IKM uke 17!!

Cd 10 og ingen el enda. Tempen har også falt veldig før den gikk litt opp igjen i dag:dontknow. Ser ut som premom tar feil, slik jeg trodde. Så nå blir det eltesting 2-3 ganger daglig.
Har begynt å drikke grapefruktjuice daglig. Men usikker på hvor mye jeg skal drikke? Og hvor effektivt det egentlig er, for smaker ikke særlig godt:wacky::hilarious:
upload_2021-4-10_15-16-5.jpeg

upload_2021-4-10_15-16-17.png

Cd 10 og ingen el enda. Tempen har også falt veldig før den gikk litt opp igjen i dag:dontknow. Ser ut som premom tar feil, slik jeg trodde. Så nå blir det eltesting 2-3 ganger daglig.
Har begynt å drikke grapefruktjuice daglig. Men usikker på hvor mye jeg skal drikke? Og hvor effektivt det egentlig er, for smaker ikke særlig godt:wacky::hilarious:
Vis vedlegget 353814
Vis vedlegget 353815
Jeg tar grapefruktkjerneekstrakt, blander med saft så det ikke smaker så dritt :p men ikke fått noe el slim enda så mister litt motet her :p

Spent på dagene framover nå, ingen tegn til noe el slim selvom jeg tar grapefruktkjerneekstrakt. Har en liten tanke om jeg kanskje ikke har el i det heletatt de siste mnd nå.. det hadde jo vært veldig kjipt om det er tilfelle. :bored: Får krysse fingrene for at testene blir positive og tempen viser at jeg har hatt det :dead:

Spent på dagene framover nå, ingen tegn til noe el slim selvom jeg tar grapefruktkjerneekstrakt. Har en liten tanke om jeg kanskje ikke har el i det heletatt de siste mnd nå.. det hadde jo vært veldig kjipt om det er tilfelle. :bored: Får krysse fingrene for at testene blir positive og tempen viser at jeg har hatt det :dead:

ingen elslim enda her heller, men kun cd 6. men uka endte med spotting i går (bruker egentlig å blø sjukt mye i 6-8 dager.. så syns alt er litt merkelig nå...denne gangen har det vært kun 4 dager med mild blødning dag 1,3 og 4, og moderat dag 2).. satt inn spiralen i fjor pga sterke blødninger.. og første blødning (sist mnd) var som den var før spiralen.. så vet ikke helt hva som skjer med det, annet enn at det var ubeskrivelig deilig med mindre blødning :hilarious::hilarious:

bestilt tester som kommer på mandag, altså cd 8 :) blir spennende

ingen elslim enda her heller, men kun cd 6. men uka endte med spotting i går (bruker egentlig å blø sjukt mye i 6-8 dager.. så syns alt er litt merkelig nå...denne gangen har det vært kun 4 dager med mild blødning dag 1,3 og 4, og moderat dag 2).. satt inn spiralen i fjor pga sterke blødninger.. og første blødning (sist mnd) var som den var før spiralen.. så vet ikke helt hva som skjer med det, annet enn at det var ubeskrivelig deilig med mindre blødning :hilarious::hilarious:

bestilt tester som kommer på mandag, altså cd 8 :) blir spennende
Håper det dukker opp el slim for oss begge :D jeg har litt varierende sykluser, så får ha håpet med meg litt til :) det er jo til å bli gal av denne prøveperioden :p

Håper det dukker opp el slim for oss begge :D jeg har litt varierende sykluser, så får ha håpet med meg litt til :) det er jo til å bli gal av denne prøveperioden :p

ja, glad jeg slapp «prøvingen» med førstemann.. :hilarious: kan forstå at man blir smårar av det her. Men prøver å slappe av så godt jeg kan.
Før spiralen hadde jeg veldig regelmessige sykluser, men veldig heftige blødninger..

Så var veldig rart med en så «snill» mensen nå..

ja, glad jeg slapp «prøvingen» med førstemann.. :hilarious: kan forstå at man blir smårar av det her. Men prøver å slappe av så godt jeg kan.
Før spiralen hadde jeg veldig regelmessige sykluser, men veldig heftige blødninger..

