Ikm uke 15

Puh!! Den steg heldigvis igjen, og nå er det hittil høyeste temperatur! Får håpe den stiger og stiger de neste dagene og!:Heartred

Det må sies at de siste fire dagene skulle vært bittelitt høyere pga at vi stilte klokken. Jeg bare fortsatte på ny tid uten å tenke over det.:hilarious:

7 dpo i dag, og jeg tenker å ta en test på fredag en gang! :smiley-bounce012 Ingen symptomer i det hele tatt da!:banghead: Vis vedlegget 322280

Åh så spennende!!:talk017

Gjett hvem som røk på en test idag. På dagens andre urin. 4 dpo:smiley-angelic006:laughing002

Altså, hvorfor gidder jeg?:p Det verste er at jeg aner en liten skygge, men det er jo bare en... skygge:p

6 dpo idag jeg også. Spennende tid! Har du noen symptomer? Jeg har mye stikkinger og murring. Vurderer å svi av en test i morgen. Hadde egentlig planer om å vente til fredag, får se.
Kjenner kanskje litt stikkinger og murringer jeg også, men vet ikke om det bare er mensen som er på vei. Ellers har jeg hatt litt hodeverk og trøtthet, så det kan jo være.. Hvordan ble det med testingen hos deg?

9dpo:
Positivt : tok en kopp kaffi i dag, smakte dritt! (det gjorde kaffi også sist svangerskap, men kan være psykisk, :s)
Stiklinger i magen, og det kjennes ut som det romsteres og stikker til tider
Hard mage i dag (:p)

Negativt : føler jeg har litt vannaktig utflod, hadde masse sist mnd:/

Har også fått større bryster, aner ikke om det er bra eller ikke, hadde det sist mnd også. Men føler de er ømmere, men igjen... Det kan også være ønsketenking :hilarious:

Flere som er på symptomjakt?! :dance011

Å
Hahaha! Du er verre enn meg jo! :hilarious: Er det babyplan-skygge?

Haha, ja, jeg er helt tussete:p Makesure sin tidligtest, ikke brukt den før, noen som vet om de pleier å gi skygge? Tenker ikke på dagens, er garantert bare en skygge. Knapt synlig:D Men greit med erfaringer til jeg begynner testingen for alvor:D

Å

Haha, ja, jeg er helt tussete:p Makesure sin tidligtest, ikke brukt den før, noen som vet om de pleier å gi skygge? Tenker ikke på dagens, er garantert bare en skygge. Knapt synlig:D Men greit med erfaringer til jeg begynner testingen for alvor:D

Har kjøpt de denne gangen jeg også. Blir spennende å prøve noe nytt. Ble så lei av skyggene på babyplan. Lurer på om testetrangen melder seg her etterhvert. Er vanligvis helt desperat 5 dpo. Nå husker jeg knapt hvor mange dpo jeg er. Kroppen er så rar denne gangen. Kjenner ingen symptomer på noe som helst så mistenker at dette er en måned uten eggløsning.
Mer spent på når mensen dukker opp enn en mulig graviditet faktisk :confused:

Kjenner kanskje litt stikkinger og murringer jeg også, men vet ikke om det bare er mensen som er på vei. Ellers har jeg hatt litt hodeverk og trøtthet, så det kan jo være.. Hvordan ble det med testingen hos deg?
Blenda test i morges, men gir ikke opp enda. Veldig tidlig. Sist husker jeg testen var blenda 9 dpo veldig positiv 12 dpo så bare og smøre seg med tålmodighet. Det positive er at det er såpass travle dager med 2 barn med hjemmeskole at dagene går veldig fort.

Hei alle! :happy:

Jeg har aldri deltatt i forum i hele mitt liv, dog en ivrig leser av de. Tenkte jeg skulle prøve meg litt her da jeg og samboer plutselig bestemte oss for å prøve etter 9 år som kjærester!

