IKM uke 17!!

Hallois! Var på ultralydkontroll idag og aborten var heldigvis komplett. Alt var kommet ut, bare litt væske og slikt igjen og det ville løse seg selv:)
Ingen grunn til å vente med å prøve, fysisk sett.

Så da begynner vi nok denne pp’en! Mannen har vært vekke siden fredag og kommer ikke tilbake før om seks dager. Da skal det høyhoppes, haha.
Har fortsatt positive graviditetstester så eltester slår enn så lenge også ut. Tviler på jeg klarer å finne el med tester denne pp pga vedvarende hcg enn så lenge, så vi får bare gå for annenhverdag eller oftere. Satser på el lar vente på seg de 6 dagene før han kommer hjem:)

Her har jeg tegn til el allerede,men tviler på at det skjer enda,har aldri før cd 15,somregel seinere. Men fikk lagt inn aksjer i tilfelle:p
B99A891C-DD72-4A2B-BA8E-A7610ACBD0E7.jpeg

Jeg hiver meg med sammen med dere :)

Nuuni - 35 år - PP12 - B3 - EL 18.04 - IKM 02.05

Jeg er litt usikker på syklus siden dette er første gang jeg har fått mensen etter MA i desember. Håper virkelig at jeg hopper rett inn i vanlig syklus nå:smiley-angelic001

Gjør dere noe spesielt denne prøveperioden (i tillegg til hyppig samleie såklart:p)? Jeg har gått til innkjøp av conceive plus, spent på om det har noe for seg..:rolleyes:
Jeg har Prefert, som jeg også brukte forrige gang jeg ble gravid :) Jeg har kun brukte det den ene gangen, men håper jo virkelig at det er et vidundermiddel, sånn at det blir baby på oss nå :D

Venter på tr som skal komme i morgen eller torsdag, så tiden går syyykt sakte her også! Målet mitt for denne første pp er å komme tilbake i gode treningsvaner! Minst annenhver dag! Juhuu! Flere som er med? :dance018:hug007
Jeg trener styrke tre ganger i uken, eller prøver i allefall. Det har ikke vært så veldig lett når treningssenterne har stengt og åpnet om en annen de siste ukene. Nå håper jeg smitten går ned her, sånn at jeg kan fokusere på å få litt muskler :D

Venter på tr som skal komme i morgen eller torsdag, så tiden går syyykt sakte her også! Målet mitt for denne første pp er å komme tilbake i gode treningsvaner! Minst annenhver dag! Juhuu! Flere som er med? :dance018:hug007
Venter på et par treningstightser i posten, planen er å begynne smått når jeg får de, 5 mnd siden fødsel og begynner å bli motivert.
Trente ikke før forrige svangerskap og mistet en av mine aller nærmeste for 3 mnd siden, så kjenner at både kropp og psyke kan ha godt av det nå:sorry::)
Kanskje jeg skal hive meg med på minst annen hver dag, så kan vi motivere hverandre:smiley-bounce012:gen014

Jeg driver kostholdsprosjekt nå(distraksjon etter MA), samt har økt opp aktivitetsnivået, så jeg er lett med! Er 0,9 over normalvektig på BMI, så vil komme meg innafor der ihvertfall. Skal gjøre alt for å ha en optimal kropp og psyke til neste svangerskap.

Tenker aktivitet 5-6 dager i uken. Må ikke være årets tur opp en lang motbakke eller en skikkelig styrkeøkt hver dag, men 30 min med NOE:) Her går det mye i klatring og fjellturer fra før av. Trener også med en beboer på jobb hver dag, men dette er rolige økter i et labert innredet treningsrom.

