Nei man blir ikke helt klok på dette får ikke gjort så mye annet enn å vente å sekroppen er ikke alltid til å bli klok på men den tenker vel det for det var da du fikk temp hopp blir spennende å se håper veldig på klaff for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei man blir ikke helt klok på dette får ikke gjort så mye annet enn å vente å sekroppen er ikke alltid til å bli klok på men den tenker vel det for det var da du fikk temp hopp blir spennende å se håper veldig på klaff for deg
Nei man blir ikke helt klok på dette får ikke gjort så mye annet enn å vente å se
JaHva mener du, ta bilde før og etter liksom? Så man kan sammenligne?
Møtter føkker! Venter fortsatt på positiv el test, så tror jeg definitivt ikke hører til i denne gruppa Er det noen av dere som har fått annen syklus etter barn? Min el er tydeligvis gått fra CD 11-12 til 14-15 etter to kids. What up?
Cd22. Er så lei. Evighetsprosjekt. G-testen er heldigvis så godt som negativ nå, men el gidder jo aldri å komme.. har bare to el-tester igjen også..
Jeg ser strek på denne!Klarte ikke vente til 10dpo
Vis vedlegget 354637
7 dpo i dag og har sagt til meg selv at det blir ikke mer testing før vertfall 9dpo
Huff! Skikkelig vanskelig å la de testene være i fred
samme her.. trodde EL skulle komme, men har bare neste-positive tester hver morgen for å så dale igjen utover dagen
Sist MA fikk jeg EL akkurat en mnd etter.. om det er samme nå, so har jeg 9 dager igjen.....
Hm, kanskje det blir slik her også. Da har jeg 7 dager igjen. Vi får lage klubb<3
ja jeg drikke salvie-te som bare rakkern og håper det hjelper. Mye el-slim i dag da!! Bruker ha det i 3 dager før el
Er nok bare skygge, vertfall det jeg sier til megselv. Fått veldig mange skyggestreker de siste månedeneJeg ser strek på denne!
Før barn hadde jeg tydelig el cd14. Alltid. I årevis.Møtter føkker! Venter fortsatt på positiv el test, så tror jeg definitivt ikke hører til i denne gruppa Er det noen av dere som har fått annen syklus etter barn? Min el er tydeligvis gått fra CD 11-12 til 14-15 etter to kids. What up?
Ja, da kan det jo virkelig skje når som helst! Rart det her!Før barn hadde jeg tydelig el cd14. Alltid. I årevis.
Mellom nr 1 og nr 2 flyttet el seg til ca cd18.
Nå etter prevensjonslutt flytter el rundt på seg og har vært både cd17, cd13 og cd11.
Det spennende å se når det blir neste syklus
3-4 dpo og kjent noe murringer men bare av og til. Men jeg pleier å ha det i dpo landI dag er jeg 3 dpo og kjenner murringer i eggstokk/livmor, av og til en varm/brennende følelse der også. Er det fysisk mulig å kjenne symptomer så tidlig, eller er det kroppen som lurer meg? Kjenner dere til noe?
Spennende dette her! Tiden kan ikke gå fort nok3-4 dpo og kjent noe murringer men bare av og til. Men jeg pleier å ha det i dpo land
Veldig spennende selv har jeg ikke helt trua på at det har klaffet da, men det er typisk megSpennende dette her! Tiden kan ikke gå fort nok