IKM uke 17!!

CD6 her og det ser jaggu ut som blødningene etter cytotec holder på å stoppe/har stoppet! Hell og lykke!
Har ultralyd førstkommende onsdag og håper da på gode nyheter om at alt har kommet ut. Venter på både g- og eltester i posten, så då er jeg klar for å lete etter el med en gang g-testen blir negativ!

Så mange nye kommentarer, det er gøy :D Veldig koselig å bli kjent med dere i denne pinefulle lange ventetiden :love7 Tiden står jo omtrent stille :arghh: Jeg har ikke vært så aktiv her inne de siste dagene fordi jeg prøver å ikke tenke så mye på det i håp om at tiden skal gå fortere, men det funker ikke så veldig bra :rolleyes: Allikevel er jeg faktisk på cd3 allerede imorgen, så det går jo fort allikevel :hilarious: Kan ikke tiden gå bittelitt fortere? :angelic:

Hvordan går det med dere? Syns dere det går fort? Eller er det like langdryktig for dere? :hilarious:

jeg er bare kommet til hele CD 1 :hilarious: og forventer el ca cd 14.. sååå en god stund til :hilarious:
Syns både tiden til el og tiden til ikm er lang! :hilarious: Hjelper de dagene jeg jobber da :)

Så mange nye kommentarer, det er gøy :D Veldig koselig å bli kjent med dere i denne pinefulle lange ventetiden :love7 Tiden står jo omtrent stille :arghh: Jeg har ikke vært så aktiv her inne de siste dagene fordi jeg prøver å ikke tenke så mye på det i håp om at tiden skal gå fortere, men det funker ikke så veldig bra :rolleyes: Allikevel er jeg faktisk på cd3 allerede imorgen, så det går jo fort allikevel :hilarious: Kan ikke tiden gå bittelitt fortere? :angelic:

Hvordan går det med dere? Syns dere det går fort? Eller er det like langdryktig for dere? :hilarious:
Jeg er på cd 9, og det fertile vinduet er her snart. Men el er ca 6 dager unna, føles som en evighet til :p el testingen er igang og jeg håper jeg finner lh toppen sammen med masse slim:hilarious:

Ja, det skal visst det, ved å etterligne progesteron om jeg ikke husker feil... Det har hjulpet på min i alle fall, fått forlenget med 1-2 dager de gangene jeg har testet det :)

Noe sånt glidemiddel brukte vi med første husker jeg, husker ikke om det hjalp da Man blir jo litt desperat etter hvert, og det skader jo i alle fall ikke!
Skjønner! Bra du har funnet noe som kan hjelpe deg:happy:

Tenker også at det hvertfall ikke skader. For ja, man blir noe desperat:bag:

CD9, skulle egentlig ikke teste etter EL før i morgen eller torsdag, men tok en i dag
Tror jeg må ta en til litt senere:woot:

Vedlegg

• Screenshot_20210406-094121_Premom.jpg
    Screenshot_20210406-094121_Premom.jpg
    10 KB · Visninger: 27
*sukkerspinn* - 24år - B1 - EL 12.04 - IKM 27.04

Har hatt litt uregelmessige sykluser i det siste, alt ifra 24 til 28 dager. Lifeappen sier ikm 27.04 og premon sier 24.04. Tenker jeg holder meg til IKM uke 17 uansett og ser når el dukker opp om jeg skifter ikm-gruppe:)
Har vært mye kluss de siste månende da mannen som veldig sterkt ønsker barn plutselig får kalde føtter i siste sekund. Men denne måneden håper jeg det er våres tur til å prøve aktivt:happy: Er så takknemlig for ikm-gruppene, og gleder meg til å følge med på alle dere som har ikm uke 17 og krysser fingrene for mange babystreker:dummy::dummy1:

Vi er helt alene om prøvinga og hverken familie eller venner vet om dette. Er derfor jeg velger å melde meg inn i gruppen for er så godt å dele dette med noen:happy: Veldig spennende, og skummelt på samme tid:hilarious:
Masse lykke til alle sammen:Heartred

CD9, skulle egentlig ikke teste etter EL før i morgen eller torsdag, men tok en i dag
Tror jeg må ta en til litt senere:woot:

Opplevde dette en gang selv. Begynte testing på dag 9 og kom rett på stabil smiley på cb digital som betyr max fertilitet. Det var litt krise da jeg egentlig var på vei ut døren for jeg skulle på jobb og mannen lå og sov etter nattevakt, haha. Den syklusen var nok el litt på tur for jeg fikk max igjen et par dager dager etterpå. Ble hyppige aksjer den ppen, tror vi var oppi ti dager i strekk, haha. Au.

Den ppen det klaffet på var el mye senere, tipper nærmere dag 16-17(hadde positiv strimmel dag 14, 15 og 16 og negativ igjen dag 16). Er sykt spent på når el har tenkt å melde seg her denne pp, pga. MA.

