Åå, skjønner Spennende!Det samme som Conviece pluss, et sædvennlig glidemiddel. Det selges i enkelte apotek, men lettest å få tak i på nett: https://www.fertil.no/merker/prefert/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, skjønner Spennende!Det samme som Conviece pluss, et sædvennlig glidemiddel. Det selges i enkelte apotek, men lettest å få tak i på nett: https://www.fertil.no/merker/prefert/
Kjenner jeg begynner å stresse så mye nå.. en god vennine av meg sa idag at de skal begynne prøvingen for å få en til nå, og hun har blitt gravid fort. Har sååå lyst å bli gravid samtidig med henne! Kjenner jeg bare blir super stressa for at det skal ta så lang tid med oss, og jeg kommer til å bli kjempe lei meg hvis hun blir det og ikke jeg vet det er slemt og kanskje egoistisk, men man blir jo helt tullerusk av denne prøvingen, når det tar sånn tid
vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men fikk ivartfall blåst ut litt
Skjønner hva du mener. Det er stressende når det er er eller annet med timinga som gjør at det absolutt hadde passet å bli gravid en spesifikk måned.. så blir skuffelsen ekstra stor om det ikke går.. eneste trøst er at den skuffelsen kanskje ikke sitter i så lenge. Særlig når det faktisk har klaffet for en selv og! Jeg blir veldig selvsentrert når jeg vil bli gravid så om folk rundt meg blir gravid før meg er det vanskelig å se det fra annet perspektiv enn seg selv.Kjenner jeg begynner å stresse så mye nå.. en god vennine av meg sa idag at de skal begynne prøvingen for å få en til nå, og hun har blitt gravid fort. Har sååå lyst å bli gravid samtidig med henne! Kjenner jeg bare blir super stressa for at det skal ta så lang tid med oss, og jeg kommer til å bli kjempe lei meg hvis hun blir det og ikke jeg vet det er slemt og kanskje egoistisk, men man blir jo helt tullerusk av denne prøvingen, når det tar sånn tid
vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men fikk ivartfall blåst ut litt
Jeg trener styrke tre ganger i uken, eller prøver i allefall. Det har ikke vært så veldig lett når treningssenterne har stengt og åpnet om en annen de siste ukene. Nå håper jeg smitten går ned her, sånn at jeg kan fokusere på å få litt muskler
Er 3 dpo men jobber også med treningsmotivasjon.. jeg er så lat som tobarnsmor, fatter ikke at det går an jeg som var så sprek før førstemann.. off. Kanskje vi skulle hatt en egen motivasjonstråd for prøvere som vil bli spreke hjelper ikke akkurat på at jeg har gått opp 1 kg bare i påska
Ja det er så kjipt å føle at alle blir gravide uten dn selv. Man blir jo glad på dems sine vegne, men samtidig veldig trist.. Man får liksom ikke gjort noe med det heller, så må prøve å bare roe meg ned litt, tenke st det skjer når det skjerSkjønner deg godt. Søsteren min ble gravid på PP1 nå i januar.. hun har alltid fått beskjed fra leger at de med 90 % sikkerhet kommer til å trenge hjelp pga en sykdom hun har.. men jammen satt den på første. Unner henne selvfølgelig det og veldig glad på hennes vegne.. men kjenner også på den det «hva hvis jeg ikke får det til».. og jeg er jo bare på pp2 (og en halv, siden jeg tok ut spiral rett før eggløsning før det jeg anså som pp1) nå.. jeg har en følelse av at det kommer til å ta lang tid denne gangen.. vet ikke helt hvorfor..
Første er laget på cerazette (selv om jeg aldri har glemt en pille).. så slapp å tenke på alt mulig da..
Og så tror jeg jeg kommer til å være mer stressa denne gangen (hvis jeg klarer å bli gravid da) siden jeg faktisk jobber med gyn og ser alt som kan gå galt (det virker jo som det er maaaange siden vi kun ser de det ikke går bra for..)
