Cd 6 og uka er endelig over.. testene kommer ikke før CD 8... men satser på det går fint Syns dagene går så sakte for tiden
Det må vel gå fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cd 6 og uka er endelig over.. testene kommer ikke før CD 8... men satser på det går fint Syns dagene går så sakte for tiden
Jeg tar grapefruktkjerneekstrakt, blander med saft så det ikke smaker så dritt men ikke fått noe el slim enda så mister litt motet herCd 10 og ingen el enda. Tempen har også falt veldig før den gikk litt opp igjen i dag. Ser ut som premom tar feil, slik jeg trodde. Så nå blir det eltesting 2-3 ganger daglig.
Har begynt å drikke grapefruktjuice daglig. Men usikker på hvor mye jeg skal drikke? Og hvor effektivt det egentlig er, for smaker ikke særlig godt
Vis vedlegget 353814
Vis vedlegget 353815
Spent på dagene framover nå, ingen tegn til noe el slim selvom jeg tar grapefruktkjerneekstrakt. Har en liten tanke om jeg kanskje ikke har el i det heletatt de siste mnd nå.. det hadde jo vært veldig kjipt om det er tilfelle. Får krysse fingrene for at testene blir positive og tempen viser at jeg har hatt det
Håper det dukker opp el slim for oss begge jeg har litt varierende sykluser, så får ha håpet med meg litt til det er jo til å bli gal av denne prøveperiodeningen elslim enda her heller, men kun cd 6. men uka endte med spotting i går (bruker egentlig å blø sjukt mye i 6-8 dager.. så syns alt er litt merkelig nå...denne gangen har det vært kun 4 dager med mild blødning dag 1,3 og 4, og moderat dag 2).. satt inn spiralen i fjor pga sterke blødninger.. og første blødning (sist mnd) var som den var før spiralen.. så vet ikke helt hva som skjer med det, annet enn at det var ubeskrivelig deilig med mindre blødning
bestilt tester som kommer på mandag, altså cd 8 blir spennende
Håper det dukker opp el slim for oss begge jeg har litt varierende sykluser, så får ha håpet med meg litt til det er jo til å bli gal av denne prøveperioden
Vi har prøvd med begge, men minstemann satt på andre forsøket nå ser det ut til å ta litt tidja, glad jeg slapp «prøvingen» med førstemann.. kan forstå at man blir smårar av det her. Men prøver å slappe av så godt jeg kan.
Før spiralen hadde jeg veldig regelmessige sykluser, men veldig heftige blødninger..
Så var veldig rart med en så «snill» mensen nå..
Og jeg så knapt en testlinje i testen din, ser ut som om du fremdeles er i follikelfasen, så det er normalt å få lave avlesninger. Fortsett å teste, appen vil justere spådommen etter at en topp er merket. Vanligvis bør det fruktbare vinduet ikke starte rett etter perioden, kanskje du vil drepe prosessen med appen for å oppdatere dataene dine.Cd 10 og ingen el enda. Tempen har også falt veldig før den gikk litt opp igjen i dag. Ser ut som premom tar feil, slik jeg trodde. Så nå blir det eltesting 2-3 ganger daglig.
Har begynt å drikke grapefruktjuice daglig. Men usikker på hvor mye jeg skal drikke? Og hvor effektivt det egentlig er, for smaker ikke særlig godt
Vis vedlegget 353814
Vis vedlegget 353815
Fikk denne i dagtidlig og håper på økning ila dagen og at el nærmer seg Dette er andre periode jeg bruker appen så sikkert derfor den tuller med at forventet el var cd 9. Hadde el cd 11 sist månede men kort lutealfase.Og jeg så knapt en testlinje i testen din, ser ut som om du fremdeles er i follikelfasen, så det er normalt å få lave avlesninger. Fortsett å teste, appen vil justere spådommen etter at en topp er merket. Vanligvis bør det fruktbare vinduet ikke starte rett etter perioden, kanskje du vil drepe prosessen med appen for å oppdatere dataene dine.
Jeg har også mye snillere mens enn før etter å ha sluttet på prevensjon. Det er helt rart. Ingen kramper og ca halvparten så mye blod som før i tiden.ja, glad jeg slapp «prøvingen» med førstemann.. kan forstå at man blir smårar av det her. Men prøver å slappe av så godt jeg kan.
Før spiralen hadde jeg veldig regelmessige sykluser, men veldig heftige blødninger..
Så var veldig rart med en så «snill» mensen nå..
Jeg har også mye snillere mens enn før etter å ha sluttet på prevensjon. Det er helt rart. Ingen kramper og ca halvparten så mye blod som før i tiden.
Pleier ikke gul utflod komme når man er i dpoland?Skjønner ingenting jeg nå har jeg plutselig litt gul utflod, da er vartfall ikke el pågang her.. men fortsatt litt murringer av og til.
Jeg vet faktisk ikke lenger jeg trudde jeg skulle få positiv el test på fredag, den var sterk men ble ikke positiv. Men el kan også komme iløpet av uka som kommer, så ikke godt å si hva det varPleier ikke gul utflod komme når man er i dpoland?
Kan du ha hatt el allerede likevel?