Ikm uke 15

Første gang jeg titter innom i dag, og jeg ler meg i hjel av dere damer :p varme i bilsetet var ikke en dum ide:D haha...
Holder meg også unna alt av alkohol + minsker kaffe inntak! Vurderer sterkt å kjøpe noe ananas selv om jeg haaater det. Her på sørlandet er det forresten blå himmel og sooool :flower FF flyttet EL et par dager frem, så satser på EL på lørdag:love7Flere som har EL i begynnelsen av helgen?
 
Dere som tester for eggløsning, når regner dere 1 dpo? Første dag med negativ test? :)

Første dag med negativ test skal være den dagen man har eggløsning, så det vil våre 0 dpo. Første dagen etter eggløsning blir da dagen etter.
 
Fortsatt ikke positiv test. Bruker Make Sure denne gangen. Pleier å bruke babyplan sine. De er veldig følsomme har jeg skjønt. Får positiv fra CD 14 kveld til CD 16 kveld. Nå er jeg CD15 og den er enda ikke positiv med make sure. Fler som har brukt begge typer og har lignende erfaring?
 
Fortsatt ikke positiv test. Bruker Make Sure denne gangen. Pleier å bruke babyplan sine. De er veldig følsomme har jeg skjønt. Får positiv fra CD 14 kveld til CD 16 kveld. Nå er jeg CD15 og den er enda ikke positiv med make sure. Fler som har brukt begge typer og har lignende erfaring?
Sniker fra uke 16:) jeg gikk over fra babyplan sine til make sure sine. Ikke opplevd noe tull med de :)
 
Noen som er kommet i DPO-land? Tror jeg har EL idag. Fortsetter aksjelegging noen dager til. Har ingen god følelse denne gangen, nesten så jeg ikke har orket å legge inn aksjer engang, siden magefølelsen sier at det uansett ikke er vår tur denne mnd:p Men, innsatsen er lagt ned, så får vi håpe at det kan gå allikevel!
 
Jeg tror også jeg har EL i dag, testen ble i hvertfall negativ i dag. Håper jeg får mannen med på en runde til i dag, men han vil ikke høre noe om eggløsning:laughing002

Krysser fingrene for at innsatsen deres gir en liten spire denne mnd!
 
Gladlaks89 - 31 år - PP 7? - B1 - EL 25/3? - IKM 8/4

Er egentlig i IKM uke 14, men EL kom litt sent denne gangen, så melder meg inn her nå. Blir kjekt å følge med!
 
Noen som er kommet i DPO-land? Tror jeg har EL idag. Fortsetter aksjelegging noen dager til. Har ingen god følelse denne gangen, nesten så jeg ikke har orket å legge inn aksjer engang, siden magefølelsen sier at det uansett ikke er vår tur denne mnd:p Men, innsatsen er lagt ned, så får vi håpe at det kan gå allikevel!


Jeg er 2 dpo i dag!:smiley-bounce012
Appen har bekreftet det også! Første måned med temping i tillegg til tester.
 
Noen som er kommet i DPO-land? Tror jeg har EL idag. Fortsetter aksjelegging noen dager til. Har ingen god følelse denne gangen, nesten så jeg ikke har orket å legge inn aksjer engang, siden magefølelsen sier at det uansett ikke er vår tur denne mnd:p Men, innsatsen er lagt ned, så får vi håpe at det kan gå allikevel!
4 dpo og blande følelser denne mnd. Så vet ikke om det er troen eller håpet som er høyest! Så lenge du legger inn aksjer har dere jo en mulighet, så får bare krysse fingrene:)
 
Lager for uke 15 og håper flere hiver seg på og prøver på en førjulsskatt:binkybaby:Heartred:Heartblue

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på.

