IKM uke 17!!

Hmm.. kan man virkelig ha hvitt el slim? Jeg har hvit utflod som er slimete, og det kan strekkes. Det synker også til bunn i vann. Trudde el slim kun var gjennomsiktig :p hvis det er tilfelle at det kan være hvitt, så er el slim igang her ivartfall! :p

Hopp til køys!:)
 
Krysser alt! Takk for svar<3

Håper el kommer hos deg snart!

eller wups, jeg såg bare på første bilde ditt. Min g-test er svakere enn din. Sorry, da vet ikke jeg:facepalm::angelic: men håper at el er nær!! Vi kommer ikke til å prøve igjen med det første, må få i orden verdiene mine i forhold til lavt stoffskifte først:( såå kjedelig
 
eller wups, jeg såg bare på første bilde ditt. Min g-test er svakere enn din. Sorry, da vet ikke jeg:facepalm::angelic: men håper at el er nær!! Vi kommer ikke til å prøve igjen med det første, må få i orden verdiene mine i forhold til lavt stoffskifte først:( såå kjedelig

Haha, det går bra:)
Tok blodprøve igår så har den å gå utfra når svaret foreligger
 
Åå, er det håp??

G-testen brukte tid på å få strek i dag, så håper det betyr hcg er lav nok! El-testen fikk imidlertid to streker ganske umiddelbart! Kan el være på vei eller fortatt hcg som tuller det til?

Noen med lignende erfaring?:)
Øverste bilde er før tidsfrist, nederste etter.

Jeg hadde dessverre ganske sterke el-tester med såpass tydelig hCG test, mener jeg å huske.
 
Hmm. I dag var el-testen litt sterkere igjen. Cb digital viser kun sirkel da :rolleyes:

Håper det faktisk ble eggløsning i går:nailbiting: Kan hende det var mer konsentrert urin i dag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210414-094617.jpg
    Screenshot_20210414-094617.jpg
    32,9 KB · Visninger: 38
Tror jeg har el idag istedet for i går :) testen i morges er fremdeles sterk, men føles som det har roet seg i eggstokkene :p
5B564803-66F4-4754-96EA-BDB0DD2E4373.jpeg

Har lagt inn aksjer 4 dager på rad frem til i går, så det får pinadø holde :hilarious: tror ikke vi greier flere dager på rad hvor hardt vi enn prøver :bag::hilarious:
 
Update: blodprøve i går viste hcg på 205. Om den halveres ca pr dag bør den være under 5 om fem dager og helt ute om en uke:) Altså 102,5 idag, 51,25 i morgen, etc.

Er vel lite sannsynlig med el før den er under 5?
 
Update: blodprøve i går viste hcg på 205. Om den halveres ca pr dag bør den være under 5 om fem dager og helt ute om en uke:) Altså 102,5 idag, 51,25 i morgen, etc.

Er vel lite sannsynlig med el før den er under 5?

Det skal være mulig med eggløsning før alt hCG er borte. Vanskelig å vite da selvsagt når testene reagerer uansett:)
 
Det skal være mulig med eggløsning før alt hCG er borte. Vanskelig å vite da selvsagt når testene reagerer uansett:)

Jupp, takk for svar:) får bare aksjonere fremover og se om vi treffer
 
Update: blodprøve i går viste hcg på 205. Om den halveres ca pr dag bør den være under 5 om fem dager og helt ute om en uke:) Altså 102,5 idag, 51,25 i morgen, etc.

