Ja, de er gode på skygger desverreEr tom for tidlig-tester (har vanlige) og tar litt tid i posten, så tok med en fra rfsu på butikken i dag. Tar den i morgen, er da 11-12 dpo. Har ikke brukt de før, men hører en del om skyggestreker på de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de er gode på skygger desverreEr tom for tidlig-tester (har vanlige) og tar litt tid i posten, så tok med en fra rfsu på butikken i dag. Tar den i morgen, er da 11-12 dpo. Har ikke brukt de før, men hører en del om skyggestreker på de?
Ja, de er gode på skygger desverre
IKM 14.04Sniker meg inn her daIKM 14.04
Blenda test idag, men er jo bare 9 dpo![]()
Gud, fikk plutselig skikkelig tak(mensensmerter)Vondt i helle hulla. Nå er det bedre.. Noen andre som kan oppleve det etter EL? Hadde det sist egget slapp fra denne siden..
Men pleier å roe seg etter EL her.
Jeg får det sånn 1-2 dager etter EL, gjorde det sist også nå det slapp fra venstre side. livmortappen er lukket, hadde EL på onsdagJeg har sånne type smerter, men det pleier å vare ca to dager før og på selve EL-dagen. Menssmerteaktig, superømt og oppblåst som regel.Men pleier å roe seg etter EL her.
Hørt at noen har sånne smerter i forbindelse med at en cyste sprekker, men har ingen erfaring med det selv. Krysser fingrene for at det var noe ufarlig hos deg![]()
Si fra hvis du vil skrives opp som beskrivelsen i første innleggSniker meg inn her daIKM 14.04
Blenda test idag, men er jo bare 9 dpo![]()
Babygirl93 - 28 - PP? - B3 - EL 31/3 - IKM 14/4Si fra hvis du vil skrives opp som beskrivelsen i første innlegg![]()
Negativ 8 DPO ihvertfall Jeg kan vel i teorien ikke bli gravid denne pp, fordi vi bare hadde en runde morgenen etter eggløsningsdagen, men klarer allikevel ikke å la være å tenke på at jeg KAN være gravid. Så jeg tester og holder påNegativ 8 DPO ihvertfall
![]()
Da er du på listaBabygirl93 - 28 - PP? - B3 - EL 31/3 - IKM 14/4
Selv om testen er 99% sikker så vet den jo ingenting om feks senere el enn antatt eller om egget har festet seg sentAbsolutt ingenting å se på dagens test heller, så nå tror jeg det er på tide å gi opp. I følge RFSU er den 99 % sikker to dager før forventet mens.. så nå er det bare å vente på mensen
Selv om testen er 99% sikker så vet den jo ingenting om feks senere el enn antatt eller om egget har festet seg senthåpet er ikke ute før tr er der
![]()
Jeg forstår deg godt, hadde nok begynt å gi opp 2 dager før tr selvDet er santføler meg ferdig med testing nå, så nå venter jeg på mensen og tar en ny test hvis den ikke dukker opp. Er første prøveperiode og første syklus etter spiraluttak, så spennende å følge syklusen også egentlig. Håper den fort blir regelmessig
![]()
Jeg forstår deg godt, hadde nok begynt å gi opp 2 dager før tr selvmen har fått positiv 13 dpo og senere også
Håper det klaffer for deg snart!![]()
Det er helt sant, det er like skuffende når tr kommer uansett hvor lenge man har prøvdTusen takkdet er første pp, så forventer ikke positivt resultat enda, men når først ønsket om barn har dukket opp er det klart vi håper veldig
![]()
når man først har bestemt seg for barn skulle man jo helst vært gravid dagen før man bestemte seg