Ikm uke 15

12/14dpo og negativ test. Blir nok tr igjen på onsdag eller fredag. Lang pp også, den blir minst 40 dager lang. Så nå omstiller jeg hodet til å forberede oss til pp 21.

Jeg kan egentlig bare settes på tr nå. Men lykke til alle andre i gruppa, håper på mange positive tester denne uka :happy:

8 DPO:wideyed: har redigert kontrasten bittelitt sterkere. Håper ikke det bare er meg som ser rosa strek:Heartpink
s9rajO.jpg
Tatt ny test i dag?? :)

9 dpo. Tok en tidligtest før jobb idag tidlig, syntes jeg kaaanskje kunne skimte noe, men så svakt at jeg ikke kunne si noe sikkert. Sjekket testen igjen nå, og nå er det en strek der. Tynn, ujevn og rosa. Helt definitivt ugyldig, men håpet stiger jo bittelitt når jeg ikke har antydning til dette på de andre testene jeg har tatt denne gangen. Måtte ta en ny test nå, utvannet urin, tom for tidligtester så dette er 25 i sensitivitet. Syntes jeg kan aaaane noe veldig veldig svakt her, men godt mulig synsbedrag:p Blir spennende å teste igjen.

Vedlegg

• 58437A82-69B6-4E9F-A3E9-6D12991BEDFA.jpeg
    58437A82-69B6-4E9F-A3E9-6D12991BEDFA.jpeg
    25 KB · Visninger: 122
9 dpo. Tok en tidligtest før jobb idag tidlig, syntes jeg kaaanskje kunne skimte noe, men så svakt at jeg ikke kunne si noe sikkert. Sjekket testen igjen nå, og nå er det en strek der. Tynn, ujevn og rosa. Helt definitivt ugyldig, men håpet stiger jo bittelitt når jeg ikke har antydning til dette på de andre testene jeg har tatt denne gangen. Måtte ta en ny test nå, utvannet urin, tom for tidligtester så dette er 25 i sensitivitet. Syntes jeg kan aaaane noe veldig veldig svakt her, men godt mulig synsbedrag:p Blir spennende å teste igjen.

Ojj så spennende!!! :D Kan du legge ut bilde av den som har tørket inn?

Hvordan går det med dere alle sammen? :Heartpink Jeg er så utrolig utålmodig allerede nå, jeg kjenner av og på med murringer nesten hele tiden! Nå er det 9 dpo og jeg klarte ikke å holde meg så tok en test i morges som var helt blendahvit... Jeg sluttet på minipiller for 4 uker siden og fikk eggløsning 3 uker på dagen etter det, så jeg er veldig spent på hva som venter nå! Er klar over at dette kan ta lang tid, men klarer jo ikke la være å håpe :love017
Her går det bra, litt utålmodig not spent men holder meg unna testing siden jeg synes negativ test nesten er verre enn TR :D
Lov å håpe da, det kan jo gå fort også! Lett å bli revet med i prøvinga, det er jo så spennende dette :rolleyes: Krysser fingrene for at det blir mange gravide her denne uka :)

Ojj så spennende!!! :D Kan du legge ut bilde av den som har tørket inn?

Er litt spennende, men har is i magen enda. Er jo veldig ugyldig :shifty: Tynn og litt ujevn, men fargen er ihvertfall riktig, men ser den ser grå ut når jeg laster bildet opp her:p

Vedlegg

• 6DD3017F-22AD-4BB5-BF28-63D5CD00F1AF.jpeg
    6DD3017F-22AD-4BB5-BF28-63D5CD00F1AF.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 111
Det murrer og murrer! Hadde egentlig ikke trua denne mnd, ingen god følelse... men har en del symptomer, men det vet jeg at man kan ha uten at det betyr noe. Og symptomene kan like gjerne være TR-relatert, selv om det er uvanlig at jeg får det så lenge før. Dpo-land, du er både spennende og dritt!:p

Det murrer og murrer! Hadde egentlig ikke trua denne mnd, ingen god følelse... men har en del symptomer, men det vet jeg at man kan ha uten at det betyr noe. Og symptomene kan like gjerne være TR-relatert, selv om det er uvanlig at jeg får det så lenge før. Dpo-land, du er både spennende og dritt!:p
Hadde ingen god følelse jeg heller,men når jeg på dag to hadde masse murringer, en uke før ikm som er uvanlig for meg, ante jeg at det måtte være noe! Det var altså så intenst. Ene dagen holdt det på i to timer i rygg og mage, fikk positiv test samme dag :) krysser fingrene for en tydligere, rosa strek i morgen! :)

Hadde ingen god følelse jeg heller,men når jeg på dag to hadde masse murringer, en uke før ikm som er uvanlig for meg, ante jeg at det måtte være noe! Det var altså så intenst. Ene dagen holdt det på i to timer i rygg og mage, fikk positiv test samme dag :) krysser fingrene for en tydligere, rosa strek i morgen! :)

Hadde vært fantastisk med to streker imorgen! Grugleder meg til å teste, er så kjipt når de er negative. Sååå klar for å bli gravid nå! Klarer ikke helt å tro at det skal ha klaffet:rolleyes:

6D5E0896-09D0-4F35-8EEC-CF9B5E832FA7.jpeg
Trenger tolke-hjelp. Tok en Babyplan early test i dag, 13 (eller 12?) dpo. Klarer å skimte noe, men er veldig usikker. Ser dere noe? Har croppet bildet og trykket på «forbedre» i redigering, så ble litt mørkere enn originalen. Har Ikm i dag, egentlig, men ingen tegn til tr enda...

Tatt ny test i dag?? :)
Jaa tatt nye tester, kun på morningen. Og på de kan jeg så viiiidt skimte noe. Så tenker å prøve på ettermiddagen i dag, var da jeg fikk den tydelige rosa streken jeg la ut her sist:D føler meg fortsatt gravid så håper jeg får se en rosa fin strek snart igjen:rolleyes:

Ingen tegn på tr enda. Det tyder på at EL var forsinket denne måneden. Da må den ha vært etter CD17 engang hvilket betyr at jeg er maks 10 dpo.

Hallo?? Har du testet?? :D

Testet, blenda... :rolleyes: Veldig tydelig evap-linje. Sikker på at det bare er den jeg ser på testen. Tok bilde av testen før jeg brukte den og etterpå. Ser jo noe, men det gjorde jeg jo før jeg tok den også:hilarious:

Vedlegg

• BDFC9F96-2FB0-4A5B-AFFA-271CFBDB0D1B.jpeg
    BDFC9F96-2FB0-4A5B-AFFA-271CFBDB0D1B.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 84
  • 8B6E7655-4A4C-48C3-98DA-AE255FAEB173.jpeg
    8B6E7655-4A4C-48C3-98DA-AE255FAEB173.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 99
Last edited:
Back
Topp