IKM uke 17!!

I dag er jeg 3 dpo og kjenner murringer i eggstokk/livmor, av og til en varm/brennende følelse der også. Er det fysisk mulig å kjenne symptomer så tidlig, eller er det kroppen som lurer meg? Kjenner dere til noe?:bored:
Den varme/brennende følelelsen hadde jeg også her om dagen! På Høyre side. Jeg vet ikke hvor jeg er i syklusen,men håper det er positivt for oss begge:joyful:

Jeg er kveldskvalm :depressed:
Antagelig fordi jeg er sulten og trenger en matbit nå. Er for lat til å finne noe :bag:
Kjenner meg så alt for godt igjen:p Først er jeg for lat til å finne noe,å så blir jeg så kvalm at ingenting frister:rolleyes: Å så går jeg å legger meg fordi jeg er så dårlig:dead:

Dagens tester:happy:. Den til høyre er tatt i 4tiden, og den andre nå nettopp. Jeg har ikke flere tidligtester igjen, så ser ikke mye på disse. Ser en svaaak skygge da :p

Noen som ser noe her?

Vedlegg

• IMG_20210422_062059__01.jpg
    IMG_20210422_062059__01.jpg
    12,3 KB · Visninger: 111
9 DPO og tempen stiger. På testene derimot er det ikke mye som skjer :shifty: Spent på morgendagen!

Vedlegg

• 7B63D995-3C24-4B7A-9C96-B78AC622B7C9.jpeg
    7B63D995-3C24-4B7A-9C96-B78AC622B7C9.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 102
  • 33BDA56D-7562-422F-9333-36D89692B3A5.jpeg
    33BDA56D-7562-422F-9333-36D89692B3A5.jpeg
    178,4 KB · Visninger: 94
Dagens tester:happy:. Den til høyre er tatt i 4tiden, og den andre nå nettopp. Jeg har ikke flere tidligtester igjen, så ser ikke mye på disse. Ser en svaaak skygge da :p

Noen som ser noe her?
Hm, ser kanskje noe super svakt på den til høyre. Dette er vanlige make sure? Blir spennende å se de neste dagene :woot:

9 DPO og tempen stiger. På testene derimot er det ikke mye som skjer
Hm, ser kanskje noe super svakt på den til høyre. Dette er vanlige make sure? Blir spennende å se de neste dagene :woot:

Så altfor spennende :nailbiting:
Synes jeg kanskje skimter noe på din også, men så frustrerende å vente på noe mer tydelig:wtf:

Det er vanlig make sure ja. Jeg klarte å bruke opp alle (10) tidligtestene før 9dpo :facepalm:

Så altfor spennende :nailbiting:
Synes jeg kanskje skimter noe på din også, men så frustrerende å vente på noe mer tydelig:wtf:

Det er vanlig make sure ja. Jeg klarte å bruke opp alle (10) tidligtestene før 9dpo :facepalm:
Jeg er dronningen av skygger, så tar alt med en klype salt :hilarious:

Hehe, det er fort gjort! Har 1 tidligtest igjen her - glemte å bestille :shifty: Men men! Da får vi bare smøre oss med tålmodighet :D

0033A773-D9D4-4B80-AEB1-D034D90BB874.jpeg

jeg tempet 06.15 istedet for 06.45 idag, og har ikke justert med basal body temperature adjuster.
Jeg tenker at hvis jeg lar den være lav så blir jeg bittelitt mindre skuffa og mer forberedt hvis mensen kommer.
FF sier mensen dag, premom sier mandag. Jeg holder en knapp på premom :)
Det blir nok ikke idag tror jeg

Jeg er dronningen av skygger, så tar alt med en klype salt :hilarious:

Hehe, det er fort gjort! Har 1 tidligtest igjen her - glemte å bestille :shifty: Men men! Da får vi bare smøre oss med tålmodighet :D

Tempen din ser jo også lovende ut da. Godt å ha noe annet enn testene også :happy:

Tålmodighet ja :hilarious: Det blir nok heller enda en pakke med makesure fra butikken:p

Hos meg sank tempen i dag (10dpo), så da tror jeg det bare er å vente på TR.

8 dpo:happy:
Ser dere det samme som jeg ser? Vertfall tydeligere og rosa i virkeligheten. Og føler den er annerledes enn alle de skyggestrekene jeg har fått:smiley-angelic001
upload_2021-4-22_8-23-21.jpeg

Her venter jeg fortsatt på el... cd 19 idag :( Hatt så mye el smerter og slim de siste 2 dagene, men både tempen og testene er ikke enige :( Håper på el snart, men ser ikke ut til at jeg hører til her allikevel :( det er jo nesten verst :sorry: Jeg kommer nok til å oppdatere listene og sånn her, også følger jeg spent med på dere alle :D Og ønsker dere lykke til :D Får jeg el innen 2-3 dager kommer jeg uansett til å teste samtidig med noen av dere for jeg har fått positiv så tidlig som 6-7 dpo, og forventer selvfølgelig det samme igjen :hilarious::hilarious:

Ååh! Tok ny test nå etter å ha holdt meg i 4timer. Så klarte jeg å skitne til testområdet :wacky:

Back
Topp