Vi har prøvd med begge, men minstemann satt på andre forsøket :p nå ser det ut til å ta litt tid :p

ja det skjønner jeg, deilig da :D

Ingen tegn til el enda :( men jeg har noenganger varierende sykluser så den kan komme til uka nå. Da tror jeg vi venter med å legge inn aksjer til imorgen, vi la inn aksjer på fredag. Da blir det en god dose hvis el er imorgen :p

Vis vedlegget 353814
Vis vedlegget 353815
Og jeg så knapt en testlinje i testen din, ser ut som om du fremdeles er i follikelfasen, så det er normalt å få lave avlesninger. Fortsett å teste, appen vil justere spådommen etter at en topp er merket. Vanligvis bør det fruktbare vinduet ikke starte rett etter perioden, kanskje du vil drepe prosessen med appen for å oppdatere dataene dine.

Og jeg så knapt en testlinje i testen din, ser ut som om du fremdeles er i follikelfasen, så det er normalt å få lave avlesninger. Fortsett å teste, appen vil justere spådommen etter at en topp er merket. Vanligvis bør det fruktbare vinduet ikke starte rett etter perioden, kanskje du vil drepe prosessen med appen for å oppdatere dataene dine.
Fikk denne i dagtidlig og håper på økning ila dagen og at el nærmer seg:) Dette er andre periode jeg bruker appen så sikkert derfor den tuller med at forventet el var cd 9. Hadde el cd 11 sist månede men kort lutealfase.
upload_2021-4-11_10-47-0.jpeg

Jeg har også mye snillere mens enn før etter å ha sluttet på prevensjon. Det er helt rart. Ingen kramper og ca halvparten så mye blod som før i tiden.

Jeg har også mye snillere mens enn før etter å ha sluttet på prevensjon. Det er helt rart. Ingen kramper og ca halvparten så mye blod som før i tiden.

så rart. Sist jeg tok ut spiral (gikk over på cerazette da) så fikk jeg helt sjukt store blødninger.. (alltid hatt store, men disse tok kaka).. var faktisk så ille etter 7 mnd at jeg bare måtte få inn ny spiral igjen.. blødde meg ned i HB (hemoglobin) og ble klinisk påvirket av det, helt grå i huden og bleik og slapp..

Og på jobb blødde jeg igjennom hele tiden (bruker hvitt på jobb siden jeg er sykepleier).. ikke kult når det skjer inne hos pasientene..

Så håper i grunn at det klaffer raskt så keg slipper å havne der igjen :hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg er på CD11 nå og eltestene har begynt å stige litt. Jeg tenker å teste igjen i 16-tiden og i 20-tiden.
Livmor føles hoven og øm, men jeg har ikke kjent noe til eggstokkene ennå, så tør ikke gjette helt på når.
Premom sier el om to dager, FF sier om 6 dager.

Jeg har fått mitt høyeste målte lh-nivå så langt :)
Lurer på om det blir enda høyere før det synker igjen. Ganske spennende.
(Jeg tar flere bilder av samme test fordi verdien noen ganger varier)

35AAF011-75FA-492D-8527-51B1AE30BFAB.png

MIT90 - 30 - PP25 - B2 - EL 13.04 - IKM 27.04

Trodde jeg skulle ha el i helga, men først nå begynner testene å bli litt sterkere, så tror el er på tirsdag :)

Skjønner ingenting jeg :p nå har jeg plutselig litt gul utflod, da er vartfall ikke el pågang her.. men fortsatt litt murringer av og til. :bored:

Regner med at EL blir i morgen/tirsdag, så melder meg inn her jeg :woot:

Trallefrøken - 31 år - PP3 - B1 - EL 13/4 - IKM 26/4

Vedlegg

• AA1454DE-F0C4-4F3C-991B-77098865157C.jpeg
    AA1454DE-F0C4-4F3C-991B-77098865157C.jpeg
    37,3 KB · Visninger: 18
Pleier ikke gul utflod komme når man er i dpoland?
Kan du ha hatt el allerede likevel?
Jeg vet faktisk ikke lenger :p jeg trudde jeg skulle få positiv el test på fredag, den var sterk men ble ikke positiv. Men el kan også komme iløpet av uka som kommer, så ikke godt å si hva det var :p

Back
Topp