Eks:
Gravigdis - 30 år - PP4 - B2 - EL 21/3 - IKM 6/4

Lykke til alle sammen!❤️



❤️Mandag 6/4❤️


❤️Tirsdag 7/4❤️
Trønderprøver - 29 år - PP8 - B1 - EL 25/3 - IKM 7/4
Snuppeguri - 25 - PP2 etter 2 SA - B1 - EL 25/3 - IKM 7/4


❤️Onsdag 8/4❤️
Gravigdis - 30 år - PP4 - B2 - EL 23/3 - IKM 8/4
Spøkelse 28 - PP20 - B1 - EL 23.03 - IKM 08.04
Gladlaks89 - 31 år - PP 7? - B1 - EL 25/3? - IKM 8/4
Dutterina - pp 8 - b2 - EL 26.03 - IKM 08.04
Bamsemums - 30 - PP5 - B2 - EL 27.03 - IKM 08.04

❤️Torsdag 9/4❤️
Minefine- 31- PP4- B2- EL 26.03- IKM 09.04

❤️Fredag 10/4❤️

Ketsjup - 28 - PP2 - B1 - EL 26.03 - IKM 10.04
Neidajoda - 38 - P2 - B2 - EL 27.03 - IKM 10.04
Rosamentos - 28år - PP6 - B1 - EL 27/3 - IKM 10/04

❤️Lørdag 11/4❤️

Lillesolsikke - 29 - PP4 - B2 - EL 28/3 - IKM 11/4
Julismil - 27 år - PP7 - B2 - EL 27/3 - IKM 11/4
Mangojenta - 20 år - PP2 - B1 - EL 28/3 - IKM 11/04

❤️Søndag 12/4❤️

Bæbælillelam -27 -PP1 -B3 -EL 29.03 -IKM 12.04

:dummy1:Gravid:dummy:


:mad:Ikke gravid/TR:mad:


:banghead:Over ikm/ventende:banghead:


:rolleyes:Flyttet til annen ikm-gruppe:rolleyes:
 
2 dpo her, spennende dager fremover. Tenker teste neste lørdag, er da 10 dpo :) føler jeg går i en boble om dagen med alt som skjer, men gjerne det som skal til, at jeg har andre ting i hode en bare baby:dummy: sånn var det med de 2 barna jeg har, ble gravid når jeg minst venta det.
 
Gøy med dpo-land! Måtte dagene gå fort for dere:) Tror jeg har EL idag, kjennes sånn ut. Verken temper eller tester, men tror jeg er blitt ganske godt kjent med kroppen og dens signaler. Hjelper jo på med relativt kraftige EL-smerter, da kjenner man at man lever gitt:p
 
Noen som er kommet i DPO-land? Tror jeg har EL idag. Fortsetter aksjelegging noen dager til. Har ingen god følelse denne gangen, nesten så jeg ikke har orket å legge inn aksjer engang, siden magefølelsen sier at det uansett ikke er vår tur denne mnd:p Men, innsatsen er lagt ned, så får vi håpe at det kan gå allikevel!
Har heller ingen god følelse. Har ikke funnet El denne gangen. Bruker make sure tester og ikke babyplan denne gangen. Angrer på det. De to siste syklusene har jeg fått positiv på kvelden CD14 og vært 1 dpo på CD17. Er i dag CD16 så må bare håpe den har vært? Ser ikke forskjell på testene i det hele tatt. Hater å ikke ha kontroll. Bare hatt sex 1 gang og det var i går. Skal ta en runde til i kveld og i morgen, men går nok ikke denne gangen heller :(
 
Har heller ingen god følelse. Har ikke funnet El denne gangen. Bruker make sure tester og ikke babyplan denne gangen. Angrer på det. De to siste syklusene har jeg fått positiv på kvelden CD14 og vært 1 dpo på CD17. Er i dag CD16 så må bare håpe den har vært? Ser ikke forskjell på testene i det hele tatt. Hater å ikke ha kontroll. Bare hatt sex 1 gang og det var i går. Skal ta en runde til i kveld og i morgen, men går nok ikke denne gangen heller :(

Jeg pleier alltid å ha eggløsning på CD14, men denne måneden fikk jeg det på CD17, uten at jeg aaaner hvorfor. Men har brukt temping og tester, pluss hadde smerter i magen, så den var på CD17 du gitt. Kanskje kroppen bare var litt treig denne måneden hos deg og?
 
Back
Topp