IKM uke 17!!

Tror jeg bare lar være å teste etter el, haha.
Tok en el- og en g-test idag, så tror hcgen tuller max med eltesten. Fortsatt svak graviditetstest(ca lik som den i går, men eltesten var skampositiv).

Forrige pp når jeg ble gravid begynte jeg å teste etter el på cd9 og fikk positiv dag 14,15 og 16. Planen var å kjøre samme testeregimet nå, haha, nope.

Skal prøve å teste igjen fra mandag, tenker jeg:) Da er forhåpentligvis hcg så lav at den ikke lager kluss:)
 

Vedlegg

  • 16420FF4-51AC-43A2-B583-3508145C5B1C.jpeg
    16420FF4-51AC-43A2-B583-3508145C5B1C.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 33
Da det virker som jeg har EL i dag eller i morgen flytter jeg meg over til ikm uke 16-gruppa:) Lykke til med prøvingen, håper vi alle havner sammen i termingruppe for januar 2022!:love7
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210409-130903_Premom.jpg
    Screenshot_20210409-130903_Premom.jpg
    16 KB · Visninger: 23
Skjer noe snart her nå, den blir nok positiv ikveld eller imorgen tenker jeg :) men spørsmålet da er jo om vi skal legge inn aksjer idag eller imorgen!:hilarious: Søren, vi la inn aksjer igår, så håpet egentlig på positiv test imorgen jeg da :p
 

Vedlegg

  • A77AA257-E895-4758-AA43-2CADACDA7F81.jpeg
    A77AA257-E895-4758-AA43-2CADACDA7F81.jpeg
    30 KB · Visninger: 16
Skjer noe snart her nå, den blir nok positiv ikveld eller imorgen tenker jeg :) men spørsmålet da er jo om vi skal legge inn aksjer idag eller imorgen!:hilarious: Søren, vi la inn aksjer igår, så håpet egentlig på positiv test imorgen jeg da :p

Annenhver dag skal vel være innafor, men skjønner GODT at du er gira på i kveld også! Er jo tross alt freddan òg! :D
 
Annenhver dag skal vel være innafor, men skjønner GODT at du er gira på i kveld også! Er jo tross alt freddan òg! :D
Ja jeg er bare redd det ikke er positiv test imorgen :p sist jeg ble gravid la vi inn aksjer dagen jeg fikk positiv test og dagen etter :p
 
Ja jeg er bare redd det ikke er positiv test imorgen :p sist jeg ble gravid la vi inn aksjer dagen jeg fikk positiv test og dagen etter :p

Kjør på! Vi hadde fem dager i strekk når det klaffet forrige pp
 
Kjør på! Vi hadde fem dager i strekk når det klaffet forrige pp
Ja det er jo bare å gjøre det men redd mannen har dårlig svømmere, han hadde det når vi prøvde på første. Men så ble det normalt igjen over tid da :) ikke sikkert det er dårlig nå, men man blir litt sånn når han har hatt det før :p
 
Nå er el testen plutselig veldig svak igjen :wtf: kanskje egget prøvde å slippe, eller at jeg har misset LH toppen. Jeg har kort LH topp men testene pleier å være sterke i ca 1 døgn.. forvirrende dette nå:hungover:
 
Nå er el testen plutselig veldig svak igjen :wtf: kanskje egget prøvde å slippe, eller at jeg har misset LH toppen. Jeg har kort LH topp men testene pleier å være sterke i ca 1 døgn.. forvirrende dette nå:hungover:

Kan ha vært veldig utvannet urin?
Jeg opplevde positiv morgen cd14 og negativ igjen noen timer senere. Antar det kun var pga veldig utvannet urin da testen var like positiv cd 15 og 16:)
 
Kan ha vært veldig utvannet urin?
Jeg opplevde positiv morgen cd14 og negativ igjen noen timer senere. Antar det kun var pga veldig utvannet urin da testen var like positiv cd 15 og 16:)
Ja jeg tar en til ikveld, ikke drukket så mye siden forje test :)
 
Hopper inn her etter mye sykluskluss. Håper dette kan stemme sånn ca :)

Pæresaft - 35 - PP3 - B2 - EL14.4? - IKM 28.04
 
Var helt sikker på at jeg kom til å få positiv el test idag. Men plutselig ble det bare svakere strek.. aksjer er lagt inn tilfelle jeg misset lh toppen, så nå krysser fingrene for negativ test imorgen også, og heller evnt positiv søndag eller mandag så vi kan legge inn en god dose aksjer igjen :hilarious:
 

Vedlegg

  • F01490D7-2D5E-4AE4-B55E-1F23C5DB73F3.jpeg
    F01490D7-2D5E-4AE4-B55E-1F23C5DB73F3.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 21
Hurra! Endelig TR og CD1 på meg også! Tidenes lengste syklus med 28 dager (pleier å ha 23-25),men sikkert litt ustabilt enda, siden jeg bare har hatt tre eller fire sykluser siden forrige fødsel (tok akkurat ett år før jeg fikk mensen igjen). Kan love at dette blir siste gang jeg er glad for å få tr på en stund :hilarious: Har bestilt EL-tester også, så frk chill er definitivt long gone! Sikkert greit når syklusene uansett er litt ustabile! ❤️ Henger fremdeles her, selvom jeg fort kan høre til I neste IKM gruppe istedet. Er jo så godt i gang her :D

Så bra! Du er heldig som har så korte sykluser:happy: Jeg fikk også TR før første gang 11 mnd etter fødsel, nå i januar og har kun hatt 54 dagers syklus og forrige syklus var 35, så jeg håååper på 28 nå :p Vil egentlig ha EL så fort som mulig føler jeg :hilarious:
 
Var helt sikker på at jeg kom til å få positiv el test idag. Men plutselig ble det bare svakere strek.. aksjer er lagt inn tilfelle jeg misset lh toppen, så nå krysser fingrene for negativ test imorgen også, og heller evnt positiv søndag eller mandag så vi kan legge inn en god dose aksjer igjen :hilarious:

Ååå så kjipt den ikke ble sterkere, får krysse fingrene for at de blir sterkere igjen innen noen få dager :angelic:
 
Så bra! Du er heldig som har så korte sykluser:happy: Jeg fikk også TR før første gang 11 mnd etter fødsel, nå i januar og har kun hatt 54 dagers syklus og forrige syklus var 35, så jeg håååper på 28 nå :p Vil egentlig ha EL så fort som mulig føler jeg :hilarious:

Ja, det er jo egentlig innafor normalen, men siden jeg før hadde 23 dager, føles 28 ut som ei lita evighet i forhold :p Virker som din syklus er på vei nedover i alle fall! Det er bra :) Nå går tiden sakte mot EL, altså!
 
Lite hjertesukk. Buu, spotter enda. Og ska endelig treffe sambo i morgen etter ti dager vekke fra hverandre..
Håper uansett at hcg blir lavere for hver dag som går og at el er tilsvarende på vei.
 
Ååå... Håper hcg’en går ned og at du får el like etterpå!!

Taaakk<3 Håper så inderlig selv.
Har hatt noen gode dager nå, men er på vei ned igjen kjenner eg. Er inne og sniker i novemberforumet hvor jeg egentlig hørte hjemme. Suger.
 
Back
Topp