IKM uke 17!!

Der kom TR, var forberedt på det, angrer bare på alle g-testene jeg brukte opp denne måneden:hilarious: Heldigvis kjøpt nye som kommer i posten, ååå som jeg gleder meg! :hilarious:

Håper på en kort syklus denne måneden, da kan jeg nok flytte meg selv til EL 20/4 og IKM 02/05, men jeg venter litt med det i tilfelle. Dette er bare min 3.syklus etter fødsel og nå har den gått fra 70 dager til bare 36 denne mnd, forrige syklus var 54 så jeg syns det er meget imponerende at den har rettet seg opp såpass! :D Så da satser vi på mellom 26-30 dager denne syklusen :p:cool:
Haha jeg også brukte altfor mange g tester nå forje pp :p må lære meg å vente til nærmere ikm :p venter på føer jeg å.. galskap :hilarious:

Blir med jeg også! Selvom jeg ikke har hørt med mannen om han er klar for prøving enda! :hilarious: Men vi snakker om å få et 2022-barn - blir ikke det nå da? :joyful: Ikke fått tr enda, så kan hende jeg egentlig skal i neste gruppe, men henger gjerne her hvis jeg for lov - så gira for å være tilbake igjen! :D

Hoppestokk -33 - pp1 - b3 - el ca 16./17.04 - IKM 2.5

Blir med jeg også! Selvom jeg ikke har hørt med mannen om han er klar for prøving enda! :hilarious: Men vi snakker om å få et 2022-barn - blir ikke det nå da? :joyful: Ikke fått tr enda, så kan hende jeg egentlig skal i neste gruppe, men henger gjerne her hvis jeg for lov - så gira for å være tilbake igjen! :D

Hoppestokk -33 - pp1 - b3 - el ca 16./17.04 - IKM 2.5

Haha det høres ut som vi er i ca samme situasjon :D Vi fikk pratet om det i dag faktisk, og er enige om at det er litt "skummelt" som det alltid er med prøving, men at vi like gjerne kan sette i gang siden begge ønsker en til :love017 Håper på mange januarspirer her inne :gen014

Haha det høres ut som vi er i ca samme situasjon :D Vi fikk pratet om det i dag faktisk, og er enige om at det er litt "skummelt" som det alltid er med prøving, men at vi like gjerne kan sette i gang siden begge ønsker en til :love017 Håper på mange januarspirer her inne :gen014

Ja! Det er vi nok da! Spennende! Planen min er å ta det litt chill i starten. Uten el-testing og temping, og samleie sånn én gang rundt forventet el, men får se hvor lenge det rekker da jeg vet at jeg ikke pleier å være så chill allikevel :D Brukte dere mange pp på de to første?

Får melde meg inn her selv om TR ikke har kommet enda (men antar hun dukker opp ila dagen...)

ingmarg - 29 år-PP 3 år...-B1-EL 18.04?-IKM 02.05?

Jeeeej! Mannen er med ❤️❤️❤️ Da er vi offisielt prøvere igjen! Wuuhu! Venter bare på tr nå!

Hei alle sammen:) Slenger meg med her! Jeg har pcos og får dermed hjelp med hormoner. Fikk blødning i dag, og om alt går som det skal så venter jeg el rundt 18.04. Krysser fingrene for oss alle!:Heartred

Eple2021 - 24 - PP2 - B1 - EL 18.04 - IKM 02.05

Femte treningsøkt unnagjort denne uka :p fokus på trening og å være i aktivitet denne pp, vært altfor mye sitting i sofaen i det siste. Håper litt mosjon og grapefruktkjerneekstrakt kan gjøre susen denne pp! :D en ukestid igjen til el, tiden går så sakte :yuck:

Gjør dere noe spesielt denne prøveperioden (i tillegg til hyppig samleie såklart:p)? Jeg har gått til innkjøp av conceive plus, spent på om det har noe for seg..:rolleyes:

Gjør dere noe spesielt denne prøveperioden (i tillegg til hyppig samleie såklart:p)? Jeg har gått til innkjøp av conceive plus, spent på om det har noe for seg..:rolleyes:
Jeg tar grapefruktkjernekstrakt for første gang :) prøver å ikke spise godis utenom i helger, og trene litt ekstra :) håper spiren sitter nå!

Hei alle sammen:) Slenger meg med her! Jeg har pcos og får dermed hjelp med hormoner. Fikk blødning i dag, og om alt går som det skal så venter jeg el rundt 18.04. Krysser fingrene for oss alle!:Heartred

Eple2021 - 24 - PP2 - B1 - EL 18.04 - IKM 02.05
Lykke til, jeg krysser fingrene for at hormonene spiller på lag! :-)

Første pp her, så jeg jeg regner jo egentlig med at det ikke vil klaffe da vi har brukt noen mnd på de andre spirene. Likevel tenker jeg å ta Wild yam etter EL, jeg har kort lutealfase og hadde suksess med WY sist gang. Så får vi se :D Hva er concieve plus?

Lykke til, jeg krysser fingrene for at hormonene spiller på lag! :)
Første pp her, så jeg jeg regner jo egentlig med at det ikke vil klaffe da vi har brukt noen mnd på de andre spirene. Likevel tenker jeg å ta Wild yam etter EL, jeg har kort lutealfase og hadde suksess med WY sist gang. Så får vi se :D Hva er concieve plus?
Tusen takk:Heartred Ønsker deg også lykke til!

Skal wild yam bidra til å øke lengden på lutealfasen? Hvor får du tak i det?:happy: Conceive plus er et glidemiddel som tydeligvis skal være veldig sædvennlig, hvis jeg har forstått det riktig. Er sikkert ikke noe mirakelmiddel, men verdt et forsøk:shy:

Endelig startet TR i dag etter tempfall i går :)
Pp2 here we come! :) er dere klare? kanskje jeg og skal prøve på grapefrukt denne mnd :)

Back
Topp