IKM uke 17!!

Klarte ikke vente til 10dpo:banghead::hilarious:
upload_2021-4-21_8-35-25.jpeg

7 dpo i dag og har sagt til meg selv at det blir ikke mer testing før vertfall 9dpo:hilarious:
Huff! Skikkelig vanskelig å la de testene være i fred:wtf:

Møtter føkker! Venter fortsatt på positiv el test, så tror jeg definitivt ikke hører til i denne gruppa :blackeye::dead: Er det noen av dere som har fått annen syklus etter barn? Min el er tydeligvis gått fra CD 11-12 til 14-15 etter to kids. What up? :bored:

Vedlegg

• IMG_20210421_075347.jpg
    IMG_20210421_075347.jpg
    6,4 KB · Visninger: 72
Cd22. Er så lei. Evighetsprosjekt. G-testen er heldigvis så godt som negativ nå, men el gidder jo aldri å komme.. har bare to el-tester igjen også..

Vedlegg

• 71CE69AD-FA3B-4814-BD9A-3C7483DC6B82.jpeg
    71CE69AD-FA3B-4814-BD9A-3C7483DC6B82.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 56
Møtter føkker! Venter fortsatt på positiv el test, så tror jeg definitivt ikke hører til i denne gruppa :blackeye::dead: Er det noen av dere som har fått annen syklus etter barn? Min el er tydeligvis gått fra CD 11-12 til 14-15 etter to kids. What up? :bored:

Samme her.. har ikke barn, men syklusen er føkket etter MA.

Cd22. Er så lei. Evighetsprosjekt. G-testen er heldigvis så godt som negativ nå, men el gidder jo aldri å komme.. har bare to el-tester igjen også..

samme her.. trodde EL skulle komme, men har bare neste-positive tester hver morgen for å så dale igjen utover dagen:yuck:
Sist MA fikk jeg EL akkurat en mnd etter.. om det er samme nå, so har jeg 9 dager igjen.....

I dag stikker og drar det i livmorområdet. Jeg har veldig god følelse nå altså, jeg tror dette går veien :joyful:

samme her.. trodde EL skulle komme, men har bare neste-positive tester hver morgen for å så dale igjen utover dagen:yuck:
Sist MA fikk jeg EL akkurat en mnd etter.. om det er samme nå, so har jeg 9 dager igjen.....

Hm, kanskje det blir slik her også. Da har jeg 7 dager igjen. Vi får lage klubb<3

ja :D jeg drikke salvie-te som bare rakkern og håper det hjelper. Mye el-slim i dag da!! Bruker ha det i 3 dager før el

Fantastisk! Krysser alt! Håper jeg er like bak!

Før barn hadde jeg tydelig el cd14. Alltid. I årevis.
Mellom nr 1 og nr 2 flyttet el seg til ca cd18.
Nå etter prevensjonslutt flytter el rundt på seg og har vært både cd17, cd13 og cd11.
Det spennende å se når det blir neste syklus :)

Før barn hadde jeg tydelig el cd14. Alltid. I årevis.
Mellom nr 1 og nr 2 flyttet el seg til ca cd18.
Nå etter prevensjonslutt flytter el rundt på seg og har vært både cd17, cd13 og cd11.
Det spennende å se når det blir neste syklus :)
Ja, da kan det jo virkelig skje når som helst! Rart det her!

I dag er jeg 3 dpo og kjenner murringer i eggstokk/livmor, av og til en varm/brennende følelse der også. Er det fysisk mulig å kjenne symptomer så tidlig, eller er det kroppen som lurer meg? Kjenner dere til noe?:bored:

I dag er jeg 3 dpo og kjenner murringer i eggstokk/livmor, av og til en varm/brennende følelse der også. Er det fysisk mulig å kjenne symptomer så tidlig, eller er det kroppen som lurer meg? Kjenner dere til noe?:bored:
3-4 dpo og kjent noe murringer men bare av og til. Men jeg pleier å ha det i dpo land :p

Back
Topp