Ikm uke 15

Jeg pleier alltid å ha eggløsning på CD14, men denne måneden fikk jeg det på CD17, uten at jeg aaaner hvorfor. Men har brukt temping og tester, pluss hadde smerter i magen, så den var på CD17 du gitt. Kanskje kroppen bare var litt treig denne måneden hos deg og?

Ja, kanskje. Får bare fortsette å teste og legge inn aksjer :)
 
Strimmel. Den er sterk, men har vært sterk i flere dager. Ser bare små nyanser forskjell og det skyldes nok konsentrasjonen på urinen
Mulig du ikke fant toppen? Er vel bare å teste og se, er jo mulig du har en dag og to lengre syklus? Legg inn aksjer iallfall. Krysser fingrene for deg. Skjønne veldig godt du er lei seg og skuffet... Er veldig tungt når ting plutselig er i endring og dette er siste mulighet til baby i år:Heartred:Heartred
 
Strimmel. Den er sterk, men har vært sterk i flere dager. Ser bare små nyanser forskjell og det skyldes nok konsentrasjonen på urinen

Tester du på morgen eller kveld?
Jeg har funnet ut at jeg kun får positive tester på kvelden, så jeg tester mellom kl. 19-21 hver dag i en ukes tid/til jeg får positiv.
 
Hei alle sammen :)
Jeg fikk endelig EL (noen dager senere enn vanlig) og hører derfor hjemme her i stedet for IKm uke 14.

Arwina - 27 - PP4 - B1 - EL 27/3 - IKM 10/4
 
6 dpo og har enda litt gul, tykk utflod hver dag. Ikke så mye, men litt og ellers litt seig lys utflod. Lurer på om det kan komme av wild jam tablettene eller om det er et positivt tegn! Ikke hatt det de andre mnd så en håper jo selvsagt. I går var det mye murring og deg stakk skikkelig når eg strakk meg, hostet og når jeg gikk på tur. Kjentes godt på høgre side! Noen erfaring? Disse dagene er uutholdelige:hilarious::hungover:
 
Har du testa mer?:shy:

Kjenner en som helt ut av det blå fikk EL CD22(veldig uvanlig for henne).. hun ble gravid den mnd..

Ja, testet i morges, men det var siste test. Den var veldig sterk, men ikke positiv. Kommer til å fortsette å legge aksjer annenhver dag så får vi bare se hva som skjer. Begynte å teste CD 11 denne syklusen. Tviler på at jeg har hatt EL før det. Kjenner ingen symptomer denne gangen heller. Er så rart!
 
Ja, testet i morges, men det var siste test. Den var veldig sterk, men ikke positiv. Kommer til å fortsette å legge aksjer annenhver dag så får vi bare se hva som skjer. Begynte å teste CD 11 denne syklusen. Tviler på at jeg har hatt EL før det. Kjenner ingen symptomer denne gangen heller. Er så rart!

Håper veldig på dine vegne:love7
 
Arf, får heller ikke positive EL-tester denne syklusen :(

Har hatt masse el-slim og murringer, men bare negative tester. Jeg begynte el-testingen CD 11. Da hadde jeg ingen symptomer på at el nærmet seg. Helt blendahvite tester, som forventet.

Men siden da har jeg hatt el-slim i flere dager, og smerter, men ingen av testene er i nærheten av å være positive. Jeg har testet to ganger om dagen de fleste dagene, det var vel én dag jeg bare fikk testet en gang. Alle testene har vært så negative at det i beste fall har vært såvidt mulig å skimte streken...

Litt frustrert og lei nå..

Spesielt siden jeg sliter voldsomt med sex-lysten.. Har null lyst, så det er dritt å måtte tvinge seg til å ha sex i tide og utide.
 
Arf, får heller ikke positive EL-tester denne syklusen :(

Har hatt masse el-slim og murringer, men bare negative tester. Jeg begynte el-testingen CD 11. Da hadde jeg ingen symptomer på at el nærmet seg. Helt blendahvite tester, som forventet.

Men siden da har jeg hatt el-slim i flere dager, og smerter, men ingen av testene er i nærheten av å være positive. Jeg har testet to ganger om dagen de fleste dagene, det var vel én dag jeg bare fikk testet en gang. Alle testene har vært så negative at det i beste fall har vært såvidt mulig å skimte streken...

Litt frustrert og lei nå..

Spesielt siden jeg sliter voldsomt med sex-lysten.. Har null lyst, så det er dritt å måtte tvinge seg til å ha sex i tide og utide.

I know!! Det er skikkelig dritt å tvinge seg selv og mannen i gang når man virkelig ikke er keen. Mye bedre å få positiv test så gå målrettet til verks i 2-3 dager.
 
Back
Topp