Ikm uke 15

Spennende å følge med, krysser fingrene for mange positive tester her inne framover!:smiley-angelic001

Jeg er 9dpo i dag, satser på at vente til 12dpo med å teste. Har ikke helt troen denne måneden :p EL var litt senere enn appen, så har IKM 11./12. tror jeg.

8 dpo og blenda test. Vet jo at det godt kan være for tidlig, men man mister jo motet litt:p Har noen småting som kan være symptomer, men det kan jo også være helt tilfeldig! Mye kviser, tidvis støl/mensverk, kjenner det litt i korsrygg også, bittelitt stikkinger og veldig svingende humør. I natt våknet jeg ekstremt kvalm, men klarte å sove videre, litt kvalm igjen da jeg våknet imorges, men kom seg etter mat. Spennende tider. Føler det er ekstra viktig/ønsket å få positiv test denne gangen, for dette er siste mulighet for baby i 2020, og det er jo det jeg har planlagt og sett for meg hele tiden:oops:

Ser du skygge på din? Jeg får skygge på min fra Make Sure. La ut bilde i går. Ikke blitt noe sterkere på 3 dager.

Andre med streksyn? Haha føler jeg ser streker på alt idag. Plutselig ser jeg noe, snur jeg litt på testen er den borte:wtf::wtf: sikkert bare innbilning for ønsket er så stort! I tillegg har jeg en drittdag med mye menssmerter og drittsur! Stakkars mannen måtte ut å gå den tur og lufte seg litt :eek:

8 DPO:wideyed: har redigert kontrasten bittelitt sterkere. Håper ikke det bare er meg som ser rosa strek:Heartpink
s9rajO.jpg

Ser du skygge på din? Jeg får skygge på min fra Make Sure. La ut bilde i går. Ikke blitt noe sterkere på 3 dager.

Hvis jeg virkelig leter så ser jeg skygger på mine også, men tok en grundig kikk på dem før jeg testet, og strekfeltene er ganske synlige, så litt skygge er kanskje ikke til å unngå:D

Blææææ! Teite skygger :facepalm:

Jepp! Nistirrer alltid på testene fra alle slags vinkler, men samtidig har jeg en stemme i hodet som sier at det ikke er en reell strek der, for da hadde jeg sett den uten å
måtte lete ihjel:p Venter fortsatt på at to fine rosa streker skal lyse mot meg. Kanskje imorgen?!:D:angelic: Kjenner litt forskjellig denne pp-en som kan være symptomer. Går litt i ball for meg alle disse mnd vi har prøvd, men sånn på stående fot kan jeg ikke huske at jeg har hatt det slik før. Samtidig så hadde jeg ingen symptomer den mnd det klaffet med førstemann:p Vi får se! 9 dpo imorgen.

Jepp! Nistirrer alltid på testene fra alle slags vinkler, men samtidig har jeg en stemme i hodet som sier at det ikke er en reell strek der, for da hadde jeg sett den uten å
måtte lete ihjel:p Venter fortsatt på at to fine rosa streker skal lyse mot meg. Kanskje imorgen?!:D:angelic: Kjenner litt forskjellig denne pp-en som kan være symptomer. Går litt i ball for meg alle disse mnd vi har prøvd, men sånn på stående fot kan jeg ikke huske at jeg har hatt det slik før. Samtidig så hadde jeg ingen symptomer den mnd det klaffet med førstemann:p Vi får se! 9 dpo imorgen.

Krysser fingrene!

Her er nye eltester bestilt og jeg har kontaktet gyn for time. Vært gravid 8 ganger og alltid på første forsøk. Nå har vi prøvd 6 pp uten klaff så redd for at noe er galt. Baby i januar 2021 er fint det og, men aldersforskjellen øker fort. Vi absolutt ikke ha mer enn 2 år.

10 dpo, klarte ikke la vær å teste. Blenda test og menssmertene har tatt seg litt opp de siste dagene :/ Tenker TR er på vei og jeg må innstille hodet på 2021-baby:taunt014

Jeg er ganske sikker på at jeg ser noe her. Er 9dpo og dette er en rfsu test. (Ikke tidlig) har bestilt babyplan sine også, men ikke kommet enda. Er ikke helt planlagt det her:dead:

Vedlegg

• 63B29BA6-32E6-4B8D-8E89-A2F26B60444B.png
    63B29BA6-32E6-4B8D-8E89-A2F26B60444B.png
    79,2 KB · Visninger: 100
Hvordan går det med dere alle sammen? :Heartpink Jeg er så utrolig utålmodig allerede nå, jeg kjenner av og på med murringer nesten hele tiden! Nå er det 9 dpo og jeg klarte ikke å holde meg så tok en test i morges som var helt blendahvit... Jeg sluttet på minipiller for 4 uker siden og fikk eggløsning 3 uker på dagen etter det, så jeg er veldig spent på hva som venter nå! Er klar over at dette kan ta lang tid, men klarer jo ikke la være å håpe :love017

Hvordan går det med dere alle sammen? :Heartpink Jeg er så utrolig utålmodig allerede nå, jeg kjenner av og på med murringer nesten hele tiden! Nå er det 9 dpo og jeg klarte ikke å holde meg så tok en test i morges som var helt blendahvit... Jeg sluttet på minipiller for 4 uker siden og fikk eggløsning 3 uker på dagen etter det, så jeg er veldig spent på hva som venter nå! Er klar over at dette kan ta lang tid, men klarer jo ikke la være å håpe :love017

Det er lov å håpe!:happy: Lykke til!
Jeg er 12/13 dpo og hadde et vanvittig dropp i tempen i dag. Så da regner jeg med at tr er på vei om en dag eller to.. Orket ikke teste i dag, hadde negative testet i går og forrigårs.. Så da blir det vel pp9 om ikke lenge.

Back
Topp