IKM uke 14

Kan jeg spørre hva du har tatt og hvor lang tid tok det å få nivåene opp?
Jeg bor i Tyskland, så bestiller noen dråper på Amazon. De er på 25 mikrogram. Tar 20 mikrogram i kalk + 10 mikrogram i multivitamin, som jeg alltid tar. Men det var for lite (ca 1200 IE)
 
Mangojenta - 21 - PP 12 - B1 - EL 20.03 - IKM 04.03

Ble gravid på samme tid som EL er denne mnd i fjor, men endte i MA.. Så hadde vært koselig å ta opp den tråden igjen og få en julebebbis :Heartpink Husker det var helt fantastisk å gå inn i våren og påska med spire i magen! Håper virkelig det blir fullt av positive tester i uke 13 / 14 og mange vårspirer i magene:shy:
Håper denne blir terminspire!
 
Jeg bor i Tyskland, så bestiller noen dråper på Amazon. De er på 25 mikrogram. Tar 20 mikrogram i kalk + 10 mikrogram i multivitamin, som jeg alltid tar. Men det var for lite (ca 1200 IE)
Hmm skal sjekke ut. Nivået mitt var på 52. Ikke superlavt. Men jeg hadde et nivå på 89 sist jeg ble gravid så jeg.
 
Hmm skal sjekke ut. Nivået mitt var på 52. Ikke superlavt. Men jeg hadde et nivå på 89 sist jeg ble gravid så jeg.
Nycoplus har både på 10 og 20 mikrogram. Ellers kan du jo ta tran :p
 
MSE93 - 27 år - PP1 - B2 - EL 27.3 (ca) - IKM 10.4 (ca)

Jeg fødte i april 2020 og har ventet på el/mensen siden i fjor sommer da vi har ønsket to tette. Endelig kom den i dag! Derfor er EL og IKM datoene hos meg litt usikre, men jeg tar utgangspunkt i gammel sykluslengde :)
 
vet ikke helt hvordan denne pp’en blir siden vi skal totalrenovere huset vi tar over. Spørs hvor mye overskudd det blir til babylagingo_O

MarleneO - 30år - PP3 - B3 - el 25.03 - ikm 08.04
 
vet ikke helt hvordan denne pp’en blir siden vi skal totalrenovere huset vi tar over. Spørs hvor mye overskudd det blir til babylagingo_O

MarleneO - 30år - PP3 - B3 - el 25.03 - ikm 08.04
Har lagt deg inn :) lykke til med totalrenovering!
 
MSE93 - 27 år - PP1 - B2 - EL 27.3 (ca) - IKM 10.4 (ca)

Jeg fødte i april 2020 og har ventet på el/mensen siden i fjor sommer da vi har ønsket to tette. Endelig kom den i dag! Derfor er EL og IKM datoene hos meg litt usikre, men jeg tar utgangspunkt i gammel sykluslengde :)
Har lagt deg til :) håper syklusen er stabil. Tester du noe etter El?
 
Har lagt deg til :) håper syklusen er stabil. Tester du noe etter El?
Tusen takk :)
Jeg kommer til å teste ganske fort etter mensen er over for å ikke misse el. Jeg har slitt med mye smerter og murringer av og på siden i fjor høst, så har svidd av endel lapper på el tester :rolleyes: I slutten av februar ble jeg så demotivert av lei av negative el tester at jeg lot alt ligge. Jeg har nok hatt el rett etter det, for nå ca 14 dager etter jeg la fra meg alt kom mensen :confused:
Gleder meg til å starte prøvingen igjen!
 
Tusen takk :)
Jeg kommer til å teste ganske fort etter mensen er over for å ikke misse el. Jeg har slitt med mye smerter og murringer av og på siden i fjor høst, så har svidd av endel lapper på el tester :rolleyes: I slutten av februar ble jeg så demotivert av lei av negative el tester at jeg lot alt ligge. Jeg har nok hatt el rett etter det, for nå ca 14 dager etter jeg la fra meg alt kom mensen :confused:
Gleder meg til å starte prøvingen igjen!
Krysser fingrene for deg!
 
Ingen mer blødning etter spotting for to dager siden, så er ikke på cd 3, men CD 33 idag. Mye kramper i både mage og rygg som når tr er på besøk, men ikke engang antydning til blødning. Får se utover dagen. Lå med varmepute i natt og sov urolig, så gadd ikke ta tempen imorges.
 
Oliventre 32 år PP 1(2) - B2 - EL 25.03, IKM 09.04 Alt er litt ca, hatt en kort blødning etter MA - så vet ikke helt hvordan syklusen ligger an :happy:
 
tolilla - 38 - pp6/7 - b3 - el 27/3 - ikm 6/4
 
Trodde tr kom i går. Men var kun en liten blødning. Første syklus med Letrozol og Ovitrelle. Skulle ikke tro den skulle rote til syklusen når den timer eggløsningen enda mer presist. Negativ gr.test. For et rot:shifty: har vanligvis alltid reg syklus på 28/29 dager.
 
Endelig dro tanta:rolleyes: Blir en tur på butikken i morgen for å hamstre grapefruktjuice! Og muligens en ny temp måler?:)
 
TR startet her idag. Skal ringe inn mens til Rikshospitalet i morgen. Men frem til vi kommer i gang med IVF, så slenger jeg meg med her. Selv om vi ikke helt aktivt prøver på egenhånd lenger. Det som skjer, det skjer liksom:)

Nannamor - 33år - PP? - ca EL 27.03 - IKM 10.04
 
Back
Topp