IKM uke 14

Er 2 DPO idag, fikk positiv digital el test 22.3 så eggløsningen var da 23.3( tok el test den dagen og da var den negativ)
Håper vi klarte det denne gangen! :D vi fikk lagt inn aksjer Natt til 21.3 og kvelden 22.3 håper det skal kunne holde :D
 
Sexlyst går i bølger, men med barn fra før vet du ihvertfall at det kan funke. Mannen var og bekymret her med tanke på sex de viktige dagene, men nå er det han som er ivrigst på å holde styr :hilarious: men han skjønner seg ikke på temping, men godtar at det kan vise el.
Ja jeg vet jo at vi kan få det til liksom :) Har en datter på 10mnd, så eggene er nok i orden fortsatt.. Han tenker nok litt at vi bare ser om det klaffer liksom, uten å planlegge:hilarious: Men når han har så sjelden lyst, så blir det jo vanskelig da:blackeye:
 
Skulle ikke ta eggløsningstest denne pp’en... men så hadde jeg Noen i skapet og klarte ikke å dy meg, bare for å sjekke om eggløsningen kom idag som jeg mente den skulle:hilarious: var nå i hvertfall positiv:happy: veldig godt at syklusen er lik hver mnd.

upload_2021-3-25_15-5-47.jpeg
 
Demotiverende..
I går rundt kl 10 fikk jeg en el-test som begynte å ligne noe, men i dag ved ca samme tidspunkt og senere på dagen var testene blitt svakere igjen.. Mens mengden med el-slim bare øker :confused:
Hadde håpet på positiv el-test i dag eller i morgen, virker urealistisk nå :oops:
 

Vedlegg

  • 371A4680-CE0B-4B4E-900B-3CBFAE59663E.png
    371A4680-CE0B-4B4E-900B-3CBFAE59663E.png
    64 KB · Visninger: 52
Last edited:
Jeg skulle heller ikke teste etter el denne runden, men oppdaget slim i dag, og da måtte jeg bare ta en test:D Må nok forføre mannen i kveld:rolleyes:
 

Vedlegg

  • B2F5D772-472A-4A35-95B4-DDD69D57840E.jpeg
    B2F5D772-472A-4A35-95B4-DDD69D57840E.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 62
Demotiverende..
I går rundt kl 10 fikk jeg en el-test som begynte å ligne noe, men i dag ved ca samme tidspunkt og senere på dagen var testene blitt svakere igjen.. Mens mengden med el-slim bare øker :confused:
Hadde håpet på positiv el-test i dag eller i morgen, virker urealistisk nå :oops:
Håper den kommer raskt!
 
Jeg skulle heller ikke teste etter el denne runden, men oppdaget slim i dag, og da måtte jeg bare ta en test:D Må nok forføre mannen i kveld:rolleyes:
Happy humping!
 
Demotiverende..
I går rundt kl 10 fikk jeg en el-test som begynte å ligne noe, men i dag ved ca samme tidspunkt og senere på dagen var testene blitt svakere igjen.. Mens mengden med el-slim bare øker :confused:
Hadde håpet på positiv el-test i dag eller i morgen, virker urealistisk nå :oops:
Hvordan har de tidligere syklusene dine vært? Har du lang eller kort lh topp?
 
Hvordan har de tidligere syklusene dine vært? Har du lang eller kort lh topp?
Dette er første syklus etter fødsel for 11 mnd siden, men før har jeg alltid klart å «fange» lh toppen. Føler jeg har hatt jevn stigning ila et par dager.
Men det er klart syklusen kan ha blitt helt annerledes etter fødsel :)
Tok en ny el test nå og den fikk score 0.37 low på premom. Økning fra tidligere i dag, men fortsatt lavere enn i går. Blir ikke helt klok :confused:
 
Dette er første syklus etter fødsel for 11 mnd siden, men før har jeg alltid klart å «fange» lh toppen. Føler jeg har hatt jevn stigning ila et par dager.
Men det er klart syklusen kan ha blitt helt annerledes etter fødsel :)
Tok en ny el test nå og den fikk score 0.37 low på premom. Økning fra tidligere i dag, men fortsatt lavere enn i går. Blir ikke helt klok :confused:
Håper den kommer snart :Heartred
 
Endelig er de enige! Jeg la inn en ekstra temp i pt og (CD 36), og vipps kom det kryss. Etter at den idag plutselig satte kryss igår (som jo ikke helt gir mening). Tidlig oppe idag, men å justere tempen for 30 min er ikke så mye vits.

9 dpo idag!
Fortsatt vondt i ryggen og oppblåst, men lite andre symptomer. Ryggsmerter er forøvrig noe jeg ikke har hatt siden svangerskapet med mini. Har prøvd massasje og varme, men ingenting har hjulpet. Styrketreningen og yoga igår var ok der og da, men liten effekt etterpå.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210326_054515_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210326_054515_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,9 KB · Visninger: 44
  • Screenshot_20210326_054335_com.period.tracker.lite.jpg
    Screenshot_20210326_054335_com.period.tracker.lite.jpg
    25,3 KB · Visninger: 43
Mamma til 2 ❤️
31 år - PP 1 - ca EL 12 .03 - IKM 26.03
 
Tydligvis gått fort når jeg trykket meg inn
 
Når har dere tenkt å begynne å teste?
De 3 gangene jeg har vært gravid så har jeg testa dagen etter ikm fordi jeg ikke har hatt trua, men mensen kom jo ikke.... Og alle ganger etter dette så har jeg testa fom 8 dpo. Begynner å tro at min nyoppståtte testetrang gjør at jeg ikke blir gravid :oops:
Så derfor orker jeg ikke teste denne gangen kjenner jeg, så da må jeg finne noen andre å være spent for:smiley-bounce016
 
Når har dere tenkt å begynne å teste?
De 3 gangene jeg har vært gravid så har jeg testa dagen etter ikm fordi jeg ikke har hatt trua, men mensen kom jo ikke.... Og alle ganger etter dette så har jeg testa fom 8 dpo. Begynner å tro at min nyoppståtte testetrang gjør at jeg ikke blir gravid :oops:
Så derfor orker jeg ikke teste denne gangen kjenner jeg, så da må jeg finne noen andre å være spent for:smiley-bounce016
Usikker her og. Muligens søndag eller mandag.
 
Back
Topp