Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliventre 32 år PP 1(2) - B2 - EL 25.03, IKM 09.04 Alt er litt ca, hatt en kort blødning etter MA - så vet ikke helt hvordan syklusen ligger an
TR startet her idag. Skal ringe inn mens til Rikshospitalet i morgen. Men frem til vi kommer i gang med IVF, så slenger jeg meg med her. Selv om vi ikke helt aktivt prøver på egenhånd lenger. Det som skjer, det skjer liksom
Nannamor - 33år - PP? - ca EL 27.03 - IKM 10.04
Har lagt dere til.tolilla - 38 - pp6/7 - b3 - el 27/3 - ikm 6/4
Tja... Jeg hadde termin i desember med mini, han kom i oktober Lite sannsynlig at neste kommer til termin også.Litt spent på hvor mange som henger seg på i denne ikm gruppa, det er vel flere som velger å hoppe over
Mini er og prematur, 6 uker. Og det er sannsynlig med fødsel mellom uke 32 og 37 pga kronisk sykdom hos meg. Svært få går til termin, og går jeg "så lenge" så vil de foretrekke å starte den for å ha kontroll underveis.Har ikke lyst på desemberbarn, men så har jeg to premature, så vil nesten anta at neste også kommer bittelitt tidlig. Håpe man rekker november, da...
Tja... Jeg hadde termin i desember med mini, han kom i oktober Lite sannsynlig at neste kommer til termin også.
Mini er og prematur, 6 uker. Og det er sannsynlig med fødsel mellom uke 32 og 37 pga kronisk sykdom hos meg. Svært få går til termin, og går jeg "så lenge" så vil de foretrekke å starte den for å ha kontroll underveis.
Jeg er 39, så jeg velger å prøve og benytte de eggene jeg harLitt spent på hvor mange som henger seg på i denne ikm gruppa, det er vel flere som velger å hoppe over
Hehe. Koselig med baby i mørketidEr nok sjanse for prematur på dere begge da ja!
Jeg har født 12 dager før og 10 dager etter termin så hadde blitt desemberbaby uansett for min del
Hehe. Koselig med baby i mørketid
Da er det ikke i denne gruppa du hører til dessverre. Her er det fra 6. AprilBk. Pp 1. B3. EL 07.03. Ikm 22.03
Gjort krysser fingrene for en julegave!Jeg kan flyttes til IKM 11.04 med el 28.03. Hvis denne pp klaffer blir det termin rundt julaften
Jeg skal ha planlagt KS uansett, så kan jo bestemme dato litt selvBlir ikke letrozol på oss denne pp’en pga vurdering til ivf.. Så vi prøver på egenhånd denne pp’en. Lov å håpe
Ser ikke ut til at vi blir mange i denne ikm gruppa
Velkommen!Hei jeg melder meg inn her
MammaJ09 - 30år - PP14 - B2 - el 24.03 - ikm 07.04
Håper virkelig det klaffer nå!
Tusen takkVelkommen!
Noen som har begynt å teste etter EL?