Jeg er:
Testing-testing - 27 - PP1 - B0(?) - EL 29.03- IKM 13.04

Etter knapt 1 og 1/2 uke i denne «verden» har jeg allerede klart å være med på en berg og dalbane av følelser, ønskesymptomer og en uendelig trang til å teste...godt de ikke har ankommet i posten enda :joyful:
——-
Redigert:

vil også legge til at grunnen til at jeg er med her er at jeg tror IKM15 er mer riktig enn hva appen min tilsier. vi visste ikke at vi skulle prøve denne mnd. Så forrige mens er ikke så nøye registrert som den burde være for å få en «fulltreffer» :(

Last edited:
Har kjøpt de denne gangen jeg også. Blir spennende å prøve noe nytt. Ble så lei av skyggene på babyplan. Lurer på om testetrangen melder seg her etterhvert. Er vanligvis helt desperat 5 dpo. Nå husker jeg knapt hvor mange dpo jeg er. Kroppen er så rar denne gangen. Kjenner ingen symptomer på noe som helst så mistenker at dette er en måned uten eggløsning.

Jeg har også fått min andel av skygger på Babyplan så ville prøve noe annet denne mnd. Jeg er faktisk heller ikke helt sikker på om EL har funnet sted denne gangen. Hadde store EL-smerter på lørdag som jo taler for at jeg har hatt den, kjentes ut slik som det alltid pleier. Men hver dag siden det har jeg en verkende/trykke de følelse på akkurat samme plassen jeg har EL-smerter. Kjennes litt ut som EL-smerter i en merkelig lightversjon... Har aldri hatt det før. Enten så prøver kroppen enda, eller så har jeg vel fått meg enda en cyste.

Hei alle! :happy:

Jeg har aldri deltatt i forum i hele mitt liv, dog en ivrig leser av de. Tenkte jeg skulle prøve meg litt her da jeg og samboer plutselig bestemte oss for å prøve etter 9 år som kjærester!

Jeg er:
Testing-testing - 27 - PP1 - B0(?) - EL 29.03- IKM 13.04

Etter knapt 1 og 1/2 uke i denne «verden» har jeg allerede klart å være med på en berg og dalbane av følelser, ønskesymptomer og en uendelig trang til å teste...godt de ikke har ankommet i posten enda :joyful:
——-
Redigert:

vil også legge til at grunnen til at jeg er med her er at jeg tror IKM15 er mer riktig enn hva appen min tilsier. vi visste ikke at vi skulle prøve denne mnd. Så forrige mens er ikke så nøye registrert som den burde være for å få en «fulltreffer» :(
La deg inn søndagen jeg da, så ser du! :)
Er veldig kjekt å ha forum å ty til. Både mtp spm og at det er mange likesinnede... Hadde jeg delt med sambo alt jeg tenker og føler som jeg legger ut på forumet, hadde han blitt gal! :hilarious:
Å være prøver er veldig tungt om en går veldig inn for det ja, er mye letter å la det gå av seg selv! :) håper dere får klaff :Heartred

Har det helt likt som deg denne pp'en! Glemmer hvor mange dpo jeg er og kjenner ikke etter noen symptomer, bare tenker generelt veldig lite på det og merker jeg forventer at mensen kommer neste uke :p Blir veldig overrasket om den ikke kommer hvertfall!

Blir spennende å se hva som skjer likevel da!:D

Gikk på en smell og klarte ikke holde meg lengre da det var så mange symptom. 10dpo kveld. En nydelig rosa strek:rolleyes::talk017

Vedlegg

• IMG_20200402_180228.jpg
    IMG_20200402_180228.jpg
    12,6 KB · Visninger: 118
Gikk på en smell og klarte ikke holde meg lengre da det var så mange symptom. 10dpo kveld. En nydelig rosa strek:rolleyes::talk017

Ååå er det sant??? Gratulerer så masse!!:Heartred Jeg er SÅ glad på dine vegne og SÅ misunnelig også!!:hilarious:

Ååå er det sant??? Gratulerer så masse!!:Heartred Jeg er SÅ glad på dine vegne og SÅ misunnelig også!!:hilarious:
Ser sånn ut. Fin streke lenge før fristen, hadde egnetlig ikke trodd det, litt skummelt enda siden det er seks dager til ikm. Tuuusen takk:HeartredSkjønner deg godt, sånn var jeg de andre mnd :p Blir spennnde å se hvor mange som har en spire fremover! :)

Så gøy, gratulerer!! Er 8dpo og testa imorges. Ser noe men er nok en skygge bare.
Tusen takk!! :) jeg hadde negativ 8 og 9 sist, derfor gadd jeg ikke teste denne gangen, men nå i kveld klarte jeg ikke holde meg lengre. Så nå angrer jeg på at jeg ikke begynte før, trengte ikke tolke en gang i dag:)

Back
Topp