Ikm uke 15

Gikk på en smell og klarte ikke holde meg lengre da det var så mange symptom. 10dpo kveld. En nydelig rosa strek:rolleyes::talk017
Morsomt! Jeg fikk liknende symptomer 9 dpo. Bare at jeg plutselig fikk lyst på kaffe, noe jeg egentlig hater! Pluss kastet opp på morgenen. Det var da jeg skjønte at noe var på gang ❤️ testet positivt samme kveld! Gratulerer med spiren :D
 
Jeg har også fått min andel av skygger på Babyplan så ville prøve noe annet denne mnd. Jeg er faktisk heller ikke helt sikker på om EL har funnet sted denne gangen. Hadde store EL-smerter på lørdag som jo taler for at jeg har hatt den, kjentes ut slik som det alltid pleier. Men hver dag siden det har jeg en verkende/trykke de følelse på akkurat samme plassen jeg har EL-smerter. Kjennes litt ut som EL-smerter i en merkelig lightversjon... Har aldri hatt det før. Enten så prøver kroppen enda, eller så har jeg vel fått meg enda en cyste.
Håper du har hatt El. Alt føles så sykt bortkastet hvis ikke :banghead::banghead: Krysser fingrene!
 
Morsomt! Jeg fikk liknende symptomer 9 dpo. Bare at jeg plutselig fikk lyst på kaffe, noe jeg egentlig hater! Pluss kastet opp på morgenen. Det var da jeg skjønte at noe var på gang ❤️ testet positivt samme kveld! Gratulerer med spiren :D
Er merkelig hvordan kroppen styrer på! Men det går fint så lenge jeg får en baby:hilarious: tusen takk:joyful:
 
Fortell om symptomene dine da? :happy::happy:
Hatt en del, noe tilfeldig og noe som fikk meg til å stusse. To dager har jeg hatt KRAFTIGE mensmurringer i mage og rygg. Kjentes ut som noe romsterte i livmoren, fikk avsmak på kaffe, og hard mage de 2 siste dagene. Dag 5 fikk jeg et kraftig stikk når jeg strakk meg, og da stusset jeg på om det var festesmerter. I dag har jeg hatt trykk når jeg tisser, stråling i lårene og stikking i siden. Ryggsmertene fra sist svangerskap dukket opp i går og da begynte jeg å lure veldig. Litt kviser, luft i magen og halsbrann, men disse hadde jeg litt sist mnd også så de gjorde bare at jeg var redd tanta meldte sin ankomst.
Første gang jeg bruker wild yam, så har lurt på om det var det som lagde mye av symptomene, men ser ut som det var spiren gitt! :)
 
Last edited:
Her er jeg 7 dpo (hvis appen har rett) og kjenner ENDELIG noe - murringer. Murringer kan bety så mangt. Hadde jeg hatt El-tester hadde jeg faktisk sjekket om det var El på gang. Tror fortsatt egentlig ikke den har vært. Ellers masse tynn utflod både i dag og i går. Vil så gjerne vite hvor i syklus jeg er og om vi faktisk traff :nailbiting::nailbiting:
 
Hatt en del, noe tilfeldig og noe som fikk meg til å stusse. To dager har jeg hatt KRAFTIGE mensmurringer i mage og rygg. Kjentes ut som noe romsterte i livmoren, fikk avsmak på kaffe, og hard mage de 2 siste dagene. Dag 5 fikk jeg et kraftig stikk når jeg strakk meg, og da stusset jeg på om det var festesmerter. I dag har jeg hatt trykk når jeg tisser, stråling i lårene og stikking i siden. Ryggsmertene fra sist svangerskap dukket opp i går og da begynte jeg å lure veldig. Litt kviser, luft i magen og halsbrann, men disse hadde jeg litt sist mnd også så de gjorde bare at jeg var redd tanta meldte sin ankomst.
Første gang jeg bruker wild yam, så har lurt på om det var det som lagde mye av symptomene, men ser ut som det var spiren gitt! :)
Gøy med så masse symptomer da! :)
 
Gøy med så masse symptomer da! :)
Veldig! Hadde masse sist mnd også, men da var det jo ikke klaff. Men de smertene jeg har hatt er ikke innbilning! Så når jeg Googlet stråling i lårene og leste mange hadde det så måtte jeg bare teste. Så sterk som streken var så hadde jeg nok fått positiv 8 dpo denne gangen, så tenkte teste med monitoren i morgen. Den krever jo 50ml så det kan bli spennende!
 
