IKM uke 14

Da beklager jeg hehe, jeg tenkte 2 uker fra el for er usikker på når jeg har IKM... Tullete lutealfase de siste mnd.. I januar var den bare 6 dager, i februar var den 11, så jeg håååper på 11-14 denne måneden :D
Krysser fingrene for det!
 
Ifølge app (beregner syklus) har jeg eggløsning idag, men stiller meg tvilende pga manglende slim, og ingen andre eggløsningssymptomer... Stress, siden vi har vært skikkelig nøye med å legge inn aksjer denne uka :banghead: vil over i dpo land nå...
 
Ifølge app (beregner syklus) har jeg eggløsning idag, men stiller meg tvilende pga manglende slim, og ingen andre eggløsningssymptomer... Stress, siden vi har vært skikkelig nøye med å legge inn aksjer denne uka :banghead: vil over i dpo land nå...
Håper den ikke er langt unna!
 
Har strekksmerter i ryggen her. Ganske uvanlig til å være meg. Med mini var eneste symptomet jeg hadde smerter, så ille at jeg var på legevakta midt på natta siden jeg ikke kjente smertene igjen :p 8 dpo idag.
 
Fikk akkurat kryss i FF, og det var spot on etter mine egne beregninger. EL 23.03, IKM 05-07.04, så er 3 DPO idag. Kan ofte ha ganske lang lutealfase så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente:angelic:
 
Fikk akkurat kryss i FF, og det var spot on etter mine egne beregninger. EL 23.03, IKM 05-07.04, så er 3 DPO idag. Kan ofte ha ganske lang lutealfase så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente:angelic:
Jeg har 15 dager lutealfase :p og du beregner din til 13-15, og det er ikke så lang, men normal :)
 
Ble ingen prøving her dessverre :shifty: Og nå er garantert el over.. -Så da får vi se neste mnd:Heartred
 
Ellix - 27 år - PP1 etter MA - B1 - EL 25.03 - IKM 06.04

Hopper inne her:)
Positiv el-test i dag tidleg, så reknar med el-smertene kjem i ila kvelden.

Håpar på mangen advents- og julebabyar her inne:rendeer
 
Ellix - 27 år - PP1 etter MA - B1 - EL 25.03 - IKM 06.04

Hopper inne her:)
Positiv el-test i dag tidleg, så reknar med el-smertene kjem i ila kvelden.

Håpar på mangen advents- og julebabyar her inne:rendeer
Velkommen!
 
Positiv EL test i går, ovitrelle er satt og aksjene er lagt:chicken: ..legger aksjer i er par dager til, så er det bare å håpe på det beste.

Ha en fin dag alle..! Her skinner sola:flower
Gøy å sjå "kjentfolk" i gruppa:joyful:
Håpar det går bra med deg etter du mista:Heartred

Håpar me henger vidare i termingruppe igjen om to veker:rolleyes:
 
Gøy å sjå "kjentfolk" i gruppa:joyful:
Håpar det går bra med deg etter du mista:Heartred

Håpar me henger vidare i termingruppe igjen om to veker:rolleyes:

Hei Ellix:Heartred
Tja hva skal man si..? Har gått fra å være langt nede bevisst, til å være mer nummen med tanke på bli gravid..(?) om det gir mening.
Søsken til lille stilk på 2 år er veldig veldig høyt ønsket, men tør ikke glede meg. Savner den gleden!

hvordan går det med deg? :Heartred
 
Isj :( så dumt!
Ja, ergerlig.. Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg en mann som sjelden har sexlyst, faktisk! Det er et slags «tabu» tror jeg, for de fleste har nok en oppfatning av at menn alltid har lyst.. Sånn er det ikke her, og det har jeg valgt å respektere ;)
(Og det hjelper ihvertfall ikke når han MÅ prestere de aktuelle dagene :joyful: :banghead:
 
Hei Ellix:Heartred
Tja hva skal man si..? Har gått fra å være langt nede bevisst, til å være mer nummen med tanke på bli gravid..(?) om det gir mening.
Søsken til lille stilk på 2 år er veldig veldig høyt ønsket, men tør ikke glede meg. Savner den gleden!

hvordan går det med deg? :Heartred
Uff, det var ikkje bra.. Håper du slepper lang prøvetid no og at du klarer å glede over ny graviditet når den tid kjem:Heartred

Skal eg vere heilt ærleg så går det overraskande fint. Hadde nokre dagar første veka når eg mista som var veldig tunge.
Det blei mykje styr i etterkant med infeksjon, restar og blødningar, hysteroskopi og anna utredning, så har liksom hatt mest fokus på å bli ferdig med alt det for å komme meg vidare og prøve igjen.
Er veldig lite glad i sjukehus, så har stressa såpass med det at eg ikkje har hatt overskudd til å tenke på at eg mista:)
Men no er alt bra, friskmeldt fra alt og klar for å komme meg vidare:rolleyes:
 
Last edited:
Jeg tror jeg kanskje blir værende her, for jeg er så usikker på når jeg har ikm, men ifølge el så hører jeg til her :D Hadde el nå på mandag, så regner ca 2 uker fra det og da havner jeg på mandag i uke 14..:p Om det går fint? Er jo dere i denne uka jeg evt kommer til å få samme foreløpige termin som :dummy1: Er 3 dpo idag og jeg vet jeg kommer til å begynne å teste om 3-4 dager :hilarious: Noen flere? :hilarious:
 
Melder meg inn her da jeg fikk positiv el test i dag (4 dager før tia :wideyed:)
Uansett minimale sjanser for å bli spontant gravid, men hey man vet jo aldri :woot:
Litjmora - 40 år - PP 1 år, 2 mnd - B2 - EL 26.03 - IKM 09.04
 
Ja, ergerlig.. Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg en mann som sjelden har sexlyst, faktisk! Det er et slags «tabu» tror jeg, for de fleste har nok en oppfatning av at menn alltid har lyst.. Sånn er det ikke her, og det har jeg valgt å respektere ;)
(Og det hjelper ihvertfall ikke når han MÅ prestere de aktuelle dagene :joyful: :banghead:
Sexlyst går i bølger, men med barn fra før vet du ihvertfall at det kan funke. Mannen var og bekymret her med tanke på sex de viktige dagene, men nå er det han som er ivrigst på å holde styr :hilarious: men han skjønner seg ikke på temping, men godtar at det kan vise el.
 
Melder meg inn her da jeg fikk positiv el test i dag (4 dager før tia :wideyed:)
Uansett minimale sjanser for å bli spontant gravid, men hey man vet jo aldri :woot:
Litjmora - 40 år - PP 1 år, 2 mnd - B2 - EL 26.03 - IKM 09.04
Velkommen! Håper det blir ett påskemirakel!
 
Back
Topp