Nei man blir ikke helt klok på dettekroppen er ikke alltid til å bli klok påmen den tenker vel det for det var da du fikk temp hopp
blir spennende å se
håper veldig på klaff for deg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei man blir ikke helt klok på dettekroppen er ikke alltid til å bli klok påmen den tenker vel det for det var da du fikk temp hopp
blir spennende å se
håper veldig på klaff for deg
![]()

Nei man blir ikke helt klok på dettefår ikke gjort så mye annet enn å vente å se
![]()
JaHva mener du, ta bilde før og etter liksom? Så man kan sammenligne?
Møtter føkker! Venter fortsatt på positiv el test, så tror jeg definitivt ikke hører til i denne gruppaEr det noen av dere som har fått annen syklus etter barn? Min el er tydeligvis gått fra CD 11-12 til 14-15 etter to kids. What up?
![]()
Cd22. Er så lei. Evighetsprosjekt. G-testen er heldigvis så godt som negativ nå, men el gidder jo aldri å komme.. har bare to el-tester igjen også..
Jeg ser strek på denne!Klarte ikke vente til 10dpo
Vis vedlegget 354637
7 dpo i dag og har sagt til meg selv at det blir ikke mer testing før vertfall 9dpo
Huff! Skikkelig vanskelig å la de testene være i fred![]()

samme her.. trodde EL skulle komme, men har bare neste-positive tester hver morgen for å så dale igjen utover dagen
Sist MA fikk jeg EL akkurat en mnd etter.. om det er samme nå, so har jeg 9 dager igjen.....
Hm, kanskje det blir slik her også. Da har jeg 7 dager igjen. Vi får lage klubb<3
jajeg drikke salvie-te som bare rakkern og håper det hjelper. Mye el-slim i dag da!! Bruker ha det i 3 dager før el
Er nok bare skygge, vertfall det jeg sier til megselv. Fått veldig mange skyggestreker de siste månedeneJeg ser strek på denne!![]()

Før barn hadde jeg tydelig el cd14. Alltid. I årevis.Møtter føkker! Venter fortsatt på positiv el test, så tror jeg definitivt ikke hører til i denne gruppaEr det noen av dere som har fått annen syklus etter barn? Min el er tydeligvis gått fra CD 11-12 til 14-15 etter to kids. What up?
![]()
Ja, da kan det jo virkelig skje når som helst! Rart det her!Før barn hadde jeg tydelig el cd14. Alltid. I årevis.
Mellom nr 1 og nr 2 flyttet el seg til ca cd18.
Nå etter prevensjonslutt flytter el rundt på seg og har vært både cd17, cd13 og cd11.
Det spennende å se når det blir neste syklus![]()
3-4 dpo og kjent noe murringer men bare av og til. Men jeg pleier å ha det i dpo landI dag er jeg 3 dpo og kjenner murringer i eggstokk/livmor, av og til en varm/brennende følelse der også. Er det fysisk mulig å kjenne symptomer så tidlig, eller er det kroppen som lurer meg? Kjenner dere til noe?![]()
Spennende dette her! Tiden kan ikke gå fort nok3-4 dpo og kjent noe murringer men bare av og til. Men jeg pleier å ha det i dpo land![]()

Veldig spennendeSpennende dette her! Tiden kan ikke gå fort nok![]()