Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo og blenda test. Vet jo at det godt kan være for tidlig, men man mister jo motet litt Har noen småting som kan være symptomer, men det kan jo også være helt tilfeldig! Mye kviser, tidvis støl/mensverk, kjenner det litt i korsrygg også, bittelitt stikkinger og veldig svingende humør. I natt våknet jeg ekstremt kvalm, men klarte å sove videre, litt kvalm igjen da jeg våknet imorges, men kom seg etter mat. Spennende tider. Føler det er ekstra viktig/ønsket å få positiv test denne gangen, for dette er siste mulighet for baby i 2020, og det er jo det jeg har planlagt og sett for meg hele tiden
Det er helt klart en babystrek!?!? Den er jo knall rosa8 DPO har redigert kontrasten bittelitt sterkere. Håper ikke det bare er meg som ser rosa strek
Ååå har redigert den bittelitt sterkere i kontrast, men har ikke fått sånn på noen av de andre fra babyplan de siste dageneDet er helt klart en babystrek!?!? Den er jo knall rosa
Så sterk strek så tidlig må jo gå rette veien. Trenger ikke myse eller zoome inn for å se denÅåå har redigert den bittelitt sterkere i kontrast, men har ikke fått sånn på noen av de andre fra babyplan de siste dagene
8 DPO har redigert kontrasten bittelitt sterkere. Håper ikke det bare er meg som ser rosa strek
Ser du skygge på din? Jeg får skygge på min fra Make Sure. La ut bilde i går. Ikke blitt noe sterkere på 3 dager.
Blææææ! Teite skyggerHvis jeg virkelig leter så ser jeg skygger på mine også, men tok en grundig kikk på dem før jeg testet, og strekfeltene er ganske synlige, så litt skygge er kanskje ikke til å unngå
8 DPO har redigert kontrasten bittelitt sterkere. Håper ikke det bare er meg som ser rosa strek
Takk jaa, den er jo redigert litt sterkere, men synlig i virkeligheten. utrolig spennendeGratulerer! Veldig sterk strek til å bare være 8 dpo
Blææææ! Teite skygger
Jepp! Nistirrer alltid på testene fra alle slags vinkler, men samtidig har jeg en stemme i hodet som sier at det ikke er en reell strek der, for da hadde jeg sett den uten å
måtte lete ihjel Venter fortsatt på at to fine rosa streker skal lyse mot meg. Kanskje imorgen?! Kjenner litt forskjellig denne pp-en som kan være symptomer. Går litt i ball for meg alle disse mnd vi har prøvd, men sånn på stående fot kan jeg ikke huske at jeg har hatt det slik før. Samtidig så hadde jeg ingen symptomer den mnd det klaffet med førstemann Vi får se! 9 dpo imorgen.
Gravid gratulere8 DPO har redigert kontrasten bittelitt sterkere. Håper ikke det bare er meg som ser rosa strek
Hvordan går det med dere alle sammen? Jeg er så utrolig utålmodig allerede nå, jeg kjenner av og på med murringer nesten hele tiden! Nå er det 9 dpo og jeg klarte ikke å holde meg så tok en test i morges som var helt blendahvit... Jeg sluttet på minipiller for 4 uker siden og fikk eggløsning 3 uker på dagen etter det, så jeg er veldig spent på hva som venter nå! Er klar over at dette kan ta lang tid, men klarer jo ikke la være å håpe