Er vel lite sannsynlig med el før den er under 5?
Opplever selv at hcg ikke halveres hver dag, hos meg gar det gått saktere på slutten før det er helt ute :) men jeg har hatt el med litt hcg i kroppen. Vet ikke hva hcg var da, for jeg tok ikke blodprøve, men g-testen hadde svaksvak strek og el-testene økte, ble positive og så negative som de ellers ville gjort (temper ikke og fikk ikke el bekreftet, men kroppen oppførte seg som d andre eggløsninger) :) leste et sted at man kan få el med hcg på 50-60 :)
 
Opplever selv at hcg ikke halveres hver dag, hos meg gar det gått saktere på slutten før det er helt ute :) men jeg har hatt el med litt hcg i kroppen. Vet ikke hva hcg var da, for jeg tok ikke blodprøve, men g-testen hadde svaksvak strek og el-testene økte, ble positive og så negative som de ellers ville gjort (temper ikke og fikk ikke el bekreftet, men kroppen oppførte seg som d andre eggløsninger) :) leste et sted at man kan få el med hcg på 50-60 :)

Takk for svar:)

Kjenner at el nærmer seg, men ikke er rett rundt hjørnet. Harmonerer sånn sett med at hcg også har noen dager igjen før de blir lavt og fint. Har fått våt utflod nå, som for meg er vanlig før slimet kommer:) Blir full aksjonering til helgen og satser på vi treffer. Kommer til å fortsette med el-testing de neste dagene, uansett
 
Takk for svar:)

Kjenner at el nærmer seg, men ikke er rett rundt hjørnet. Harmonerer sånn sett med at hcg også har noen dager igjen før de blir lavt og fint. Har fått våt utflod nå, som for meg er vanlig før slimet kommer:) Blir full aksjonering til helgen og satser på vi treffer. Kommer til å fortsette med el-testing de neste dagene, uansett
Masse lykke til! :Heartred
 
Mannen orket å bli med likevel, så da har vi en sjans denne runden likevel :D

Vet at feber kan redusere sædkvaliteten da, men han har i utgangspunktet god kvalitet så tenker at det skal gå fint. Hvem vet, kanskje dette er vår måned :p
 
God del murringer og stikking på høyre side idag. Nå må el testene vise positiv snart syns jeg, og litt øking i el slim hadde vært fint! :p
 
Endelig EL-slim!:D Har bare sett bittelitt tidligere i denne pp.Bare synd vi ikke får lag inn aksjer i dag:meh: Men la inn aksjer i går,og ska i morgen igjen,så får håpe det holder. Kan fortsatt gå noen dager til el.
 
God del murringer og stikking på høyre side idag. Nå må el testene vise positiv snart syns jeg, og litt øking i el slim hadde vært fint! :p

fant du ut av de rsfu testene foresten? :)
Ser ut som el lar vente på seg her.. men har bare en make sure igjen og må få kjøpt flere tester.. jobber på sykehus, men er så tedd for å møte på kjentfolk på sykehusapoteket.. vet de har rsfu der i allefall..
 
Jeg aner faktisk ikke hvordan jeg ligger an i syklusen. TR ble avløst av el-slim og jeg fikk mange symptomer på at EL nærmet seg. Første el-test ble tatt på CD6, og den var ganske lik sånn testene pleier å være dagen før positiv test. Neste test var litt utpå dagen på CD7, og denne var enda sterkere enn den fra dagen før. Utover dagen ble testene svakere og svakere. Jeg tenker litt at EL-test tidligere på dagen ville blitt positiv. CD8 hadde jeg mye murringer og stikkinger på den ene siden, men testene ble svakere og svakere. Nå, på CD10 får jeg knapt utslag på testene, og el-slim er forsvunnet. En skulle nesten tro at EL allerede har vært, men jeg har aldri opplevd el på CD8. Vanligvis kommer EL på CD12. Jeg har opplevd EL på CD9 og CD10 én gang før, men dette hører virkelig til sjeldenhetene! Jeg tror jeg må fortsette å teste, for om EL ikke har vært, vil kroppen sikkert prøve på EL sånn helt ut av det blå.

Ååh, hvorfor er ikke kroppen min forutsigbar??:banghead:
 
fant du ut av de rsfu testene foresten? :)
Ser ut som el lar vente på seg her.. men har bare en make sure igjen og må få kjøpt flere tester.. jobber på sykehus, men er så tedd for å møte på kjentfolk på sykehusapoteket.. vet de har rsfu der i allefall..
De er veldig nye svakere enn babyplan, så nå blir det fint å få babyplan testene i posten imorgen :p
 
Back
Topp