Jeg er klar! Men tiden går forferdelig sakteEndelig startet TR i dag etter tempfall i går
Pp2 here we come! er dere klare? kanskje jeg og skal prøve på grapefrukt denne mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er klar! Men tiden går forferdelig sakteEndelig startet TR i dag etter tempfall i går
Pp2 here we come! er dere klare? kanskje jeg og skal prøve på grapefrukt denne mnd
Jeg er klar! Men tiden går forferdelig sakte
Får håpe tiden går litt fortere snart åh, det skjønner jeg. Jeg var til utredning hos revmatolog for et år siden, det tok ikke lang tid før jeg fikk diagnose. Håpe det går like fort for degjeg er på cd 1... så skjønner hva du snakker om .. vi er jo litt usikre på denne PP siden jeg skal til utredning hos revmatolog.. meeeen vi er enig om at vi ikke skal bruke prevensjon.. så skjer det så skjer det på en måte
Får håpe tiden går litt fortere snart åh, det skjønner jeg. Jeg var til utredning hos revmatolog for et år siden, det tok ikke lang tid før jeg fikk diagnose. Håpe det går like fort for deg
Ja det er sant, det er jo så lange ventetider på å få time til MR ivartfall. Da må du bare få time etter fødsel da isåfalleneste jeg tenker som kan bli vanskelig om jeg er gravid, er jo evt røntgen undersøkelser/MR
jeg har slitt med sånn regnbuehinnebetennelse siste året, så derfor de vil utrede meg hos revmatolog. Har slitt med diffuse leddsmerter som kommer og går, så er litt spent på om de finner ut av det
var su på mange timer før de fant ut noe? Skal vist til fysioterapeut og overlege (revmatolog) samme dagen
Ja det er sant, det er jo så lange ventetider på å få time til MR ivartfall. Da må du bare få time etter fødsel da isåfall
Jeg var kun der to ganger, før de fant det ut
Får melde meg inn her selv om TR ikke har kommet enda (men antar hun dukker opp ila dagen...)
ingmarg - 29 år-PP 3 år...-B1-EL 18.04?-IKM 02.05?
Ja, det skal visst det, ved å etterligne progesteron om jeg ikke husker feil... Det har hjulpet på min i alle fall, fått forlenget med 1-2 dager de gangene jeg har testet detTusen takk Ønsker deg også lykke til!
Skal wild yam bidra til å øke lengden på lutealfasen? Hvor får du tak i det? Conceive plus er et glidemiddel som tydeligvis skal være veldig sædvennlig, hvis jeg har forstått det riktig. Er sikkert ikke noe mirakelmiddel, men verdt et forsøk
Ja! Det er vi nok da! Spennende! Planen min er å ta det litt chill i starten. Uten el-testing og temping, og samleie sånn én gang rundt forventet el, men får se hvor lenge det rekker da jeg vet at jeg ikke pleier å være så chill allikevel Brukte dere mange pp på de to første?
Jeg har leddgikt, så det var kanskje ikke noe usikkert rundt funnene de gjorde på meg. Får håpe du får svar ganske fort og ikke må vente så lenge uten å viteDet høres jo lovende ut da ja skulle jeg bli gravid så får MR vente blir litt spennende, vet ikke helt hva jeg kan forvente meg med utredningen..
Jeg har leddgikt, så det var kanskje ikke noe usikkert rundt funnene de gjorde på meg. Får håpe du får svar ganske fort og ikke må vente så lenge uten å vite
Høres ikke godt ut Skal krysse fingrene for deg med både spire og utredningher er det mye plager i bekken/korsrygg , brystrygg og nakke.. og så har jeg smerter som flytter seg litt rundt i albuer/knær og skuldre..
har positiv hlaB27 også..
Får håpe de finner ut noe raskt og så håper jeg at spiren sitter om ikke lenge også
Høres ikke godt ut Skal krysse fingrene for deg med både spire og utredning
Litt usikker om det skader fosteret, men vet de helst ikke vil ta mr de første tre mndene ivartfallPåskeferie på hytta er overstått, og jeg er allerede på CD5
hvorfor gjør man ikke mr hvis man er gravid?
Er det skadelig for foster?
Veldig spent på hvordan leddgikten blir under et svangerskap, jeg har jo fått to barn uten leddgikt. Det brøyt ut etter minstemann. Har hørt mange blir bra under svangerskapene, så jeg håper det blir tilfelle hos meg å takktakk nja, ikke veldig godt, men heldigvis kommer det gode dager i perioder mellom slagene hvordan tror du leddgikten reagerer på svangerskap da? hørt at noen kan bli bedre
Ønsker deg også masse lykke til
Påskeferie på hytta er overstått, og jeg er allerede på CD5
hvorfor gjør man ikke mr hvis man er gravid?
Er det skadelig for foster?
Aha.Litt usikker om det skader fosteret, men vet de helst ikke vil ta mr de første tre mndene ivartfall
Veldig spent på hvordan leddgikten blir under et svangerskap, jeg har jo fått to barn uten leddgikt. Det brøyt ut etter minstemann. Har hørt mange blir bra under svangerskapene, så jeg håper det blir tilfelle hos meg å takk