IKM uke 17!!

Jeg er klar! Men tiden går forferdelig sakte :p

jeg er på cd 1... så skjønner hva du snakker om .. vi er jo litt usikre på denne PP siden jeg skal til utredning hos revmatolog.. meeeen vi er enig om at vi ikke skal bruke prevensjon.. så skjer det så skjer det på en måte :)

jeg er på cd 1... så skjønner hva du snakker om .. vi er jo litt usikre på denne PP siden jeg skal til utredning hos revmatolog.. meeeen vi er enig om at vi ikke skal bruke prevensjon.. så skjer det så skjer det på en måte :)
Får håpe tiden går litt fortere snart :p åh, det skjønner jeg. Jeg var til utredning hos revmatolog for et år siden, det tok ikke lang tid før jeg fikk diagnose. Håpe det går like fort for deg :)

Får håpe tiden går litt fortere snart :p åh, det skjønner jeg. Jeg var til utredning hos revmatolog for et år siden, det tok ikke lang tid før jeg fikk diagnose. Håpe det går like fort for deg :)

eneste jeg tenker som kan bli vanskelig om jeg er gravid, er jo evt røntgen undersøkelser/MR :)
jeg har slitt med sånn regnbuehinnebetennelse siste året, så derfor de vil utrede meg hos revmatolog. Har slitt med diffuse leddsmerter som kommer og går, så er litt spent på om de finner ut av det :)

var su på mange timer før de fant ut noe? Skal vist til fysioterapeut og overlege (revmatolog) samme dagen

eneste jeg tenker som kan bli vanskelig om jeg er gravid, er jo evt røntgen undersøkelser/MR :)
jeg har slitt med sånn regnbuehinnebetennelse siste året, så derfor de vil utrede meg hos revmatolog. Har slitt med diffuse leddsmerter som kommer og går, så er litt spent på om de finner ut av det :)

var su på mange timer før de fant ut noe? Skal vist til fysioterapeut og overlege (revmatolog) samme dagen
Ja det er sant, det er jo så lange ventetider på å få time til MR ivartfall. Da må du bare få time etter fødsel da isåfall :)
Jeg var kun der to ganger, før de fant det ut :)

Ja det er sant, det er jo så lange ventetider på å få time til MR ivartfall. Da må du bare få time etter fødsel da isåfall :)
Jeg var kun der to ganger, før de fant det ut :)

Det høres jo lovende ut da :) ja skulle jeg bli gravid så får MR vente :) blir litt spennende, vet ikke helt hva jeg kan forvente meg med utredningen.. :)

Får melde meg inn her selv om TR ikke har kommet enda (men antar hun dukker opp ila dagen...)

ingmarg - 29 år-PP 3 år...-B1-EL 18.04?-IKM 02.05?

bah, ingen mens og negative tester. Har aldri tempet, men følger med på hvilepulsen og den har fått sitt klassiske dropp som alltid kommer på IKM eller dagen før, men ingenting... skulle gjerne kommet til CD1 sånn at man kan starte neste PP!

Tusen takk:Heartred Ønsker deg også lykke til!

Skal wild yam bidra til å øke lengden på lutealfasen? Hvor får du tak i det?:happy: Conceive plus er et glidemiddel som tydeligvis skal være veldig sædvennlig, hvis jeg har forstått det riktig. Er sikkert ikke noe mirakelmiddel, men verdt et forsøk:shy:
Ja, det skal visst det, ved å etterligne progesteron om jeg ikke husker feil... Det har hjulpet på min i alle fall, fått forlenget med 1-2 dager de gangene jeg har testet det :-)

Noe sånt glidemiddel brukte vi med første husker jeg, husker ikke om det hjalp da Man blir jo litt desperat etter hvert, og det skader jo i alle fall ikke!

Ja! Det er vi nok da! Spennende! Planen min er å ta det litt chill i starten. Uten el-testing og temping, og samleie sånn én gang rundt forventet el, men får se hvor lenge det rekker da jeg vet at jeg ikke pleier å være så chill allikevel :D Brukte dere mange pp på de to første?

