IKM uke 17!!

En tung dag idag kjenner jeg.. fler og fler venniner som sier de er gravide og jeg har bare såå lyst til at det skal skje meg snart også :( er stygt redd for at dette skal ta tid.. :( hater disse dagene hvor jeg føler meg sånn, kan jeg ikke bare være glad på andres vegne? Fler som har det sånn av og til?:bored:

En tung dag idag kjenner jeg.. fler og fler venniner som sier de er gravide og jeg har bare såå lyst til at det skal skje meg snart også :( er stygt redd for at dette skal ta tid.. :( hater disse dagene hvor jeg føler meg sånn, kan jeg ikke bare være glad på andres vegne? Fler som har det sånn av og til?:bored:
Skjønner veldig godt hva du mener. Synes 'alle' rundt meg har blitt gravide siden vi begynte å prøve, og som det går veldig lett for dem. Senest min svigerinne som valgte å få barn på egenhånd. Må jo prøve å være glad og litt engasjert, men det er litt sårt og vanskelig...

Ja, eller jeg føler at ting tar så innmari lang tid.. Jeg hadde opprinnelig lyst på januar baby, men når vi bestemte oss for å prøve på desember baby allikevel så fikk jeg overbevist meg selv om at en desember baby hadde vært sååå koselig, jog da hadde det bare blitt 21-22 måneder mellom min yngste nå og babyen... pluss at de kom til å bli født med bare 1 årstall imellom (2020 og 2021) og sånne ting som egentlig ikke betyr noen ting :oops::sorry: Vi prøvde fra mars (han minste ble født i februar) og frem til august, men jeg hadde ikke mensen så ble jo aldri gravid... så stoppa vi og planla å vente til april for å prøve på januar baby, så jeg føler vi har venta i en evighet allerede :sorry: Huff... Beklager for «utbruddet» men kjenner litt ekstra på det idag :sorry: Nå vil jeg bare TR skal komme så ny syklus kan starte umiddelbart så vi kan prøve på nytt... :banghead:

Skjønner veldig godt hva du mener. Synes 'alle' rundt meg har blitt gravide siden vi begynte å prøve, og som det går veldig lett for dem. Senest min svigerinne som valgte å få barn på egenhånd. Må jo prøve å være glad og litt engasjert, men det er litt sårt og vanskelig...
Det er så slitsomt å ha sånne tanker, og føle på det :( skulle ønske jeg bare kunne slappe helt av og ikke tenke noe på deg. Skjer det, så skjer det liksom .. men neida:wtf:

Ja, eller jeg føler at ting tar så innmari lang tid.. Jeg hadde opprinnelig lyst på januar baby, men når vi bestemte oss for å prøve på desember baby allikevel så fikk jeg overbevist meg selv om at en desember baby hadde vært sååå koselig, jog da hadde det bare blitt 21-22 måneder mellom min yngste nå og babyen... pluss at de kom til å bli født med bare 1 årstall imellom (2020 og 2021) og sånne ting som egentlig ikke betyr noen ting :oops::sorry: Vi prøvde fra mars (han minste ble født i februar) og frem til august, men jeg hadde ikke mensen så ble jo aldri gravid... så stoppa vi og planla å vente til april for å prøve på januar baby, så jeg føler vi har venta i en evighet allerede :sorry: Huff... Beklager for «utbruddet» men kjenner litt ekstra på det idag :sorry: Nå vil jeg bare TR skal komme så ny syklus kan starte umiddelbart så vi kan prøve på nytt... :banghead:
Huff skjønner det veldig godt. Det er såå sårt når det skal ta så lang tid. Vi brukte 2 år på førstemann, men bare 2 forsøk på minste. Ble gravid i november på 4 forsøket. Nå går jeg inn i forsøk nr 3, så det er jo ikke lenge sånn sett. Men jeg føler det tar en evighet :( er så redd det skal ta like lang tid som med førstemann.. eneste som går rundt i hodet mitt er at jeg vil ha en baby i magen :p er jo til å bli gal av

Kjenner meg igjen, bortsett fra at jeg heller ikke har noen tro på at det skal gå heller. Føler på en urettferdighet som er veldig kjip. :sorry:

En venn begynte prøvingen samtidig med oss og har en baby på 6 mnd nå. Får masse koselige snaps (som jeg mer enn gjerne vil ha altså), men innimellom stikker det litt i hjertet samtidig. :sorry:

Kjenner meg igjen, bortsett fra at jeg heller ikke har noen tro på at det skal gå heller. Føler på en urettferdighet som er veldig kjip. :sorry:

En venn begynte prøvingen samtidig med oss og har en baby på 6 mnd nå. Får masse koselige snaps (som jeg mer enn gjerne vil ha altså), men innimellom stikker det litt i hjertet samtidig. :sorry:
Ja jeg skjønner det såå godt :( jeg kjenner selv på at jeg er skeptisk til at det går i det heletatt :( det er så fælt å føle det sånn.. akkuratt nå sitter jeg å trøstespiser med påskeegget fullt av godteri. Og jeg som skulle la være å spise sukker denne pp :(

Jeg sniker meg inn hit jeg.. Fatter ikke helt at vi skal ut på denne reisen igjen (forhåpentligvis!) men spennende blir det :D

Tussilagof, PP1, B3, EL ca 14.04, IKM 26.04

huff så lenge.. det kan jeg forstå veldig godt :sorry: Det må være utrolig tøft... Vi får satse på at januarbabyene er en ny begynnelse og at vi alle får en spire som sitter til termin:Heartblue:Heartpink

Jeg venter fortsatt på TR.. er 10 dpo idag, og håper den kommer imorgen sånn at vi kan begynne å gjøre oss klare til neste pp.. Ahhh denne ventinga er verst :sour: Sammen med håpet som knuses av negative tester... :shifty: Jeg kan ikke fatte at jeg savnet prøvetiden når min yngste ble født??? :confused: Jeg elsker å teste, men blir sprø :hilarious: Heldigvis har jeg gode ting på som venter på meg, har blakka meg totalt på tester for å trøste meg selv så bestilte 40 cb g-tester og 200 strimler fra USA, samt en ny Mira monitor (fantastisk monitor forresten!! Jeg anbefaler den til alle!!!!:Heartpink:Heartblue) og hcg tester til monitoren! Så det gleder jeg meg veldig til, lommeboka blør, men jeg trengte det :joyful::hilarious:

Last edited:
Jeg fikk mensen idag og synes det er fint å være på cd1 igjen.
Langt bedre enn å ha el en gang til i sist syklus som jeg fryktet igår :)

Drops19- 25år-pp16 - B2- EL 15.04 -IKM 02.05

vil være med her. Litt usikker på EL, håper den faller på samboers friuker.;)

Tror nok ikke dette blir riktig ikm-gruppe for meg(forberedt på syklustull pga medikamentell hjemmeabort nå nettopp), men føler jeg må joine bare for å tvinge psyken tilbake i prøveland..

Phis - 31 - PP7(SA pp2 og MA pp6) - B1 - EL? - IKM 28.04

Eg har aldri vært så selvsentrert og egoistisk som etter jeg begynte å prøve(inni meg, vel og merke). Har utelukkende med to mislykkede svangerskap å gjøre. Hadde, forhåpentligvis, ikke vært sånn om det klaffet for oss.

Eg har aldri vært så selvsentrert og egoistisk som etter jeg begynte å prøve(inni meg, vel og merke). Har utelukkende med to mislykkede svangerskap å gjøre. Hadde, forhåpentligvis, ikke vært sånn om det klaffet for oss.
Det er sårt når det ikke klaffer, man vil jo så gjerne. Håper det klaffer for alle snart :)

Tror nok ikke dette blir riktig ikm-gruppe for meg(forberedt på syklustull pga medikamentell hjemmeabort nå nettopp), men føler jeg må joine bare for å tvinge psyken tilbake i prøveland..

Phis - 31 - PP7(SA pp2 og MA pp6) - B1 - EL? - IKM 28.04

huff så trist å høre :sorry: Jeg legger deg til :Heartpink:Heartblue

Melder meg inn her jeg :) TR har ikke helt meldt sin ankomst enda , men skikkelig tempfall i dag så regner med den dukker opp :) datoene blir derfor litt usikre :)

mammaentil1 - 32 år - pp2 - b2 - el ca 18/4 - ikm ca 2/5

Ikke helt bestemt oss for om vi skal prøve veldig aktivt denne mnd, pga litt utredning hos meg.. men kommer ikke til å bruke prevensjon :) skjer det så skjer det :)

Der kom TR, var forberedt på det, angrer bare på alle g-testene jeg brukte opp denne måneden:hilarious: Heldigvis kjøpt nye som kommer i posten, ååå som jeg gleder meg! :hilarious:

Håper på en kort syklus denne måneden, da kan jeg nok flytte meg selv til EL 20/4 og IKM 02/05, men jeg venter litt med det i tilfelle. Dette er bare min 3.syklus etter fødsel og nå har den gått fra 70 dager til bare 36 denne mnd, forrige syklus var 54 så jeg syns det er meget imponerende at den har rettet seg opp såpass! :D Så da satser vi på mellom 26-30 dager denne syklusen :p:cool:

Back
Topp