Cd 8 her. Å tiden går så sakte:sorry:
Dette er PP1,og jeg har liksom ingen tro på at det skal klaffe på første forsøk uansett:p Men vi skal ihvertfall gjøre det vi kan for å ha en sjangs ihvertfall;)

Her har jeg tempoet en stund allerede, mest pga sen eggløsning og kort lutealfse. Liker å ha litt kontroll på hvordan det ligger an. Så klarer nok ikke å slutte med tempingen selv om jeg egentlig kjenner når EL er :p Skal prøve å ikke teste før IKM, så får vi se hvordan det går.. Jeg eier ikke fnugg av selvdisiplin på det planet der :facepalm:

Vi har vært veldig heldige med de to andre! Vi brukte 5 og 3 på på de to. 5 pp med første gjorde at vi rakk å miste håpet underveis, men det gikk jo egentlig veldig fort! Er spent på denne gangen, forberedt på minst 5 nå også.
Hva med dere?

Hvor lang lutealfase har du? Har også (i alle fall tidligere) hatt kort - rundt 11-12 dager. Liker også godt å følge med på syklusen, så er i gang med temping jeg også. Frøken chill er herved forduftet! Haha! Men det er jo så spennende å følge med på, og veldig greit å vite når man kan roe ned på aksjene! Vet ikke hvor kompatibelt det er med temping, morgenamming og to små karer i senga hver natt (det er sønnene mine, ja :D
) men gir det et forsøk uansett!

Ja, da gikk det jo forholdvis raskt med begge, hvertfall innenfor tålegrensa! Vi prøvde ikke med første, men det tok godt over ett år og mye drama med sistemann. Satser på maks seks pp denne gangen :smiley-angelic001

Venter på tr som skal komme i morgen eller torsdag, så tiden går syyykt sakte her også! Målet mitt for denne første pp er å komme tilbake i gode treningsvaner! Minst annenhver dag! Juhuu! Flere som er med? :dance018:hug007

Venter på tr som skal komme i morgen eller torsdag, så tiden går syyykt sakte her også! Målet mitt for denne første pp er å komme tilbake i gode treningsvaner! Minst annenhver dag! Juhuu! Flere som er med? :dance018:hug007
Jeg er med! Fokus på trening og gåturer her, trener som regel 2 ganger i uka til vanlig. Nå blir det annenhver dag, og gåturer :p

Hvor lang lutealfase har du? Har også (i alle fall tidligere) hatt kort - rundt 11-12 dager. Liker også godt å følge med på syklusen, så er i gang med temping jeg også. Frøken chill er herved forduftet! Haha! Men det er jo så spennende å følge med på, og veldig greit å vite når man kan roe ned på aksjene! Vet ikke hvor kompatibelt det er med temping, morgenamming og to små karer i senga hver natt (det er sønnene mine, ja :D
) men gir det et forsøk uansett!

Ja, da gikk det jo forholdvis raskt med begge, hvertfall innenfor tålegrensa! Vi prøvde ikke med første, men det tok godt over ett år og mye drama med sistemann. Satser på maks seks pp denne gangen :smiley-angelic001

Hoho hadet frøken chill :hilarious:

Da blir det spennende ja. Heftig med samsoving og morgenamming, all ære til deg! Hvor gamle er gutta dine?

Min lf har vært nede i 9 dager på det korteste, så det gir jo ikke helt rom for at noe egg skal få feste :O Har jeg 11 dager er det topp og nå når jeg testet wild yam sist syklus var jeg oppe i 12 :D

Hoho hadet frøken chill :hilarious:

Da blir det spennende ja. Heftig med samsoving og morgenamming, all ære til deg! Hvor gamle er gutta dine?

Min lf har vært nede i 9 dager på det korteste, så det gir jo ikke helt rom for at noe egg skal få feste :O Har jeg 11 dager er det topp og nå når jeg testet wild yam sist syklus var jeg oppe i 12 :D

Jøss! Da har det jo noe for seg! 12 dager bør være godt innafor i alle fall:happy: Minste ble ett i januar og eldste blir fem til sommeren. Hva med dine?

veldig likt som her da! Minste ble 1 i februar og eldste blir 4 til sommeren :D Kanskje vi får nr 3 nesten samtidig også? :p
Ja! Det er veldig likt! Hadde vært gøy om det klaffa sånn :D Tviler på at den sitter på første, men man vet jo aldri! Var du med i februargruppa for 2020? Hadde termin den 1. men han kom et par uker før, så ble januarbaby istedet! Helt greit for meg :hilarious:

Litt usikker på hvor aktivt vi skal prøve denne pp’en. Men henger her i tilfelle :)

SmåØnsker2021 - 24 år - PP5 - B2 - EL 18/4 - IKM 1/5

Mammatil2❤️ - 31år- pp2 - B2 - EL ca 17 - ikm 1/5

Tok ny test i går og nivået var lavere da, så ikke sikker hva som skjer:hilarious: Men tok ny test i dag og det stiger hvertfall:D

Vedlegg

• Screenshot_20210407-085634_Premom.jpg
    Screenshot_20210407-085634_Premom.jpg
    11,3 KB · Visninger: 18
Back
Topp