Merkelig der der, at mannfolka opprettholder på mystisk vis. Akkurat samme her! Det var jeg som fikk mannen til å begynne å løpe, og på samme måte som deg, fikk jeg kjempestore utfordringer med kroppen etter første fødsel, ble blant annet sykemeldt et år fordi jeg hadde så store smerter at jeg ikke kunne gjøre stort. Så var ganske sårt å se at han kunne trene og holde på som før, og i tillegg ble i bedre og bedre form mens jeg bare forfalt, liksom. Tøff tid! Ble også forbannet på alle som hele tiden sa sånt piss som at "damer som har født blir i enda bedre form enn før fødsel" osv. Det gjelder absolutt ikke alle, og kroppen blir jo virkelig helt herja på en annen måte. Media er også full av suksessfulle småbarnsmødre ( Camilla Herrem, Heidi Løke, Marit Bjørgen osv) men det blir jo ikke informert om at de har enormt støtteapparat rundt seg. Hehe! Litt utblåsning her, men er så engasjert i dette temaet
Motivasjon er alfa omega, særlig nå i småbarnstiden. Man må ha glede og lyst til å trene, ellers bør man heller gjøre noe annet som gir energi og overskudd i hverdagen. Tid til å trene kommer det (forhåpentligvis) mye av om noen år