Ja både jeg og mannen trente mye før barn, men han har klart å opprettholde det etter barn og, ikke like mye selvsagt, men mer enn meg! Var løper jeg og, så deltok i mosjonistløp og trente mye opp mot det. I tillegg trente jeg styrke (vekter). Første svangerskap trente jeg helt til uke 40..! Dessverre starta jeg opp for tidlig med løping som gjorde at jeg skada bekken som satt i leeeenge.. trente styrke da, gjennom svangerskap nr 2. og sykling. Før corona prøvde jeg meg på CrossFit men så ble alt stengt og nå klarer jeg ikke å finne motivasjon lenger. Alt jeg gjorde som var gøy blir bare plikt og ork.. så sliter med å få kontinuitet i noe når det er så varierende hva jeg har overskudd tilDet har vært en tidligere, tror jeg? Men kanskje lenge siden den er brukt nå. Trente du mye før barna kom? Hva gjorde du mest? Jeg var en ganske god langdistanseløper, men er så sykt langt unna det nivået nå etter barna! Haha! Meeen en liten økt med baneintervall i dag, så er I gang! Nå må bare tr se å komme så jeg kan henge her med dere
Jeg går bare å tenker på å bli gravid, heletiden. Samtidig som jeg prøver å slappe av, men det er lettere sagt enn gjort. Det er veldig vanskelig å bli hoppende glad når noen nære blir gravide, når man selv ønsker det så sterktSkjønner hva du mener. Det er stressende når det er er eller annet med timinga som gjør at det absolutt hadde passet å bli gravid en spesifikk måned.. så blir skuffelsen ekstra stor om det ikke går.. eneste trøst er at den skuffelsen kanskje ikke sitter i så lenge. Særlig når det faktisk har klaffet for en selv og! Jeg blir veldig selvsentrert når jeg vil bli gravid så om folk rundt meg blir gravid før meg er det vanskelig å se det fra annet perspektiv enn seg selv.
Så herlig da. Mine blir 3 og 6 ila åretJøss! Da har det jo noe for seg! 12 dager bør være godt innafor i alle fall Minste ble ett i januar og eldste blir fem til sommeren. Hva med dine?
Jeg har starta, svake streker foreløbig. Men begynt å kjenne litt stikkinger, så kanskje snartEr det flere som har begynt med EL-testing? Hvordan går det?
Er det flere som har begynt med EL-testing? Hvordan går det?
Er så utålmodig, skulle helst hatt EL nå Bruker du å få mye tegn på el?Jeg har starta, svake streker foreløbig. Men begynt å kjenne litt stikkinger, så kanskje snart
Jeg begynte på cd 9, legger de inn i premom, nivået stiger sakte men sikkert. Skulle egentlig vente til jeg var på cd 11 eller 12, men er for utålmodig Har null kontroll eller peiling, men tror jeg får el rundt cd 14Jeg er bare på cd 5, men tenker å begynne imorgen. Tipper jeg ikke får el før om 12-15 dager, men har et håp om å få el på cd 14
Er veldig utålmodig selv det varierer litt, men pleier som oftes å få stikkinger og murringer opptil en uke før. Noenganger har jeg også tydelig el slim, jeg håper å ha litt ekstra med slim denne gangen. Prøver ut grapefruktkjerneekstrakt, så krysser fingreneEr så utålmodig, skulle helst hatt EL nå Bruker du å få mye tegn på el?
Blæææh ingen tr her enda! Sykt teit! Jeg vil jo være i denne gruppa!
Du kan vel være her uansett? Gøy å følge deg uansett når du får TR, vi ender jo i samme termingruppe alle sammen om det klaffer for oss alle! Jeg har hvertfall ikke noe i mot at noen havner i uka bak eller foran, vi ender forhåpentligvis på samme sted uansett Jeg må innrømme jeg ikke helt skjønner poenget med å ha IKM uke-grupper, for jeg ser jo at EL varierer veldig for de som er satt på samme IKM dag, EL er jo uansett den dagen man må beregne den eventuelle termin fra? På EL dagen er man jo uansett 2+0 uansett når man har IKM og uansett hvor lang syklus man har? Bare en liten tanke jeg hadde
Ja både jeg og mannen trente mye før barn, men han har klart å opprettholde det etter barn og, ikke like mye selvsagt, men mer enn meg! Var løper jeg og, så deltok i mosjonistløp og trente mye opp mot det. I tillegg trente jeg styrke (vekter). Første svangerskap trente jeg helt til uke 40..! Dessverre starta jeg opp for tidlig med løping som gjorde at jeg skada bekken som satt i leeeenge.. trente styrke da, gjennom svangerskap nr 2. og sykling. Før corona prøvde jeg meg på CrossFit men så ble alt stengt og nå klarer jeg ikke å finne motivasjon lenger. Alt jeg gjorde som var gøy blir bare plikt og ork.. så sliter med å få kontinuitet i noe når det er så varierende hva jeg har overskudd til
Ja, tror jeg henger her og heier på dere selvom dere ligger litt foran i El-køen! Er vel greit med et slags system, ellers hadde det kanskje blitt veldig uoversiktlig og schvære grupper? Så lenge man får være både litt her og der, er det jo greit Termin blir vel beregnet etter første dag i siste mens, er vel derfor det er IKM grupper da Kommer til å bli så gira av å se dere begynne å teste etter det ene og det andre her, må nok gjemme testene et lurt sted