IKM uke 14

Jeg er i gang! Var spent siden jeg hadde en spontanabort nå nylig, men ser ut til at syklusen er i rute.. blenda LH test for to dager siden, strek idag, langt fra positiv men vet iallefall at det er på gang :happy::happy:
Har hatt en del spontanaborter selv og blir like solt og overasket over hvor fort kroppen henter seg inn igjen! Helt utrolig:)
 
Jeg er på CD9 i dag, vurderer å droppe eggløsningstester osv denne runden. Prøve et litt mer avslappa forhold til det - se om det kan ha noen effekt :P
 
27mamma27 - 27år - PP2 - B4 - EL22.03? - IKM 07.04.21

Noe usikkert da jeg har hatt en spontanabort nettopp, men blir med her intil videre :happy:
Har lagt deg til :) Krysser fingrene for en terminspire!
 
CD 39 idag, og ingen TR enda. Laget jo denne gruppa da jeg trodde TR kom, men så var det bare den ene halve dagen med blødning. Alle g-testene jeg har tatt til nå er negative (siste for 2 dager siden). Tester igjen før påske tenker jeg, og så får jeg heller ta meg en tur til gyn.
 
Jeg er på CD9 i dag, vurderer å droppe eggløsningstester osv denne runden. Prøve et litt mer avslappa forhold til det - se om det kan ha noen effekt :p
Jeg er også på cd9 :) Ca el 23/3, skal bare prøve å få til litt prøving fra i morgen og hver 2-3 dag til jeg føler el er forbi :shy:
 
Jeg har el ca 23/3. men denne runden har jeg ikke tempet og tenker å la el testene ligge denne gang for å se om en litt mer læx stil kan ha noe for seg:hungry:. Merker allerede at jeg har tenkt mye mindre på hele gravidprosjektet sammenlignet med andre pp.
 
Jeg har el ca 23/3. men denne runden har jeg ikke tempet og tenker å la el testene ligge denne gang for å se om en litt mer læx stil kan ha noe for seg:hungry:. Merker allerede at jeg har tenkt mye mindre på hele gravidprosjektet sammenlignet med andre pp.

Her gjør vi det samme denne pp’en. Null temping eller eltesting og heller ingen gtesting før ikm er passert. Tror dette vil gjøre det mer avslappende:smug:
 
Måtte inn å regne på Mensentermin om det skulle klaffe denne mndn, det blir 24 desember:hilarious: Virker så koselig med julebaby <3 med første ble jeg satt 14 dager tilbake og gikk ett par dager over termin så trenger ikke stemme da.
 
Måtte inn å regne på Mensentermin om det skulle klaffe denne mndn, det blir 24 desember:hilarious: Virker så koselig med julebaby <3 med første ble jeg satt 14 dager tilbake og gikk ett par dager over termin så trenger ikke stemme da.
Hehe.

Jeg aner ikke når jeg får termin siden jeg fortsatt venter på tr :p
 
Back
Topp