*2022mamma*
Flørter med forumet
5 dpo nå og tida går så sakte Skal prøve å holde meg fram til 10 dpo for å teste, men når skapet er fullt av både tidligtester, vanligtester og digitale tester er det sykt vanskelig å vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg tatt meg en lang pause fra det forumet her, så utrolig spennende nå som vi alle nærmer oss EL. Jeg er på cd 16 idag og venter spent.. I dag falt tempen drastisk sammen med litt sterkere EL-tester så nå krysser jeg alt som krysses kan i håp om el imorgen eller i overimorgen . Jeg hører kanskje til IKM uke 18 gruppa siden EL er så innmari treig, men om jeg får EL imorgen eller overimorgen kan jeg nok være innenfor allikevel siden jeg har kort lutealfase (11-13 dager)
Og dere som allerede er i DPO-land.. Åååå som jeg misunner dere Å vente på EL føler jeg nesten er vanskeligere enn å vente på å kunne teste, men jeg endrer nok mening kjapt når jeg selv havner i DPO-land igjen Babydust til dere alle så håper jeg januar bringer mange flere babyer
Oh, er det noe? Det blir spennende tider framover i alle fall, tusen takk for lykkeønskningerKanskje festedipp? Ser at flere har fått tempfall rundt 5-7dpo og vært gravid Håper for deg og sender masse babystøv
Endelig fast smiley på digital advanced eggløsningstest og på den er teststreken sterkere enn kontrollstreken..
den nederste er rsfu eggløsningstest..lurer på om det er dårlig fargestoff på de? Men er i hvertfall tydelig stigning på den også i forhold til de tidligere testene jeg har tatt.. så da tipper jeg EL nærmer seg i allefall Vis vedlegget 354449
Har hørt flere si at rfsu er svak i fargen! Stol på cb og hopp i høyet!
Signerer denne5 dpo nå og tida går så sakte Skal prøve å holde meg fram til 10 dpo for å teste, men når skapet er fullt av både tidligtester, vanligtester og digitale tester er det sykt vanskelig å vente
Vis vedlegget 354457
Jeg må jo ha hatt el i går? Både med tanke på temp og endring i utflod. Kan ikke forstå noe annet
Hos meg varierer det veldig, somregel har det pleid å være cd 16-18,men de 4siste syklusene har vært lengre en normaltKan for lite om temping til å si noe fornuftig, men hvordan kjennes det ut på kroppen? Utfloden er jo alltid en god pekepinn, som du sier!
Hvilken dag pleier du å ha el på?
Hei igjen Hadde eggløsning i går, så jeg sniker meg inn i den gruppa her igjen. Nå begynner de kjedelige dpo-dagene
Jaa hurra!Vis vedlegget 354491
denne er vel positiv? woho! Da satser jeg på el i morgen, litt forsinket, men godt
Den digitale var som dere så positiv på formiddagen!
Jaa hurra!
Samme har skjedd meg håpe det har klaffet! jeg er ca 2 dpo og tvilen begynner å melde seghurra! Premom klassifiserer denne som low og fet skjønner jeg ikke.. må være noe med disse rsfu.. aldri mer dem om det ikke kaffer denne runden
Samme har skjedd meg håpe det har klaffet! jeg er ca 2 dpo og tvilen begynner å melde seg
Ja man blir virkelig helt tullete og det er såå slitsomt! Håper jeg slipper det nåda konkluderer jeg med at det er noe tull med de testene der.. men ja.. blir vel sikkert 1 dpo på onsdag jeg da ! men ja, man tenker jo så mye rart i dpo land.. skjønner folk blir tullete av mange pp for å si det sånn og lykkelig for at jeg slapp denne prosessen med førstemann