IKM uke 17!!

Her går det nedover! Håper på eggløsning neste uke! Tar det dog med en klype salt da urinen var svært utvannet. Men når eg hadde høy hcg i starten hadde det ikke noe å si da den var sterk uansett pga høy hcg. Så det er ihvertfall en indikasjon på at hcgnivået ikke er drithøyt, om ikke annet! Ny test på morgenurin i morgen vil nok gi et mer troverdig svar:)

Vedlegg

• F1294A97-C88B-4942-9005-D95B69394AA1.jpeg
    F1294A97-C88B-4942-9005-D95B69394AA1.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 23
  • D0C4F05F-5F05-4A8F-89BB-6B581AF4E460.jpeg
    D0C4F05F-5F05-4A8F-89BB-6B581AF4E460.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 23
Jeg har hatt minimal inspirasjon til å gå tur og sånt helt siden jul.
Det blir en tur her og der. Jeg burde begynne å løpe igjen, men har ikke ork.
Jeg skylder på det ekle været som ikke har noe annet å komme med enn vind og sidelengs regn.

Cd 4.... har vel igjen 2-3 dager av den trivelige uka.. men har blødd Mye MINDRE enn jeg pleier.. (sorry tmi).. syns det er litt merkelig... men veldig behagelig å ikke være redd for å ikke komme på do kjapt nok :hilarious::hilarious:

Syns dagene går sent nå.. men samtidig håper jeg eltestene kommer i posten snart. Samboer vil egentlig ikke at jeg tester, syns det blir litt for arrangert.. men gjør det for meg selv og er litt på når det nærmer seg :)

flere som har menn som ikke er så ivrig på denne testingen ?:hilarious:

Jeg har hatt minimal inspirasjon til å gå tur og sånt helt siden jul.
Det blir en tur her og der. Jeg burde begynne å løpe igjen, men har ikke ork.
Jeg skylder på det ekle været som ikke har noe annet å komme med enn vind og sidelengs regn.

Eg løp ca 4km i går og det er noe av det verste jeg har vært med på, haha. Hadde da ikke løpt på dritlenge. Blir lettere når været bedrer seg og våren kommer!:)

Cd 4.... har vel igjen 2-3 dager av den trivelige uka.. men har blødd Mye MINDRE enn jeg pleier.. (sorry tmi).. syns det er litt merkelig... men veldig behagelig å ikke være redd for å ikke komme på do kjapt nok :hilarious::hilarious:

Syns dagene går sent nå.. men samtidig håper jeg eltestene kommer i posten snart. Samboer vil egentlig ikke at jeg tester, syns det blir litt for arrangert.. men gjør det for meg selv og er litt på når det nærmer seg :)

flere som har menn som ikke er så ivrig på denne testingen ?:hilarious:

Her har mannen her endelig begynt å vise litt interesse i testinga :hilarious: Han skjønner ikke stort av det, bare betaler for det jeg ønsker :hilarious: Neida, jeg betaler selv altså :dummy1: Men han var ganske negativ i begynnelsen, men nå tror jeg han har skjønt at tester og testing er min store glede om dagen der jeg sitter å sorterer testene mine om og om igjen daglig etter barna er lagt :joyful: Han kan bare prøøøve å bry seg :p Han gleder seg veldig til å begynne prøvinga denne måneden da :hilarious:

Begynt å murre litt i magen, og el testen er litt sterkere idag. Regner med el kommer senest mandag:D men ingen el slim enda, det syns jeg kan komme snart så jeg vet helt sikkert at den kommer:wacky:

Begynt å murre litt i magen, og el testen er litt sterkere idag. Regner med el kommer senest mandag:D men ingen el slim enda, det syns jeg kan komme snart så jeg vet helt sikkert at den kommer:wacky:

Så bra at det begynner å skje ting! Denne gangen må det være din tur ❤️

Aldri hatt positiv ELtest før, men denne er positiv ja?o_O:D Burde jeg ta en til senere i dag? Eller skal jeg vente til i morgen tidlig?

Vedlegg

• Screenshot_20210409-083448_Premom.jpg
    Screenshot_20210409-083448_Premom.jpg
    13,5 KB · Visninger: 23
  • Snapchat-331557919.jpg
    Snapchat-331557919.jpg
    16,1 KB · Visninger: 24
Merkelig der der, at mannfolka opprettholder på mystisk vis. Akkurat samme her! Det var jeg som fikk mannen til å begynne å løpe, og på samme måte som deg, fikk jeg kjempestore utfordringer med kroppen etter første fødsel, ble blant annet sykemeldt et år fordi jeg hadde så store smerter at jeg ikke kunne gjøre stort. Så var ganske sårt å se at han kunne trene og holde på som før, og i tillegg ble i bedre og bedre form mens jeg bare forfalt, liksom. Tøff tid! Ble også forbannet på alle som hele tiden sa sånt piss som at "damer som har født blir i enda bedre form enn før fødsel" osv. Det gjelder absolutt ikke alle, og kroppen blir jo virkelig helt herja på en annen måte. Media er også full av suksessfulle småbarnsmødre ( Camilla Herrem, Heidi Løke, Marit Bjørgen osv) men det blir jo ikke informert om at de har enormt støtteapparat rundt seg. Hehe! Litt utblåsning her, men er så engasjert i dette temaet :stinkyfeet::hilarious:

Motivasjon er alfa omega, særlig nå i småbarnstiden. Man må ha glede og lyst til å trene, ellers bør man heller gjøre noe annet som gir energi og overskudd i hverdagen. Tid til å trene kommer det (forhåpentligvis) mye av om noen år ❤️❤️❤️
Herregud sier folk det?? Så provoserende :eek: jeg ble i alle fall ikke i bedre form.. litt av mitt problem er kanskje også at jeg blir så enten eller. Jeg ser ikke poenget i en sporadisk løpetur eller en enkel styrkeøkt. Da føler jeg at jeg likesågodt kan la være siden det bare blir ubehagelig og blir minnet på hvor mye jeg har «forfalt» på et vis.. og en del av min motivasjon er å se fremgang i treninga. men åååå jeg savner følelsen av å glede seg til å ta på joggesko og løpe langt med vind i håret uten å hive etter pusten i første bakke.. føler meg bare lat nå, selv om jeg egentlig elsker de hardeste øktene med makspuls og endorfiner! Og når jeg ikke trener jevnlig så sklir det også mer ut på kostholdet. Er 5 kg over komfortvekt som var før barn (og mye mindre muskler) så føler meg litt dvask og det er kjipt. Både jeg og mannen har jobber som krever mye og vi jobber stort sett hver kveld begge to. Så når klokka bikker 21:30 så skriker kropper etter å synke sammen i sofaen med tanketom tv og strikking. Mens mannen bare fyker opp på loftet og tar en økt :shifty:

Det er vel litt forskjellig, noen dagen etter mens andre to dager etter. Men også samme dag kan jo være, jeg er nok en av de som har el samme dag som positiv test :) noe jeg tror selv ivartfall.
Okei, takk for svar!:happy: Da tror jeg at jeg tar en ny test i løpet av dagen for å se om det enda stiger på premom:)

Slenger meg på her jeg :)
Er spent på hvordan syklusen min er denne mnd. Nå ammer jeg mye mindre enn de andre pp, så håper lutealfasen er litt lengre- kysser fingrene :)

Jeg har lyst til å prøve ut litt forskjellige ting,som WY- bidronninggel. Men tenker å prøve neste måned igjen :joyful:

Drømmerom2tette- 29år- Pp6- B2- El.ca 19.04- IKM.ca 30.04

Sitter å leser tråden nå og begynner å lure på om jeg kanskje hører til ikm uke 16-tråden, hvertfall hvis jeg får el i dag eller i morgeno_O

Hurra! Endelig TR og CD1 på meg også! Tidenes lengste syklus med 28 dager (pleier å ha 23-25),men sikkert litt ustabilt enda, siden jeg bare har hatt tre eller fire sykluser siden forrige fødsel (tok akkurat ett år før jeg fikk mensen igjen). Kan love at dette blir siste gang jeg er glad for å få tr på en stund :hilarious: Har bestilt EL-tester også, så frk chill er definitivt long gone! Sikkert greit når syklusene uansett er litt ustabile! ❤️ Henger fremdeles her, selvom jeg fort kan høre til I neste IKM gruppe istedet. Er jo så godt i gang her :D

Herregud sier folk det?? Så provoserende :eek: jeg ble i alle fall ikke i bedre form.. litt av mitt problem er kanskje også at jeg blir så enten eller. Jeg ser ikke poenget i en sporadisk løpetur eller en enkel styrkeøkt. Da føler jeg at jeg likesågodt kan la være siden det bare blir ubehagelig og blir minnet på hvor mye jeg har «forfalt» på et vis.. og en del av min motivasjon er å se fremgang i treninga. men åååå jeg savner følelsen av å glede seg til å ta på joggesko og løpe langt med vind i håret uten å hive etter pusten i første bakke.. føler meg bare lat nå, selv om jeg egentlig elsker de hardeste øktene med makspuls og endorfiner! Og når jeg ikke trener jevnlig så sklir det også mer ut på kostholdet. Er 5 kg over komfortvekt som var før barn (og mye mindre muskler) så føler meg litt dvask og det er kjipt. Både jeg og mannen har jobber som krever mye og vi jobber stort sett hver kveld begge to. Så når klokka bikker 21:30 så skriker kropper etter å synke sammen i sofaen med tanketom tv og strikking. Mens mannen bare fyker opp på loftet og tar en økt :shifty:

Bæh! Det høres tøft ut, ja! Den eneste sjansen til å trene er jo helst på kvelden nå om dagen, hvis ikke man får barnevakt og sånn i helgene da. Alt til sin tid! Savner også den følelsen du beskriver. Å løpe i timesvis uten å ha vondt overalt og føle seg lett! Hehe! Jeg er bare to kg under trivselvekt, men kroppen føles ikke akkurat spenstig og stram allikevel. Det er motivasjonen må før ny graviditet :hilarious: Starte med et godt utgangpunkt!

Back
Topp