartred Det kan ikke være greit å gå slik og ikke vite hvordan det ligger an :/ håper du snart får noe litt mer konkret å forholde deg til :)

Tusen takk<3 dagene snegler seg avgårde. Er luksusvant med 28dagers sykluser så det å nå være på cd21, snart 22, uten noen holdepunkter er litt ekkelt. Damn you, MA, på alle måter..

Jeg blir frustrert for at gubben ikke vil legge aksjer i kveld... tenker jo sånn «tenk hvis det er den ene gangen son skal til» , selv om jeg egentlig tror eggløsningen har passert i natt/tidlig på morgenen :hilarious::hilarious: blir koko av det her :hilarious::hilarious: heldigvis ble det aksjer i går kveld i hvertfall :hilarious:

Jeg er ikle heelt enig i at el var på dag 21, da hadde jeg kremete utflod igjen, som tyder på at el er over :p tror mer på cd 19 eller 20, da hadde jeg kraftig el smerter. Men, blir uansett spennende å se nå da :D

Vedlegg

• 96110BA9-DBAB-4796-864C-B08DFE99990C.jpeg
    96110BA9-DBAB-4796-864C-B08DFE99990C.jpeg
    75,9 KB · Visninger: 47
Morningens test. Fortsatt ikke mye å se :scratch
8dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_20210421_065451__01.jpg
    IMG_20210421_065451__01.jpg
    14,1 KB · Visninger: 88
Morningens test. Fortsatt ikke mye å se :scratch
8dpo i dag.
Sniker :)

Jeg ser en strek fra i går tidlig hos deg og synes den så rosa ut. Her ser jeg også strek, men mer diffus - kanskje skyggestrek? Jeg fikk en skikkelig svak strek på make sure kvelden 8dpo.
Et tips er å ta bilde av testen før du bruker den :)

8DPO og første test er svidd av! Jeg får skygger på alt som er, så selvom jeg kan se noe skyggete på denne er den blenda i mitt tilfelle. Gleder meg allerede til nytt morgenrituale i morgen :hilarious:

Vedlegg

• 47D58FE0-67A7-4906-9632-45E092761289.jpeg
    47D58FE0-67A7-4906-9632-45E092761289.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 82
Jeg er ikle heelt enig i at el var på dag 21, da hadde jeg kremete utflod igjen, som tyder på at el er over :p tror mer på cd 19 eller 20, da hadde jeg kraftig el smerter. Men, blir uansett spennende å se nå da :D

kroppen er ikke alltid til å bli klok på :) men den tenker vel det for det var da du fikk temp hopp :) blir spennende å se :) håper veldig på klaff for deg :Heartred

Sniker :)

Jeg ser en strek fra i går tidlig hos deg og synes den så rosa ut. Her ser jeg også strek, men mer diffus - kanskje skyggestrek? Jeg fikk en skikkelig svak strek på make sure kvelden 8dpo.
Et tips er å ta bilde av testen før du bruker den :)

Hva mener du, ta bilde før og etter liksom? Så man kan sammenligne?

Back
Topp