Ikm uke 15

Postet denne akkurat i dagboken min, men legger ut her og. :hilarious:

b_Uw68B2.png

10 dpo i dag i følge FF.
Jeg leste om de kurvene som går veldig små skritt oppover, at det kan ha noe med lavt progesteron-nivå å gjøre. Har noen av dere hørt om dette? Håper det skyter til værs i morgen! :Heartred

6 dpo idag, hvis jeg har hatt EL, har verket litt i egggstokkområdet helt siden antatt EL-dag. Aldri opplevd før, redd kroppen jobber iherdig med å slippe egget enda. Siden igår kveld har jeg kjent tendenser til mensenverk, ikke den klassiske murringen, men mer sånn støl følelse jeg får ifm mensen. Har hatt litt stikkinger også. Noen andre som kjenner på noe som kan være symptomer?

Tusen takk :) har ikke sluttet enda. Er bare 10dpo og hadde ikke planlagt test i dag.er selv redd for å slutte, men tok bare en i dag. Har tatt 4 stk 1-5 dpo, 3 på dag 6 og de siste dagene bare 2. Planen er å ta en i morgen. Også hoppe over lørdag og en søndag. Da får jeg fin nedtrapping. Valgte å ikke ta så store doser da jeg frykter det kan få negativt utfall:) kanskje du kan prøve det? Hvor mange tok du sist?
Jeg husker ikke hvor mange jeg tok men tror jeg tok 3 morgen og kveld noen dager trappet ned til 2 morgen og kveld og etter det trappet jeg ned til 1 morgen og kveld også 1 en gang om dagen! Men om jeg aborterte var pga wy eller ikke kan jeg jo ikke si! Men etter jeg har lest flere som mister etter å ha sluttet så blir man jo litt urolig? Men uansett! Så lurer jeg på om jeg skal hvertfall ta det en ukes tid etter el også ha en uke uten! Jeg har ikke bestemt meg helt ennå hvordan jeg skal gjøre det ennå:) el på onsdag etter mine beregninger :) så har litt tid på å Google og bestemme meg ❤️ Lykke til med graviditeten ❤️ Tvi tvi på at det blir en terminspire :)❤️

Jeg husker ikke hvor mange jeg tok men tror jeg tok 3 morgen og kveld noen dager trappet ned til 2 morgen og kveld og etter det trappet jeg ned til 1 morgen og kveld også 1 en gang om dagen! Men om jeg aborterte var pga wy eller ikke kan jeg jo ikke si! Men etter jeg har lest flere som mister etter å ha sluttet så blir man jo litt urolig? Men uansett! Så lurer jeg på om jeg skal hvertfall ta det en ukes tid etter el også ha en uke uten! Jeg har ikke bestemt meg helt ennå hvordan jeg skal gjøre det ennå:) el på onsdag etter mine beregninger :) så har litt tid på å Google og bestemme meg ❤️ Lykke til med graviditeten ❤️ Tvi tvi på at det blir en terminspire :)❤️
Ja, jeg er redd for det jeg også. Derfor eg ikke har tatt så mye for da er det letter å trappe ned og kroppen har fått mindre dose. Om det var det som gjorde det, eller ikke vet jeg ikke. Som med din sa. Er jo aldri godt å si, men jeg ville ikke kjørt på med full dose iafall. Ser noen oppskrifter og tenker det er voldsom sidene en egentlig ikke skal ta etter positiv test?! Stå masse forskjellig på nett, så jeg tok en i dag og hopper over i morgen. Har ikm onsdag så det blir godt å komme forbi den dagen iallfall! Du har nå litt tid på deg så ser du hva du satser på! Takk for det, håper virkelig det ja! :)

9 dpo idag, og negativ test imorges:( håper sånn at det klaffer denne mnd, så mister håpet litt. Men gir ikke opp før tr kommer. Hvordan går det med dere andre?

9 dpo idag, og negativ test imorges:( håper sånn at det klaffer denne mnd, så mister håpet litt. Men gir ikke opp før tr kommer. Hvordan går det med dere andre?

9 dpo er fortsatt veldig tidlig, håpet er ikke ute:D Imorgen er jeg 7 dpo, så har ikke planer om å teste enda, er jo veldig tidlig. Men når jeg sitter på do imorgen tidlig og tenker på alle testene jeg har på lur er det ikke utenkelig at jeg ryker på en allikevel:p Testegal? Jepp! Skal du teste igjen imorgen? Har du noen symptomer på noe?:D

07A5D833-60A0-493C-A257-CEC0A87116A2.jpeg
Får samme type skygge på make sure som jeg gjør på babyplan. Tidlig testing er egentlig sykt teit :facepalm: Ser skyggen ganske greit selv, men den blir borte på bildet. Vet ikke om dere ser den jeg? Er 8 dpo.