Her har jeg tempoet en stund allerede, mest pga sen eggløsning og kort lutealfse. Liker å ha litt kontroll på hvordan det ligger an. Så klarer nok ikke å slutte med tempingen selv om jeg egentlig kjenner når EL er :p Skal prøve å ikke teste før IKM, så får vi se hvordan det går.. Jeg eier ikke fnugg av selvdisiplin på det planet der :facepalm:

Vi har vært veldig heldige med de to andre! Vi brukte 5 og 3 på på de to. 5 pp med første gjorde at vi rakk å miste håpet underveis, men det gikk jo egentlig veldig fort! Er spent på denne gangen, forberedt på minst 5 nå også.
Hva med dere?

Det høres jo lovende ut da :) ja skulle jeg bli gravid så får MR vente :) blir litt spennende, vet ikke helt hva jeg kan forvente meg med utredningen.. :)
Jeg har leddgikt, så det var kanskje ikke noe usikkert rundt funnene de gjorde på meg. Får håpe du får svar ganske fort og ikke må vente så lenge uten å vite :)

Jeg har leddgikt, så det var kanskje ikke noe usikkert rundt funnene de gjorde på meg. Får håpe du får svar ganske fort og ikke må vente så lenge uten å vite :)

her er det mye plager i bekken/korsrygg , brystrygg og nakke.. og så har jeg smerter som flytter seg litt rundt i albuer/knær og skuldre..
har positiv hlaB27 også..

Får håpe de finner ut noe raskt :) og så håper jeg at spiren sitter om ikke lenge også ;)

her er det mye plager i bekken/korsrygg , brystrygg og nakke.. og så har jeg smerter som flytter seg litt rundt i albuer/knær og skuldre..
har positiv hlaB27 også..

Får håpe de finner ut noe raskt :) og så håper jeg at spiren sitter om ikke lenge også ;)
Høres ikke godt ut :( Skal krysse fingrene for deg med både spire og utredning :D

Påskeferie på hytta er overstått, og jeg er allerede på CD5 :)

hvorfor gjør man ikke mr hvis man er gravid?
Er det skadelig for foster?

Høres ikke godt ut :( Skal krysse fingrene for deg med både spire og utredning :D

takk :) nja, ikke veldig godt, men heldigvis kommer det gode dager i perioder mellom slagene :) hvordan tror du leddgikten reagerer på svangerskap da? :) hørt at noen kan bli bedre :)
Ønsker deg også masse lykke til :)

Litt usikker om det skader fosteret, men vet de helst ikke vil ta mr de første tre mndene ivartfall :)

takk :) nja, ikke veldig godt, men heldigvis kommer det gode dager i perioder mellom slagene :) hvordan tror du leddgikten reagerer på svangerskap da? :) hørt at noen kan bli bedre :)
Ønsker deg også masse lykke til :)
Veldig spent på hvordan leddgikten blir under et svangerskap, jeg har jo fått to barn uten leddgikt. Det brøyt ut etter minstemann. Har hørt mange blir bra under svangerskapene, så jeg håper det blir tilfelle hos meg å :D takk :D

tror ikke det er helt klart hvordan påvirkningen er på evt foster, men de ønsker ikke ta MR under graviditet hvis det ikke er helt strengt nødvendig har jeg hørt

Veldig spent på hvordan leddgikten blir under et svangerskap, jeg har jo fått to barn uten leddgikt. Det brøyt ut etter minstemann. Har hørt mange blir bra under svangerskapene, så jeg håper det blir tilfelle hos meg å :D takk :D

Krysser fingrene for at du blir bedre i svangerskap og at det ikke blir helt krise ille etter svangerskap :)

Så mange nye kommentarer, det er gøy :D Veldig koselig å bli kjent med dere i denne pinefulle lange ventetiden :love7 Tiden står jo omtrent stille :arghh: Jeg har ikke vært så aktiv her inne de siste dagene fordi jeg prøver å ikke tenke så mye på det i håp om at tiden skal gå fortere, men det funker ikke så veldig bra :rolleyes: Allikevel er jeg faktisk på cd3 allerede imorgen, så det går jo fort allikevel :hilarious: Kan ikke tiden gå bittelitt fortere? :angelic:

Hvordan går det med dere? Syns dere det går fort? Eller er det like langdryktig for dere? :hilarious:

Back
Topp