Veldig! Hadde masse sist mnd også, men da var det jo ikke klaff. Men de smertene jeg har hatt er ikke innbilning! Så når jeg Googlet stråling i lårene og leste mange hadde det så måtte jeg bare teste. Så sterk som streken var så hadde jeg nok fått positiv 8 dpo denne gangen, så tenkte teste med monitoren i morgen. Den krever jo 50ml så det kan bli spennende!
Det slår hvert fall ut på digital nå :)
 
Hatt en del, noe tilfeldig og noe som fikk meg til å stusse. To dager har jeg hatt KRAFTIGE mensmurringer i mage og rygg. Kjentes ut som noe romsterte i livmoren, fikk avsmak på kaffe, og hard mage de 2 siste dagene. Dag 5 fikk jeg et kraftig stikk når jeg strakk meg, og da stusset jeg på om det var festesmerter. I dag har jeg hatt trykk når jeg tisser, stråling i lårene og stikking i siden. Ryggsmertene fra sist svangerskap dukket opp i går og da begynte jeg å lure veldig. Litt kviser, luft i magen og halsbrann, men disse hadde jeg litt sist mnd også så de gjorde bare at jeg var redd tanta meldte sin ankomst.
Første gang jeg bruker wild yam, så har lurt på om det var det som lagde mye av symptomene, men ser ut som det var spiren gitt! :)
Er inne å sniker litt:) gratulerer ❤️ Når sluttet du på wild yam? Om jeg kan spørre ? Jeg er så engstelig for å bruke det igjen for jeg mista når jeg slutta på de! Om det har sammenheng vet jeg ikke men har lyst til å kanskje prøve igjen med de:facepalm: fortsetter du med de ut i svangerskapet eller hva tenker du? Frøyaklinikken mener man kan ta det ut i svangerskapet til 12 uke! Men noen sier at man ikke kan det! Men å trappe ned selvfølgelig før man slutter helt:)
 
Er inne å sniker litt:) gratulerer ❤️ Når sluttet du på wild yam? Om jeg kan spørre ? Jeg er så engstelig for å bruke det igjen for jeg mista når jeg slutta på de! Om det har sammenheng vet jeg ikke men har lyst til å kanskje prøve igjen med de:facepalm: fortsetter du med de ut i svangerskapet eller hva tenker du? Frøyaklinikken mener man kan ta det ut i svangerskapet til 12 uke! Men noen sier at man ikke kan det! Men å trappe ned selvfølgelig før man slutter helt:)
Tusen takk :) har ikke sluttet enda. Er bare 10dpo og hadde ikke planlagt test i dag.er selv redd for å slutte, men tok bare en i dag. Har tatt 4 stk 1-5 dpo, 3 på dag 6 og de siste dagene bare 2. Planen er å ta en i morgen. Også hoppe over lørdag og en søndag. Da får jeg fin nedtrapping. Valgte å ikke ta så store doser da jeg frykter det kan få negativt utfall:) kanskje du kan prøve det? Hvor mange tok du sist?
 
Last edited:
Nå tørr jeg sette meg på gravid. Denne krever jo en del hcg for å bli positiv:smiley-angelic001:happy093
 

Vedlegg

  • IMG_20200403_063828.jpg
    IMG_20200403_063828.jpg
    18,6 KB · Visninger: 67
Back
Topp