Ikm uke 15

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Gravigdis, 9 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Junibarna 2019

Ja, kanskje. Får bare fortsette å teste og legge inn aksjer :)

• Liker Liker x 1
  2. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Junibarna 2019

Jeg gir opp denne pp. CD17 og ingen tegn til eggløsning :( Fortsatt ikke positiv test

3. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Junibarna 2019

Fader as. Skikkelig lei meg nå. Blir ingen 2020 baby nå. Dette var siste sjans :(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. rosamentos Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Neei, ikke gi opp!! Den kommer nok! Fortsett med testingen:Heartpink

• Enig Enig x 2
  5. Gravigdis Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Bruker du strimmel eller digital? Er det ikke antydning til stigning? :/

6. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Junibarna 2019

Strimmel. Den er sterk, men har vært sterk i flere dager. Ser bare små nyanser forskjell og det skyldes nok konsentrasjonen på urinen

7. Gravigdis Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Mulig du ikke fant toppen? Er vel bare å teste og se, er jo mulig du har en dag og to lengre syklus? Legg inn aksjer iallfall. Krysser fingrene for deg. Skjønne veldig godt du er lei seg og skuffet... Er veldig tungt når ting plutselig er i endring og dette er siste mulighet til baby i år:Heartred:Heartred

8. Trønderprøver Betatt av forumet Vi som prøver :)

Tester du på morgen eller kveld?
    Jeg har funnet ut at jeg kun får positive tester på kvelden, så jeg tester mellom kl. 19-21 hver dag i en ukes tid/til jeg får positiv.

9. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Junibarna 2019

Begge deler. Skjønner ingen ting :(

10. rosamentos Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Har du testa mer?:shy:

Kjenner en som helt ut av det blå fikk EL CD22(veldig uvanlig for henne).. hun ble gravid den mnd..

11. Arwina Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Hei alle sammen :)
    Jeg fikk endelig EL (noen dager senere enn vanlig) og hører derfor hjemme her i stedet for IKm uke 14.

Arwina - 27 - PP4 - B1 - EL 27/3 - IKM 10/4

12. Gravigdis Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

6 dpo og har enda litt gul, tykk utflod hver dag. Ikke så mye, men litt og ellers litt seig lys utflod. Lurer på om det kan komme av wild jam tablettene eller om det er et positivt tegn! Ikke hatt det de andre mnd så en håper jo selvsagt. I går var det mye murring og deg stakk skikkelig når eg strakk meg, hostet og når jeg gikk på tur. Kjentes godt på høgre side! Noen erfaring? Disse dagene er uutholdelige:hilarious::hungover:

• Optimistisk Optimistisk x 2
  13. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Junibarna 2019

Ja, testet i morges, men det var siste test. Den var veldig sterk, men ikke positiv. Kommer til å fortsette å legge aksjer annenhver dag så får vi bare se hva som skjer. Begynte å teste CD 11 denne syklusen. Tviler på at jeg har hatt EL før det. Kjenner ingen symptomer denne gangen heller. Er så rart!

14. rosamentos Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Håper veldig på dine vegne:love7

15. Mangojenta Betatt av forumet Vi som prøver :)

Noen som hadde EL i går eller i dag? 1 DPO her:D:happy093

16. -lilo- Blir kjent med forumet

Blir med jeg også❤️❤️

-lilo- - 23 - PP3 - B1 - EL 25/3 - IKM 9/4

• Hjertelig Hjertelig x 3
  17. Arwina Betatt av forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Åå ikke gi opp!! Min eggløsning kom nesten en uke etter forventet dato :)

18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Rainbowdash - 39 - P47 - B første felles - EL 27.03 - IKM 10.04

19. Neidajoda Elsker forumet Marsboerne 20 18

Arf, får heller ikke positive EL-tester denne syklusen :(

Har hatt masse el-slim og murringer, men bare negative tester. Jeg begynte el-testingen CD 11. Da hadde jeg ingen symptomer på at el nærmet seg. Helt blendahvite tester, som forventet.

Men siden da har jeg hatt el-slim i flere dager, og smerter, men ingen av testene er i nærheten av å være positive. Jeg har testet to ganger om dagen de fleste dagene, det var vel én dag jeg bare fikk testet en gang. Alle testene har vært så negative at det i beste fall har vært såvidt mulig å skimte streken...

Litt frustrert og lei nå..

Spesielt siden jeg sliter voldsomt med sex-lysten.. Har null lyst, så det er dritt å måtte tvinge seg til å ha sex i tide og utide.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  20. Bamsemums2019&2021 Gift med forumet Junibarna 2019

I know!! Det er skikkelig dritt å tvinge seg selv og mannen i gang når man virkelig ikke er keen. Mye bedre å få positiv test så gå målrettet til verks i 2-3 dager.

Del denne siden