Ikm uke 15

Testet, blenda... :rolleyes: Veldig tydelig evap-linje. Sikker på at det bare er den jeg ser på testen. Tok bilde av testen før jeg brukte den og etterpå. Ser jo noe, men det gjorde jeg jo før jeg tok den også:hilarious:
Æsj! Så kjipt! :( Hvor mange dpo?

Fikk nettopp babynyheter fra en av mine nærmeste venninner. Måtte late som jeg var sykt glad på hennes vegne. Håpet jeg ikke skulle komme dit igjen denne gangen :(

Oioi, da er det gode muligheter for positiv test da?!:D

Ikke godt å si. Kjenner ingenting. Fått litt større og tyngre pupper og en del utflod bare. Tegn på at El har vært, men umulig å vite noe mer. Det murrer ikke engang. Har jeg ikke fått mensen ila uka så tar jeg en test på mandag

Fikk nettopp babynyheter fra en av mine nærmeste venninner. Måtte late som jeg var sykt glad på hennes vegne. Håpet jeg ikke skulle komme dit igjen denne gangen :(

10 dpo, så har egentlig gitt opp kjenner jeg. Blir ikke baby i år. Skjønner hva du mener, syntes det popper opp gravide både her og der. Klart man unner andre det, men er allikevel sårt og vanskelig å glede seg på andres vegne når man prøver og prøver selv. Det blir vår tur engang også:Heartred

10 dpo, så har egentlig gitt opp kjenner jeg. Blir ikke baby i år. Skjønner hva du mener, syntes det popper opp gravide både her og der. Klart man unner andre det, men er allikevel sårt og vanskelig å glede seg på andres vegne når man prøver og prøver selv. Det blir vår tur engang også:Heartred
Januarbaby er nok veldig fint det også :Heartred

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg fikk vite det samme i dag.. tredje venninnen som blir gravid på kort tid. Svir litt :( Krysser fingrene for at det blir oss snart!!

Testet, blenda... :rolleyes: Veldig tydelig evap-linje. Sikker på at det bare er den jeg ser på testen. Tok bilde av testen før jeg brukte den og etterpå. Ser jo noe, men det gjorde jeg jo før jeg tok den også:hilarious:
Jeg ser strek! ❤️ Veldig svak, men kan tyde noe.

Vedlegg

• IMG_20200407_223037.jpg
    IMG_20200407_223037.jpg
    27 KB · Visninger: 98
Hallo igjen, testetøsen her!:angelic:
Måtte jo ta en siste ikveld før jeg kryper til køys. Syntes å aaaane noe innenfor fristen, men ikke noe klart svar. 15 minutter senere ser den slik ut. Utvannet urin, 10 dpo kveld, 25 i sensitivitet. Kan noen bare si at dette er begynnelsen på noe?!:p Føler den er svakere i virkeligheten enn hva bildene gir uttrykk for, men håpet vokser jo litt... Dette er nervepirrende dager altså!

Vedlegg

• C04D264A-9C8C-49CF-96AF-1C69557C04CC.jpeg
    C04D264A-9C8C-49CF-96AF-1C69557C04CC.jpeg
    24,7 KB · Visninger: 123
  • 7060E71C-D57F-47A5-98C1-E626D61EA442.jpeg
    7060E71C-D57F-47A5-98C1-E626D61EA442.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 124
Måtte jo ta en siste ikveld før jeg kryper til køys. Syntes å aaaane noe innenfor fristen, men ikke noe klart svar. 15 minutter senere ser den slik ut. Utvannet urin, 10 dpo kveld, 25 i sensitivitet. Kan noen bare si at dette er begynnelsen på noe?!:p Føler den er svakere i virkeligheten enn hva bildene gir uttrykk for, men håpet vokser jo litt... Dette er nervepirrende dager altså!

Tenker test i morgen tidlig blir avgjørende. Krysser fingrene!

Nei det va ikkje evap linjen eg såg. Det va en strek der streken ska ver :) å du ser den mye bedre her. Du e nok gravid ❤️

Jeg kan settes på «ikke gravid». Fikk negativ test i morges og fikk nettopp mensen. :banghead: Gikk ikke denne gangen heller... Prøver å fatte nytt mot. Må tro på at det vil gå til slutt. Heier på dere andre!:)

Tatt flere tester idag fordi jeg søren meg ikke klarer å se om det er streker eller bare skygge/evap. Den siste jeg tok nå nettopp er tydeligere enn de andre, jeg ser den på en armlengdes avstand, men søren meg ikke sikker på om den er rosa eller grå. Syns den er mer tydelig enn bare en evaplinje. Føler meg gravid i kroppen, men hodet er helt uenig for jeg har jo ikke helt troen. Har en del symptomer, som gjør at jeg føler meg gravid. Streken dukket opp med en gang og ble mer og mer tydelig (fortsatt svak!) Har digital liggende, men om jeg så skulle vært gravid slår den neppe ut på så svak strimmel uansett...

Vedlegg

• 0610AAB6-8512-4D8A-8C99-AE0577EBBD0F.jpeg
    0610AAB6-8512-4D8A-8C99-AE0577EBBD0F.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 113
  • 0F2AFE94-6BEF-4E67-9391-46C3DFF3ADC7.jpeg
    0F2AFE94-6BEF-4E67-9391-46C3DFF3ADC7.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 109
Back
Topp