IKM uke 14

Ikke sikkert det blir noe pp denne mnd likevel :inpain: Er satt opp til å Pfizer, en uke før el:dead: :hungover: Vet jeg burde være glad og takknemlig for å få vaksine men når mensen akkurat har blitt regelmessig frister det lite:grumpy: Men tar heller vaksine enn korona! Men det kunne hende den blir utsatt i 4 uker så alt håp er ikke helt ute
Heller vaksine enn corona ja. Aner ikke når jeg får dessverre, er i risikogruppe, men i den siste (her er de delt i 3,og de er ferdige med gr 1 og holder på med gr 2)
 
Heller vaksine enn corona ja. Aner ikke når jeg får dessverre, er i risikogruppe, men i den siste (her er de delt i 3,og de er ferdige med gr 1 og holder på med gr 2)
Ja, helt klart. Så må bare smøre meg med tolmodighet om det blir vaksine denne uken. Ser forskningen til nå ikke viser skade på forster/fosterutvikling men tror ikke jeg tar sjangsen på det. jeg får pga jobb innen helse. Får håpe du også får snart! Kjenner det blir litt godt å få satt vaksinen også
 
Ja, helt klart. Så må bare smøre meg med tolmodighet om det blir vaksine denne uken. Ser forskningen til nå ikke viser skade på forster/fosterutvikling men tror ikke jeg tar sjangsen på det. jeg får pga jobb innen helse. Får håpe du også får snart! Kjenner det blir litt godt å få satt vaksinen også
Jeg gjør faktisk regning med å få den uansett om jeg er gravid eller ei, siden risikoen for alvorlig sykdom er så høy. Jeg får også influensavaksine i 1. trimester om det er sesong for det.

Men ja, håper det snart er min tur. Svigers har fått den (hun som helsepersonell, han som alvorlig lungesyke).
 
Om noen lurer på hvordan en lang syklus ser ut ved temping er det slik:

Må over på 3 bilder ser jeg :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210315_065440_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210315_065440_com.period.tracker.lite.jpg
    26,1 KB · Visninger: 42
  • Screenshot_20210323_063326_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210323_063326_com.period.tracker.lite.jpg
    28 KB · Visninger: 46
Jeg tror faktisk jeg hører til her inne med dere:)
Fikk positiv el-test i går, for første gang siden MA i desember. Denne gangen blir jeg glad om mensen også kommer, for da er jeg iallefall inne i en slags syklus:joyful:

Nuuni - 35 år - PP11(fortsatt!) - B3 - EL 23.03 - IKM 06.04
 
Jeg tror faktisk jeg hører til her inne med dere:)
Fikk positiv el-test i går, for første gang siden MA i desember. Denne gangen blir jeg glad om mensen også kommer, for da er jeg iallefall inne i en slags syklus:joyful:

Nuuni - 35 år - PP11(fortsatt!) - B3 - EL 23.03 - IKM 06.04
Krysser alt jeg har for deg!
 
Slenger meg med hos dere etter senere eggløsning en antatt. Fortsatt litt krøll i syklus etter MA i januar.

Tomatplante- 34år - PP2 etter MA - B2 - EL ca 23.03 - IKM ca 6.4
 
Slenger meg med hos dere etter senere eggløsning en antatt. Fortsatt litt krøll i syklus etter MA i januar.

Tomatplante- 34år - PP2 etter MA - B2 - EL ca 23.03 - IKM ca 6.4
Velkommen!
 
Første pp jeg ikke bruker el-tester:nailbiting:
Prøvde temping i tillegg, forrige runde, og nå tenkte jeg at det er det jeg skal prøve denne runden:D har fått el-smerter idag, og en del slim. Så da er det eggløsning om rundt et par dager, ca. Hadde lav temp idag tidlig. Er vant med at jeg plutselig får positive tester. Ingen rolig overgang her iflg. el-tester.
-Tenkte egentlig ikke at jeg skulle prøve denne runden, fordi jeg ikke ønsker barn i desember, MEN så har jeg tenkt at jeg må være takknemlig uansett hvem måned termin blir :love2

Er spent på hvordan det går med dere andre:love7
 
Foreløpig har det ikke blitt noe prøving her enda.. Eggløsning skal være ca i dag, så jeg håper det blir noe i kveld:joyful:
 
CD 44, og kan se ut som EL var på cd 37. La inn to temper i ff, og da kom det kryss. Endelig eller så! Ikm blir da om ca 1 uke, 1. April. Og evt termin på baby rundt 11. Desember
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210324_065024_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210324_065024_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    23,2 KB · Visninger: 39
Positiv EL test i går, ovitrelle er satt og aksjene er lagt:chicken: ..legger aksjer i er par dager til, så er det bare å håpe på det beste.

Ha en fin dag alle..! Her skinner sola:flower
 
Positiv EL test i går, ovitrelle er satt og aksjene er lagt:chicken: ..legger aksjer i er par dager til, så er det bare å håpe på det beste.

Ha en fin dag alle..! Her skinner sola:flower
Hurra! Håper for deg!
 
Er ganske sikker på at jeg er 1 dpo idag etter masse elslim og smerter på kvelden igår :woot:

Men, tenkte å begynne testing 8 dpo, altså om 7 dager. Hvordan i huleste skal jeg få tiden til å gå og ikke gå på veggene her hjemme? :banghead::hilarious: I tillegg så må jeg kjøpe tester på fredag for det er da jeg skal til ett sted jeg får kjøpt. Så de kommer jo til å brenne på badet i 5 dager, og jeg går bare hjemme hele dagen :wtf:
 
Er ganske sikker på at jeg er 1 dpo idag etter masse elslim og smerter på kvelden igår :woot:

Men, tenkte å begynne testing 8 dpo, altså om 7 dager. Hvordan i huleste skal jeg få tiden til å gå og ikke gå på veggene her hjemme? :banghead::hilarious: I tillegg så må jeg kjøpe tester på fredag for det er da jeg skal til ett sted jeg får kjøpt. Så de kommer jo til å brenne på badet i 5 dager, og jeg går bare hjemme hele dagen :wtf:
Gi de til mannen :hilarious: og si at han kan gi deg første tirsdag neste uke :D så kan du teste onsdag morgen :p
 
Kommer inn her jeg, selvom jeg nå er i DPO land :p

Ungmamma2017 (men prøver å endre nick) - 20 år - pp1 (men har venta heeelt siden august) - B3 - EL 22.03.21 - IKM 02-05.04.21 :)
 
Last edited:
Kommer inn her jeg, selvom jeg nå er i DPO land :p

Ungmamma2017 (men prøver å endre nick) - 20 år - pp1 (men har venta heeelt siden august) - B3 - EL 22.03.21 - IKM 02.04.21 :)
Velkommen! Men du hører til i uke 13 da :) det er bare min syklus som var på bærtur og jeg startet denne gruppa :p de andre har ikm fra 6. April :)
 
Velkommen! Men du hører til i uke 13 da :) det er bare min syklus som var på bærtur og jeg startet denne gruppa :p de andre har ikm fra 6. April :)

Da beklager jeg hehe, jeg tenkte 2 uker fra el for er usikker på når jeg har IKM... Tullete lutealfase de siste mnd.. I januar var den bare 6 dager, i februar var den 11, så jeg håååper på 11-14 denne måneden :D
 
Back
Topp