IKM uke 17!!

Jeg vet faktisk ikke lenger :p jeg trudde jeg skulle få positiv el test på fredag, den var sterk men ble ikke positiv. Men el kan også komme iløpet av uka som kommer, så ikke godt å si hva det var :p
Jeg har ikke så høye lh-nivåer som mange andre, og har så langt ikke fått teststreken tydelig sterkere enn kontrollstreken. Men det ser ut til at jeg har el likevel alså. Kanskje det gjelder for deg også?
 
Jeg har ikke så høye lh-nivåer som mange andre, og har så langt ikke fått teststreken tydelig sterkere enn kontrollstreken. Men det ser ut til at jeg har el likevel alså. Kanskje det gjelder for deg også?
Ja det kan jo hende, temper også denne mnd men den viser ikke noe el enda den heller. Premom appen viser low på de to testene jeg mener var sterke, så litt rart det å :p får fortsette å teste ut uka som kommer, så får jeg se om det dukker opp noe mer på de eller tempen :)
 
Velkommen til alle dere nye :happy:

Jeg tror ikke jeg får IKM i uke 18, men kanskje i begynnelsen av uke 19. Eller jeg vet jo ikke, er bare cd 8 :sour: Tiden står stille. Jeg får fortsatt kun 3 i lh på monitoren så tester bare annenhver dag, holder håpet for el på cd 14, men tviler :shifty: Vil tro den ikke kommer før cd17, men lever med håpet enn så lenge :hilarious: Så spennende å se dere som nærmer dere el med stormskritt, som snart er i dpo land til og med :D Håper jeg følger like etter, hadde vært en DRØM å få el tidligere enn cd 14, men det er hvertfall tvilsomt :angelic: Er koselig å bli kjent med dere prøvere da, hadde nesten vært litt gøy å lagd en Snapchat gruppe for å vise tester og følge hverandre litt nærmere, men det er vel kanskje forbeholdt kun etter positiv graviditetstest? Jeg vet ikke :hilarious: Om noen er intr så gjerne skrik ut :D Hvis ikke, så går det helt fint det også :D
 
Velkommen til alle dere nye :happy:

Jeg tror ikke jeg får IKM i uke 18, men kanskje i begynnelsen av uke 19. Eller jeg vet jo ikke, er bare cd 8 :sour: Tiden står stille. Jeg får fortsatt kun 3 i lh på monitoren så tester bare annenhver dag, holder håpet for el på cd 14, men tviler :shifty: Vil tro den ikke kommer før cd17, men lever med håpet enn så lenge :hilarious: Så spennende å se dere som nærmer dere el med stormskritt, som snart er i dpo land til og med :D Håper jeg følger like etter, hadde vært en DRØM å få el tidligere enn cd 14, men det er hvertfall tvilsomt :angelic: Er koselig å bli kjent med dere prøvere da, hadde nesten vært litt gøy å lagd en Snapchat gruppe for å vise tester og følge hverandre litt nærmere, men det er vel kanskje forbeholdt kun etter positiv graviditetstest? Jeg vet ikke :hilarious: Om noen er intr så gjerne skrik ut :D Hvis ikke, så går det helt fint det også :D
Det hadde jo vært koselig :D
 
Tempen har synket ganske bra idag. Kanskje el idag da? :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • BE81098D-711F-4270-9817-709500D96CEA.jpeg
    BE81098D-711F-4270-9817-709500D96CEA.jpeg
    63,7 KB · Visninger: 14
Fast smiley på cb med dobbel hormonindikator her i dag :woot: Hoppet visst over blinkende smiley :p
 
Fått skikkelig vanntynn utflod i dag, men er kun på CD 8.. kanskje El kommer tidlig denne gangen ?
Ellers lite el symptomer foreløpig
 
B89268B2-6F2B-477F-95BC-2CD21B1536C0.jpeg


Første test i syklus tatt.. fikk tom sirkel på clearblue digital advanced (dobbel hormon indikator), men tror den alltid vil vise tom sirkel på første test. Og ser da ut som lh begynner å stige hvis jeg ser på den andre testen.. kanskje el kommer tidlig denne syklusen? cd 8 i dag.
 
Fortsetter å øke her, som forventet :) Da blir nok eggløsning i morgen. De to forrige gangene jeg har funnet el har det økt fra blenda test til super positiv på en to tre. Denne gangen er det mer en jevn økning. Tar det som et positivt tegn :p
 

Vedlegg

  • IMG_2877.jpg
    IMG_2877.jpg
    38,1 KB · Visninger: 19
Her skjer det noe, litt annerledes enn jeg er vandt til (pleier å ha positive/ sterke over litt tid) så håper det er en litt annerledes PP hvor det klaffer :) (og ja, jeg har testa mye:hilarious:)
EDE88A5A-F858-4F22-9FEF-B349C8AB2FE3.jpeg
 
Fikk positiv EL test i dag, men tviler på at det blir noe prøving siden mannen har blitt syk. Får se i kveld om jeg kanskje kan prøve å time det til når han tar smertestillende :p
 
Så gøy å se så mange få el allerede! 2ww begins? :D Håper jeg snart kommer etter, men hittil ser det mørkt ut :sorry: Svake el-tester enn så lenge:oops: men er jo bare 10 dpo, så jeg får se de nærmeste dagene :D
 
Ikke noe el her heller foreløbig :p jeg håper på imorgen. Vi la inn en god dose igår, etter to dagers pause. El testene svinger veldig her :p begynt å stige litt igjen idag, så jeg krysser fingrene for el imorgen eller fredag, siden vi legger inn aksjer annenhver dag :D
 
Ser ikke ut som el nærmer seg her heller. Siden el testen ble svakere igjen i dag :) men er bare på cd 9.. så uansett litt tidlig tenker jeg :) tester igjen i kveld og ser ..

Apropos tester.. hvor viktig er det at det er samme merke gjennom syklus? Hvis jeg bruker make sure nå.. bestilte bare en pakke med ti tester.. og vet meny kan ha, men der møter jeg kjent folk hele tiden :hilarious:
 
Back
Topp