Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg et også 2dpo, hadde eggløsning på søndagMå bare spørre siden jeg er helt grønn på dette! Når du sier du er 2 dpo når hadde du eggløsning da ? For da tror jeg kanskje jeg er likt med deg, men syntes det er så vanskelig å vite når jeg er hva
Tror el var på lørdag så er 3 dpo idagMå bare spørre siden jeg er helt grønn på dette! Når du sier du er 2 dpo når hadde du eggløsning da ? For da tror jeg kanskje jeg er likt med deg, men syntes det er så vanskelig å vite når jeg er hva
Tror el var på lørdag så er 3 dpo idag
Okei da har jeg det samme som deg, for jeg fikk positiv eggløsningstest lørdag, så hadde jeg el smerter på søndag, så ikm er den 2 mai stemmer det da ?Jeg et også 2dpo, hadde eggløsning på søndag
Ja jeg fikk å positiv lørdag så var den negativ igjenn søndag. Hadde el slim og alt så ganske sikker på at det var el søndag egentligOkei da har jeg det samme som deg, for jeg fikk positiv eggløsningstest lørdag, så hadde jeg el smerter på søndag, så ikm er den 2 mai stemmer det da ?
På denne ser jeg ikke det samme som på den fra i morges :/ Men morgenurin er vel fortsatt mest pålitelig, jeg har troa og krysser fingrene for morgendagensTok ny test nå. Ser dere noe her også?
På denne ser jeg ikke det samme som på den fra i morges :/ Men morgenurin er vel fortsatt mest pålitelig, jeg har troa og krysser fingrene for morgendagens
Kjære deg, det høres ikke godt ut Det kan ikke være greit å gå slik og ikke vite hvordan det ligger an :/ håper du snart får noe litt mer konkret å forholde deg tilBah.. Emo her i kveld. Føler meg i pms-land uten å egentlig vite om jeg har hatt noe form for el. Er irritabel, kjenner på noe ubehag på venstre side av livmor/eggstokk(?), har hatt minimalt med utflod i dag og fortsatt negative el-tester og svake g-tester. Kjenner uvissheten ødelegger humøret. Limboland. Usj.
Kjære deg, det høres ikke godt ut Det kan ikke være greit å gå slik og ikke vite hvordan det ligger an :/ håper du snart får noe litt mer konkret å forholde deg til
hahah helt likt som meg Håper det ble baby ut av det på oss begge toJa jeg fikk å positiv lørdag så var den negativ igjenn søndag. Hadde el slim og alt så ganske sikker på at det var el søndag egentlig
SnikerMorningens test. Fortsatt ikke mye å se
8dpo i dag.
Jeg er ikle heelt enig i at el var på dag 21, da hadde jeg kremete utflod igjen, som tyder på at el er over tror mer på cd 19 eller 20, da hadde jeg kraftig el smerter. Men, blir uansett spennende å se nå da
Sniker
Jeg ser en strek fra i går tidlig hos deg og synes den så rosa ut. Her ser jeg også strek, men mer diffus - kanskje skyggestrek? Jeg fikk en skikkelig svak strek på make sure kvelden 8dpo.
Et tips er å ta bilde av testen før du bruker den
Hva mener du, ta bilde før og etter liksom? Så man kan sammenligne?