IKM uke 14

Har ikke lyst på desemberbarn, men så har jeg to premature, så vil nesten anta at neste også kommer bittelitt tidlig. Håpe man rekker november, da...
 
Oliventre 32 år PP 1(2) - B2 - EL 25.03, IKM 09.04 Alt er litt ca, hatt en kort blødning etter MA - så vet ikke helt hvordan syklusen ligger an :happy:
TR startet her idag. Skal ringe inn mens til Rikshospitalet i morgen. Men frem til vi kommer i gang med IVF, så slenger jeg meg med her. Selv om vi ikke helt aktivt prøver på egenhånd lenger. Det som skjer, det skjer liksom:)

Nannamor - 33år - PP? - ca EL 27.03 - IKM 10.04
tolilla - 38 - pp6/7 - b3 - el 27/3 - ikm 6/4
Har lagt dere til.
Har også fjernet meg selv, siden jeg fortsatt ikke har fått noe mer blødning. Får se utover uka hvordan det evt blir med positiv test eller blødning.
 
Litt spent på hvor mange som henger seg på i denne ikm gruppa, det er vel flere som velger å hoppe over:p
Tja... Jeg hadde termin i desember med mini, han kom i oktober :p Lite sannsynlig at neste kommer til termin også.
Har ikke lyst på desemberbarn, men så har jeg to premature, så vil nesten anta at neste også kommer bittelitt tidlig. Håpe man rekker november, da...
Mini er og prematur, 6 uker. Og det er sannsynlig med fødsel mellom uke 32 og 37 pga kronisk sykdom hos meg. Svært få går til termin, og går jeg "så lenge" så vil de foretrekke å starte den for å ha kontroll underveis.
 
Tja... Jeg hadde termin i desember med mini, han kom i oktober :p Lite sannsynlig at neste kommer til termin også.

Mini er og prematur, 6 uker. Og det er sannsynlig med fødsel mellom uke 32 og 37 pga kronisk sykdom hos meg. Svært få går til termin, og går jeg "så lenge" så vil de foretrekke å starte den for å ha kontroll underveis.

Er nok sjanse for prematur på dere begge da ja!
Jeg har født 12 dager før og 10 dager etter termin så hadde blitt desemberbaby uansett for min del:rolleyes:
 
Er nok sjanse for prematur på dere begge da ja!
Jeg har født 12 dager før og 10 dager etter termin så hadde blitt desemberbaby uansett for min del:rolleyes:
Hehe. Koselig med baby i mørketid :)
 
Blir ikke letrozol på oss denne pp’en pga vurdering til ivf.. Så vi prøver på egenhånd denne pp’en. Lov å håpe :P
Ser ikke ut til at vi blir mange i denne ikm gruppa :P
 
27mamma27 - 27år - PP2 - B4 - EL22.03? - IKM 07.04.21

Noe usikkert da jeg har hatt en spontanabort nettopp, men blir med her intil videre :happy:
 
Back
Topp