Andre som klatrer?:)

Er 3 dpo men jobber også med treningsmotivasjon.. jeg er så lat som tobarnsmor, fatter ikke at det går an :arghh: jeg som var så sprek før førstemann.. off. Kanskje vi skulle hatt en egen motivasjonstråd for prøvere som vil bli spreke :D hjelper ikke akkurat på at jeg har gått opp 1 kg bare i påska :bag:

Ja! Det er veldig likt! Hadde vært gøy om det klaffa sånn :D Tviler på at den sitter på første, men man vet jo aldri! Var du med i februargruppa for 2020? Hadde termin den 1. men han kom et par uker før, så ble januarbaby istedet! Helt greit for meg :hilarious:

Ja, det stemmer :D Jeg er med i februar gruppa, så deilig at han kom tidligere:p Her kom han 1 time og 51 minutter før termin :hilarious:

Nå må jeg få oppdatert lista ser jeg, kan ta litt tid for er midt i middagslagingen, men jeg skal få gjort det i kveld om jeg ikke får tatt alle nå :joyful:

Venter spent på testene som kommer idag, de skal være her innen 2,5 time :angelic: Tenk å glede seg så mye til å få noen tester :hilarious: Små gleder...? :hilarious:

Jeg blir også med på trening, jeg har blitt en laaaatsabb uten like, men noe må jeg få gjort med den kroppen her før jeg kan presse den gjennom enda et svangerskap, for da blir jeg enda latere :hilarious:

Gjerne si ifra om dere ikke har blitt skrevet opp på lista, for har blitt en god del kommentarer så kan hende jeg har hoppet over en, er litt tungvint å måtte hele tiden bla fram og tilbake for å redigere hovedinnlegget, så kan fort hende jeg har bladd gjennom enkelte som skulle stått på lista :smug:

Jeg har Prefert, som jeg også brukte forrige gang jeg ble gravid :) Jeg har kun brukte det den ene gangen, men håper jo virkelig at det er et vidundermiddel, sånn at det blir baby på oss nå :D
Hva er prefert?:happy: Hadde jo vært supert om du er like heldig nå!:angelic:

Hallois! Var på ultralydkontroll idag og aborten var heldigvis komplett. Alt var kommet ut, bare litt væske og slikt igjen og det ville løse seg selv:)
Ingen grunn til å vente med å prøve, fysisk sett.

Så da begynner vi nok denne pp’en! Mannen har vært vekke siden fredag og kommer ikke tilbake før om seks dager. Da skal det høyhoppes, haha.
Har fortsatt positive graviditetstester så eltester slår enn så lenge også ut. Tviler på jeg klarer å finne el med tester denne pp pga vedvarende hcg enn så lenge, så vi får bare gå for annenhverdag eller oftere. Satser på el lar vente på seg de 6 dagene før han kommer hjem:)
Så trist å høre at du mistet, Phis :Heartpink Sender deg mange klemmer!

Hvordan er det med EL-slim? Får man det før man får EL? Lenge før, samme dag? Jeg tenkte aldri på EL og slik da vi prøvde på forrige, så føler meg ganske blank på alt dette:rolleyes::D

Hvordan er det med EL-slim? Får man det før man får EL? Lenge før, samme dag? Jeg tenkte aldri på EL og slik da vi prøvde på forrige, så føler meg ganske blank på alt dette:rolleyes::D

Forrige pp ble jeg gravid og da hadde jeg et par dager før antatt el og plutselig litt etter.
El-slim dag 12, 13 og 17. Positiv el-test 14, 15 og 16, samt negativ igjen 16. Antar da el var dag 16 el 17

Forrige pp ble jeg gravid og da hadde jeg et par dager før antatt el og plutselig litt etter.
El-slim dag 12, 13 og 17. Positiv el-test 14, 15 og 16, samt negativ igjen 16. Antar da el var dag 16 el 17
Takk for svar! Begynte å merke noe i natt/morges og litt i løpet av dagen i dag, tenkte det var for tidlig til å være ELslim, men da er det nok det allikevel:D

Kjenner jeg begynner å stresse så mye nå.. en god vennine av meg sa idag at de skal begynne prøvingen for å få en til nå, og hun har blitt gravid fort. Har sååå lyst å bli gravid samtidig med henne! Kjenner jeg bare blir super stressa for at det skal ta så lang tid med oss, og jeg kommer til å bli kjempe lei meg hvis hun blir det og ikke jeg:yuck: :( vet det er slemt og kanskje egoistisk, men man blir jo helt tullerusk av denne prøvingen, når det tar sånn tid:sour:

vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men fikk ivartfall blåst ut litt :p

Back
Topp