IKM uke 17!!

NÅ da kanskje!! :p endelig begynner disse rfsu testene å bli sterkere, de har nesten ikke hatt strek til nå :p får håpe på positiv imorgen og ikke idag!:smiley-angelic001 Vi la jo inn aksjer igår :p hadde passet perfekt med positiv imorgen, så nå må det bsre skje :p
 

Vedlegg

  • CC2AAB11-B499-4ECE-9E48-C39A59A1D408.jpeg
    CC2AAB11-B499-4ECE-9E48-C39A59A1D408.jpeg
    54,4 KB · Visninger: 62
NÅ da kanskje!! :p endelig begynner disse rfsu testene å bli sterkere, de har nesten ikke hatt strek til nå :p får håpe på positiv imorgen og ikke idag!:smiley-angelic001 Vi la jo inn aksjer igår :p hadde passet perfekt med positiv imorgen, så nå må det bsre skje :p

enig med at det er dårlig med farge på de der. Blinkende smiley på digital i dag og og negativ strimmeltest (lys strek) på morgenen, men det var kl 06, så kanskje litt tidlig for test? litt el slim i går kveld. Får se om jeg klarer å ikke drikke og rekke å ta en test på jobb i 11-12 tiden :hilarious:
 
enig med at det er dårlig med farge på de der. Blinkende smiley på digital i dag og og negativ strimmeltest (lys strek) på morgenen, men det var kl 06, så kanskje litt tidlig for test? litt el slim i går kveld. Får se om jeg klarer å ikke drikke og rekke å ta en test på jobb i 11-12 tiden :hilarious:
Det er dårlig med farge på de ja, deprimerende :p spennende! :D
 
Nå har det store dilemmaet jeg fryktet skjedd. Jeg har fått meg ny jobb, en jobb jeg har hatt lyst på lenge. Og rett ved der jeg bor! Problemet er hvis det klaffer nå så blir jeg sengeliggende med kvalme i 2 mnd... fader, da mister jeg vel den jobben når jeg sier det :( what to do? Vente litt med å prøve videre, eller ikke? :p:grumpy:
 
Nå har det store dilemmaet jeg fryktet skjedd. Jeg har fått meg ny jobb, en jobb jeg har hatt lyst på lenge. Og rett ved der jeg bor! Problemet er hvis det klaffer nå så blir jeg sengeliggende med kvalme i 2 mnd... fader, da mister jeg vel den jobben når jeg sier det :( what to do? Vente litt med å prøve videre, eller ikke? :p:grumpy:

Gratulerer!

Ville ikke stresset for mye med det. Gode arbeidsgivere vet at det er for kortere perioder, og gode folk har man lenge i jobben :happy: Kjenner flere som har begynt i ny jobb som høygravide og ut i permisjon etter to uker i ny jobb:p.

Samtidig ville jeg personlig ikke hatt noe behov for å si noe før man er faktisk er gravid og det er behov for tilrettelegging eller det synes/12 uker :)

Edit: de kan ikke sparke deg for å være gravid, det er ulovlig.
 
Gratulerer!

Ville ikke stresset for mye med det. Gode arbeidsgivere vet at det er for kortere perioder, og gode folk har man lenge i jobben :happy: Kjenner flere som har begynt i ny jobb som høygravide og ut i permisjon etter to uker i ny jobb:p.

Samtidig ville jeg personlig ikke hatt noe behov for å si noe før man er faktisk er gravid og det er behov for tilrettelegging eller det synes/12 uker :)

Edit: de kan ikke sparke deg for å være gravid, det er ulovlig.
Takk:Heartred sant det du sier altså, vil jo ikke vente med å prøve egentlig. Så jeg håper de tar det fint den dagen jeg blir det:Heartred
 
Idag vettu, da skjer det :p får se om gubben orker en ny runde idag å da :p hvis ikke håper jeg det holder med den runden igår og evnt imorgen:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • BE7EA108-4755-4098-A2C3-9F8E8617B876.jpeg
    BE7EA108-4755-4098-A2C3-9F8E8617B876.jpeg
    47 KB · Visninger: 51
Hva skjer med dette? De to nederste testene er samme test :p tok bilde av den to ganger for noenganger viser den høyere og andre ganger lavere pga lyset kanskje.. men den ene er peak og den andre lav? Den er vartfall høy vil jeg si.. men den er kanskje positiv? :D
 

Vedlegg

  • CF43F0F9-D4A7-4708-A24E-D4D0361AEE6C.jpeg
    CF43F0F9-D4A7-4708-A24E-D4D0361AEE6C.jpeg
    44 KB · Visninger: 54
CD17(etter cytotec)

Idag var det litt farge etter samleie!
Så ut som el-slim med brunlig farge i(var ikke sæden). Er det etterdønninger fra aborten? Eller er det et godt tegn ifht fruktbarhet og EL? Er jo snart en uke siden jeg sluttet å spotte.

Ellers ser g-testen negativ ut første minuttet før den blir svak(bildet er tatt en god stund etter fristen) og eg får fortsatt ‘low’ på el-testen selvom begge strekene viser(de to nederste).

Hm. Er vel bare å fortsette aksjoneringen. Tenkte jo at el kanskje kom ved helgeslutt så satser på den er på vei:)


Edit: kan ellers nevne irritabilitet de siste dagene, litt vondt i korsrygg og noe ømhet under sex.
 

Vedlegg

  • 7594DDEC-91DE-4A83-A84B-22DD27FE9FEB.jpeg
    7594DDEC-91DE-4A83-A84B-22DD27FE9FEB.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 42
  • 2163374B-540E-4BFB-B148-492840F9096A.png
    2163374B-540E-4BFB-B148-492840F9096A.png
    99,4 KB · Visninger: 37
Tiden går så saaaakte! :inpain:

3dpo nå:rolleyes:

Er tom for eggløsningstester også, så kan liksom ikke tisse på noe før i neste uke. My favorite pastime:hilarious:
 
Hva skjer med dette? De to nederste testene er samme test :p tok bilde av den to ganger for noenganger viser den høyere og andre ganger lavere pga lyset kanskje.. men den ene er peak og den andre lav? Den er vartfall høy vil jeg si.. men den er kanskje positiv? :D
Jeg tar alltid flere bilder og sletter noen istedet, for den samme strimmelen kan få flere forskjellige verdier
 
Last edited:
Nå har det store dilemmaet jeg fryktet skjedd. Jeg har fått meg ny jobb, en jobb jeg har hatt lyst på lenge. Og rett ved der jeg bor! Problemet er hvis det klaffer nå så blir jeg sengeliggende med kvalme i 2 mnd... fader, da mister jeg vel den jobben når jeg sier det :( what to do? Vente litt med å prøve videre, eller ikke? :p:grumpy:

jeg fant ut jeg var gravid med han jeg har fra før den dagen jeg begynte i ny jobb :) det gikk helt fint :)
 
Back
Topp