IKM uke 17!!

Ser ikke ut som el nærmer seg her heller. Siden el testen ble svakere igjen i dag :) men er bare på cd 9.. så uansett litt tidlig tenker jeg :) tester igjen i kveld og ser ..

Apropos tester.. hvor viktig er det at det er samme merke gjennom syklus? Hvis jeg bruker make sure nå.. bestilte bare en pakke med ti tester.. og vet meny kan ha, men der møter jeg kjent folk hele tiden :hilarious:
Det lurer jeg på også! :p jeg ble tom for babyplan tester ista, så måtte på apoteket å kjøpe rfsu sine. Venter fler babyplan i posten men de kommer nok ikke før torsdag tenker jeg :p
 
Det lurer jeg på også! :p jeg ble tom for babyplan tester ista, så måtte på apoteket å kjøpe rfsu sine. Venter fler babyplan i posten men de kommer nok ikke før torsdag tenker jeg :p

var sikker på jeg hadde bestilt to pakker jeg, men neida, har blingset, så ene er graviditetstest.. vurderer kjøpe rsfu sine selv.. men vet ikke hvor viktig det er å bruke samme merket gjennom hele syklus :hilarious:

vil jo helst ikke kjøpe på meny når jeg stadig møter noen jeg kjenner ...
 
var sikker på jeg hadde bestilt to pakker jeg, men neida, har blingset, så ene er graviditetstest.. vurderer kjøpe rsfu sine selv.. men vet ikke hvor viktig det er å bruke samme merket gjennom hele syklus :hilarious:

vil jo helst ikke kjøpe på meny når jeg stadig møter noen jeg kjenner ...
Fort gjort å blingse :p jeg måtte bare kjøpe, er så godt i gang nå så kan ikke la være å teste nå som el mest sannsynlig er rett rundt hjørnet :p får bare satse på st det går fint med et annet merke :hilarious:

den ser jeg! Jeg måtte se meg rundt for å se om det var noen kjente der :p
 
Fort gjort å blingse :p jeg måtte bare kjøpe, er så godt i gang nå så kan ikke la være å teste nå som el mest sannsynlig er rett rundt hjørnet :p får bare satse på st det går fint med et annet merke :hilarious:

den ser jeg! Jeg måtte se meg rundt for å se om det var noen kjente der :p
Har igjen 6 tester.. åssen er fargestoffet på rsfu sine? Vet de er dårlig de graviditetstestene
 
Ikke brukt de før, så vet ikke helt :p graviditetstestene dems skal jeg aldri bruke igjen. Opplevd så mye skygge på de. Stoler mest på cb digital :p

jeg fikk tydelig strek på stavtesten en gang, og var ikke gravid, så stoler heller ikke på de... nettopp derfor er jeg kanskje litt skeptisk til el testene dems også :hilarious::hilarious:
 
jeg fikk tydelig strek på stavtesten en gang, og var ikke gravid, så stoler heller ikke på de... nettopp derfor er jeg kanskje litt skeptisk til el testene dems også :hilarious::hilarious:
Er litt skeptisk selv :p men det var ikke noen andre merker å velge :p så får leve med det til jeg får de andre i posten :hilarious:
 
Her skjer det også noe. Tok digital el-test med fast smiley den dagen som er peak. Den økte og droppet raskt synes jeg.

Eggløsning i dag eller i morgen tror dere?

Er også helt utrolig øm i livmorområdet nå. Aldri merket noe til eggløsning på den måten før. Noe skjer i alle fall :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210413-152023.jpg
    Screenshot_20210413-152023.jpg
    34,4 KB · Visninger: 48
Her skjer det også noe. Tok digital el-test med fast smiley den dagen som er peak. Den økte og droppet raskt synes jeg.

Eggløsning i dag eller i morgen tror dere?

Er også helt utrolig øm i livmorområdet nå. Aldri merket noe til eggløsning på den måten før. Noe skjer i alle fall :p
Tipper eggløsning i dag :woot:
 
Merket bittelitt el slim nå, tok vanntesten og det sank til bunn :D da kanskje dukker el opp om få dager! Men veldig lite slim, håpet jeg skulle få mer etter å ha tatt denne berømte grapefruktekstrakten :p
 
CD 5 og tr er ferdig (for siste gang på lenge, forhåpentligvis, men tror jo ikke det selv, seff!). Om ei ukes tid starter mine fruktbare dager, gleder meg til EL-testing og tolking av tempkurver igjen :hilarious:
 
Cd 10 og i dag kom første blinkende smiley på clearblue advanced digital eggløsningstest .. :) fortsatt veldig negativ strimmel-test, men da skjer det i allefall noe :)
 
Jeg har hatt el tidligere enn før på cd11, så jeg er 3dpo idag.
Sist var el på cd13, og syklusen før på cd17.

Vet ikke sikkert når ikm er, siden jeg har hatt lutealfase med både 10 og 13 dager.
Men hvis jeg har 14 dagers lutealfase vil jeg ha en syklus på bare 25 dager. Det har jeg aldri hatt før
 
Hmm.. kan man virkelig ha hvitt el slim? Jeg har hvit utflod som er slimete, og det kan strekkes. Det synker også til bunn i vann. Trudde el slim kun var gjennomsiktig :p hvis det er tilfelle at det kan være hvitt, så er el slim igang her ivartfall! :p
 

Vedlegg

  • 7A321AA9-FC7B-48AC-BA8B-DC732C4CD6EE.jpeg
    7A321AA9-FC7B-48AC-BA8B-DC732C4CD6EE.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 29
1 dpo i dag :smiley-bounce012 *tikk takk*
 
Åå, er det håp??

G-testen brukte tid på å få strek i dag, så håper det betyr hcg er lav nok! El-testen fikk imidlertid to streker ganske umiddelbart! Kan el være på vei eller fortatt hcg som tuller det til?

Noen med lignende erfaring?:)
Øverste bilde er før tidsfrist, nederste etter.
 

Vedlegg

  • E5127F21-6617-4CE6-BDC7-8A31C6ACFCDF.jpeg
    E5127F21-6617-4CE6-BDC7-8A31C6ACFCDF.jpeg
    44,8 KB · Visninger: 48
  • D0D05052-0482-489B-8148-6DDA79E478D6.jpeg
    D0D05052-0482-489B-8148-6DDA79E478D6.jpeg
    46,3 KB · Visninger: 51
Åå, er det håp??

G-testen brukte tid på å få strek i dag, så håper det betyr hcg er lav nok! El-testen fikk imidlertid to streker ganske umiddelbart! Kan el være på vei eller fortatt hcg som tuller det til?

Noen med lignende erfaring?:)
Øverste bilde er før tidsfrist, nederste etter.
Tror el er på vei her. Min g-test ser samme ut som din, men el-testen min er ikke så sterk :)
 
Tror el er på vei her. Min g-test ser samme ut som din, men el-testen min er ikke så sterk :)

Krysser alt! Takk for svar<3

Håper el kommer hos deg snart!
 
Back
Topp