9 dpo. Fortsatt en skygge i dag. Altså jeg tror jo ikke det er noe på gang. Kjenner NADA på kroppen. Virkelig ingenting. Fant aldri EL og bare hatt sex 3 ganger denne mnd. Så får man sånne skygger også blir man likevel revet litt med. Her er mange bilder som dere kan analysere med meg på :hilarious: Ser at kvaliteten blir forringet, men dere kan jo prøve :confused005

4E6C6B0C-7746-4605-BFD8-7496254CD4CC.jpeg
2F37974A-382B-40C6-8BB3-F7769709262A.jpeg
A6169778-D486-4FF7-9EBE-6EEED8D4868F.jpeg
5A12AEA7-672E-43C6-BC68-112411ADDBA4.jpeg
DC6DDF53-C83B-4BD7-BFDD-D3B73ECED9BC.jpeg

8 dpo og kjenner antydninger til svaaake menssmerter. Hadde likt sist måned, så har ikke tro på denne måneden :/

9 dpo er veldig tidlig, ikke alle som får positiv før IKM en gang krysser fingrene for deg!

Her går det bare fint, ingen testetrang heller så venter nok på IKM. Er bare 8 dpo i dag, men kjente stikkinger i underlivet/livmorområdet plutselig - så håper det er noe på gang!

10/11 dpo og blenda test. :( Søren og..

b_4KPPAX.png
20200404_183744.jpg

Jeg er 10 dpo i dag, og skal prøve å teste i morgen..! (Har ikke testet i dag). Har hatt en god del smerter i nedre del av magen, så lurer veldig på om det kan være et symptom. Men forrrige måned trodde jeg det samme, og da kom tr. Jaja. Får leve i håpet, enn så lenge! :love2

9 dpo er fortsatt veldig tidlig, håpet er ikke ute:D Imorgen er jeg 7 dpo, så har ikke planer om å teste enda, er jo veldig tidlig. Men når jeg sitter på do imorgen tidlig og tenker på alle testene jeg har på lur er det ikke utenkelig at jeg ryker på en allikevel:p Testegal? Jepp! Skal du teste igjen imorgen? Har du noen symptomer på noe?:D
Kjenner jeg meg rett så blir det nok ny test i morgen tidlig ja. Har endel symptomer, men pleier ha det før mensen så vanskelig og si. Mye murring i magen og veldig såre brystvorter.

Jeg er 10 dpo i dag, og skal prøve å teste i morgen..! (Har ikke testet i dag). Har hatt en god del smerter i nedre del av magen, så lurer veldig på om det kan være et symptom. Men forrrige måned trodde jeg det samme, og da kom tr. Jaja. Får leve i håpet, enn så lenge! :love2
Samme her, er liksom samme symptomer på både graviditet og tr, vanskelig og skille mellom alle symptomer. Krysser fingrene for oss alle og håper det klaffer. Merker jeg mister litt håpet, men gir ikke opp enda!!

11 dpo og blenda test i dag.. Kjedelig. Men prøver igjen i morgen. Lykke til, til dere andre! :Heartpink

Samme her! 11/12 dpo (appene er uenige) og blenda.. Krysser fingrene for oss!

8 dpo og blenda test. Vet jo at det godt kan være for tidlig, men man mister jo motet litt:p Har noen småting som kan være symptomer, men det kan jo også være helt tilfeldig! Mye kviser, tidvis støl/mensverk, kjenner det litt i korsrygg også, bittelitt stikkinger og veldig svingende humør. I natt våknet jeg ekstremt kvalm, men klarte å sove videre, litt kvalm igjen da jeg våknet imorges, men kom seg etter mat. Spennende tider. Føler det er ekstra viktig/ønsket å få positiv test denne gangen, for dette er siste mulighet for baby i 2020, og det er jo det jeg har planlagt og sett for meg hele tiden:oops:

Vedlegg

• 7A91918A-DF56-488C-B2CB-930AA256CE8D.jpeg
    7A91918A-DF56-488C-B2CB-930AA256CE8D.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 72
Back
Topp