Mammaentil1
Glad i forumet
Ja den dukker nok opp snart hos deg tenker jeghos meg vet jeg ikke helt, litt skeptisk
![]()
jeg håper for oss begge
men krysser i allefall alt som krysses kan i tankene 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den dukker nok opp snart hos deg tenker jeghos meg vet jeg ikke helt, litt skeptisk
![]()
Skal krysse fingrene for oss begge med denne stive kroppen her ogsåjeg håper for oss beggekrysser fingre og tær og alt jeg ikke klarer å krysse med den stive kroppen
![]()
Skal krysse fingrene for oss begge med denne stive kroppen her ogsåhåper håper
![]()

Vi la jo inn aksjer igår NÅ da kanskje!!endelig begynner disse rfsu testene å bli sterkere, de har nesten ikke hatt strek til nå
får håpe på positiv imorgen og ikke idag!
Vi la jo inn aksjer igår
hadde passet perfekt med positiv imorgen, så nå må det bsre skje
![]()

Det er dårlig med farge på de ja, deprimerendeenig med at det er dårlig med farge på de der. Blinkende smiley på digital i dag og og negativ strimmeltest (lys strek) på morgenen, men det var kl 06, så kanskje litt tidlig for test? litt el slim i går kveld. Får se om jeg klarer å ikke drikke og rekke å ta en test på jobb i 11-12 tiden![]()

Nå har det store dilemmaet jeg fryktet skjedd. Jeg har fått meg ny jobb, en jobb jeg har hatt lyst på lenge. Og rett ved der jeg bor! Problemet er hvis det klaffer nå så blir jeg sengeliggende med kvalme i 2 mnd... fader, da mister jeg vel den jobben når jeg sier detwhat to do? Vente litt med å prøve videre, eller ikke?
![]()
Kjenner flere som har begynt i ny jobb som høygravide og ut i permisjon etter to uker i ny jobbTakkGratulerer!
Ville ikke stresset for mye med det. Gode arbeidsgivere vet at det er for kortere perioder, og gode folk har man lenge i jobbenKjenner flere som har begynt i ny jobb som høygravide og ut i permisjon etter to uker i ny jobb
.
Samtidig ville jeg personlig ikke hatt noe behov for å si noe før man er faktisk er gravid og det er behov for tilrettelegging eller det synes/12 uker
Edit: de kan ikke sparke deg for å være gravid, det er ulovlig.
sant det du sier altså, vil jo ikke vente med å prøve egentlig. Så jeg håper de tar det fint den dagen jeg blir det
Jeg tar alltid flere bilder og sletter noen istedet, for den samme strimmelen kan få flere forskjellige verdierHva skjer med dette? De to nederste testene er samme testtok bilde av den to ganger for noenganger viser den høyere og andre ganger lavere pga lyset kanskje.. men den ene er peak og den andre lav? Den er vartfall høy vil jeg si.. men den er kanskje positiv?
![]()
Vet bare ikke hvem jeg skal stole på av bildeneJeg tar alltid flere bilder og sletter noen istedet, for den samme strimmelen kan få flere forskjellige verdier
Nå har det store dilemmaet jeg fryktet skjedd. Jeg har fått meg ny jobb, en jobb jeg har hatt lyst på lenge. Og rett ved der jeg bor! Problemet er hvis det klaffer nå så blir jeg sengeliggende med kvalme i 2 mnd... fader, da mister jeg vel den jobben når jeg sier detwhat to do? Vente litt med å prøve videre, eller ikke?
![]()
Håper det går fint her ogsåjeg fant ut jeg var gravid med han jeg har fra før den dagen jeg begynte i ny jobbdet gikk helt fint
![]()
Det tallet som det flest av ut av feks 5-6 bilderVet bare ikke hvem jeg skal stole på av bildene![]()
OkDet tallet som det flest av ut av feks 5-6 bilder![]()