Er du langt unna ikm?Hehe.
Jeg aner ikke når jeg får termin siden jeg fortsatt venter på tr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du langt unna ikm?Hehe.
Jeg aner ikke når jeg får termin siden jeg fortsatt venter på tr
Måtte inn å regne på Mensentermin om det skulle klaffe denne mndn, det blir 24 desember Virker så koselig med julebaby <3 med første ble jeg satt 14 dager tilbake og gikk ett par dager over termin så trenger ikke stemme da.
Måtte inn å regne på Mensentermin om det skulle klaffe denne mndn, det blir 24 desember Virker så koselig med julebaby <3 med første ble jeg satt 14 dager tilbake og gikk ett par dager over termin så trenger ikke stemme da.
11 dager overEr du langt unna ikm?
måtte sjekke jeg også, 19/20 desember her
Åå, håper11 dager over
kjedelig å vente så lenge på tr når man prøver11 dager over
Får håpe det klaffer denne mndmåtte sjekke jeg også, 19/20 desember her
Får håpe det klaffer denne mnd Frister og strikke babyklær, men kanskje litt dumt når man ikke vetSamme her
Får håpe det klaffer denne mnd Frister og strikke babyklær, men kanskje litt dumt når man ikke vet
Jepp. Virker som om kroppen har skippet denne syklusenÅå, håper
kjedelig å vente så lenge på tr når man prøver
Ja av å til kan jo det skje. Ser du etter el hele tiden da eller?Jepp. Virker som om kroppen har skippet denne syklusen
Temper, men ikke merJa av å til kan jo det skje. Ser du etter el hele tiden da eller?
Ja jeg har ikke tenkt til å forberede noe før positiv test. Strikker veldig mye så frister bare så veldig, er jo så mye søtt har du noen fra før eller er det første dere prøver på?Tror jeg roer helt ned med forberedelser til jeg er 100% sikker på at det blir noe spesielt i pp6
Ja jeg har ikke tenkt til å forberede noe før positiv test. Strikker veldig mye så frister bare så veldig, er jo så mye søtt har du noen fra før eller er det første dere prøver på?
Velkommen!Hiver meg med her jeg!
B82 - 38 - PP13 (PP1 etter MA) - B4 - EL 23.03 - IKM 07.04
VelkommenStars1992 - 28 år - PP? - B2 - EL 23.03 - IKM 06.04
Slenger meg på her jeg også